Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 66

Onderwerp: Gatorland

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Gatorland & Cypress Gardens

    Ben er in 2004 ook geweest. Vond het een leuk park. Div. shows, maar ook een groot gebied waar de alligators los (wat je los noemt) zwemmen). In november 2006 is de ingang afgebrand. Vandaar waarschijnlijk nog de verbouwingen, al moet is zeggen dat ze daar toch al meer gereed hadden moeten zijn. We gaan over 2 1/2 maand er weer naar toe. Dan kan ik je meer vertellen, maar dan ben jij er waarschijnlijk ook al geweest. Veel succes met je keuzes en een fijne vakantie.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Houten
    Berichten
    17

    Standaard Re: Gatorland & Cypress Gardens

    Hallo Elsie,

    Wij zijn ong. een jaar geleden in Cypress Gardens geweest, het was toen erg rustig en de kinderen ( toen 3 en 6 ) vonden het er geweldig. Vooral omdat ze nergens hoefden te wachten en soms zelfs mochten blijven zitten in het karretje. Mijn schoonmoeder heeft toen erg genoten van de botanische tuinen. Het park heeft iets meer kermisachtige attracties en ( veel ) minder sfeer dan Disney, maar voor een dagje tussendoor was het er leuk. Je kunt het beste even op hun website kijken of de attracties jullie aanspreken.

    Veel plezier in Florida!!!

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Gatorland & Cypress Gardens

    wij ziijn er geweest vandaag (3-5) en de intree is niet duur als je bv in een giftshop orlando folders meeneemt dan zit er wel een 10% kortings bon in .
    23 $ voor volwassen en 15 $ oor kindren .
    Er is een treintje voor 2 dollar p.p en de machinist verteld wat geschiedenis.

    De schow waren leuk en humorristich gedaan ,je mag op de foto met de dieren dat kost ongeveer $5 zonder foto

    Voor de rest een leuke middag gehad

    Gr fam de ridder

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Gatorland: Zelfgemaakt filmpje

    Vorig jaar (oktober 2007) werd ik uitgekozen om deel te nemen aan de up close encounters show van Gartorland. Ik heb daarvan een filmpje gemaakt en op youtube gezet. Dus voor diegene die het leuk vinden om dat te zien. Hier is het filmpje...

    http://www.youtube.com/watch?v=-5Bkpsuriqc

    Het lukt me niet om het filmpje hier rechtstreeks te krijgen, verdorie! Misschien 1 van de moderators?

    Groetjes Marloes

  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gatorland: Zelfgemaakt filmpje

    Bij deze dan maar:



    Die onvergetelijke grap met die splinter ... :roll:](*,)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-11-08 om 17:53.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Gatorland

    Ik was net op de site van Gatorland, maar heb daardoor 2 vraagjes:

    tot welke leeftijd kan er een CHILD kaartje gekocht worden? Ik kan nergens leeftijden vinden (zal wel tot 11 jaar zijn, maar zie t nergens)

    is het aan te raden om een 'gator grunt package' te nemen?
    Gewone toegang is $ 19.99 en package is $ 29.99

    Op de site lees ik:
    The all-new Grunt package offers an insiders look at the tours and experiences offered by the award winning attraction at a price that doesn't put a strain on your vacation experience. Your package includes admission to Gatorland, an all-day pass to ride the Gatorland Express Train Ride, a chance to step out onto the sand at the world famous Gator Wrestlin' Arena where you can sit on the back of a six - eight foot alligator for the Rookie Wrestlin' Experience (photograph not included) and a package of Gator Chow to feed the alligators throughout the park.

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Gatorland

    Hoi Diana,
    Wij hebben afgelopen jaar ook het 'gator grunt package' genomen.
    De treinrit stelt niet veel voor en is vrij kort. Als je op de rug van een alligator wil gaan zitten dan is het wel voordeliger (anders moet je dat weer los kopen). De foto die ze dan van je maken moet je nog apart kopen. Het voer zijn een paar hotdogworsten van kip die je mag voeren. Zie onderstaande foto's voor een impressie van onze dag, waarbij je even goed moet afspreken dat als je gaat zitten op de alligator de andere de foto maakt en je dan ook naar je eigen partner kijkt en niet de andere kant uit. Je mag geen foto's maken op het binnen terrein waar je met de alligator op de foto gaat, dus zoek een goede plaats uit om de foto te maken. Je zit maar een paar seconden, dus een goede voorbereiding is belangrijk bij het zitten op de alligator.


    Mijn zoon had het dus niet door en keek de verkeerde kant uit.


    Mijn dochter keek wel de goede kant uit.



    Het voeren van de Alligators.

    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-01-09 om 12:49.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Gatorland

    Heeft iemand ooit alligatorsoep in blik meegenomen vanuit gatorland, ik zag in een reisgids dat die soep in blik daar dus te koop is, maar mag je dat invoeren?

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gatorland

    Volgens de nederlandse wet is de alligator een beschermd dier. Die mag dus alleen onder zeer strikte voorwaarden worden ingevoerd. Dat geldt ook voor alle onderdelen van dit dier of artikelen die vervaardigd zijn van onderdelen van dit dier.

    Niet doen dus.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gatorland

    In blik kunnen ze ook stuk minder kunstjes
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •