Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Gatorland

  1. Top | #61
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gatorland

    ik heb via groupon toegang gekocht voor gatorland met ziplinen , had op verschillende emailadressen en coupon voor 50% eraf en betaal 17 euro voor het ziplinen inclusief toegang. we zijn er nog nooit geweest en ben dus beneiuwd

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Gatorland

    Mooie prijs, geen problemen gehad met de aanschaf van de groupon? Ik las nl. op het forum dat er problemen waren met IP-adressen.

  3. Top | #63
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gatorland

    ja nogal veel problemen . ik heb eerst hide my ip gebruikt een tijd geleden . dat werkt maar is een trial van 14 dagen . nu heb ik via een vpn programma mijn ip op de us laten zetten maar dan geeft hij veel foutmeldingen maar heb in totaal ong 10 groupons weten aan te schaffen met veel geduld doordat ik elke keer met een ander emailadres en code moest invoeren was het een opgave . op zich is het goed te doen met een vpn programma. de verhalen dat het niet kan met nl cc kloppen niet . ik ben oa ook van het weekend nog geholpen door de helpdesk omdat mijn 50% code nietw erkte
    Laatst gewijzigd door gudu; 24-03-16 om 13:57.

  4. Top | #64
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2019
    Berichten
    14

    Standaard Re: Gatorland

    Onlangs nog mensen hier geweest?
    We willen er ook een kijkje gaan nemen in November en zijn benieuwd naar wat ervaringen.

  5. Top | #65
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Gatorland

    Ik ben er in 2017 nog geweest. Het heeft een hoog pretparkgehalte gekregen in de loop de tijd.
    Lollige shows met clowneske figuren, ziplines e.d., maar voor een 1/2 dag best leuk, zeker met kinderen. Allemaal enge dieren.
    Toen ik er zo'n 30 jaar geleden voor het eerst kwam was het een alligatorfokkerij, die je kon bezoeken en liep je in de kassen tussen de bakken met baby-gators.
    Vreemd is, dat je er (dure) souvenirs van alligatorleer kunt kopen (schoenen en tassen voor $ 750 en meer) die vervolgens op Schiphol in beslaggenomen worden omdat de invoer van krokodilllenleer illegaal is. Niet kopen dus.

  6. Top | #66
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Gatorland

    ... dat is niet vreemd... er zijn ook nog Amerikanen die naar Gatorland gaan. 750 dollar is dan wel weer aan de prijs. Ik heb een aantal jaar geleden eens bij Gatorama in de souvenirshop gekeken, kan me niet herinneren dat de alligatorleren tassen waar mijn vrouw en ik over zaten te grappen, nou zo ontstellend duur waren. Lelijk waren ze wel.

    Er stond trouwens een bordje bij de kassa: "for our foreing visitors" waarin gesteld werd dat in sommige landen het niet toegestaan is om alligatorproducten in te voeren. Vond ik erg attent.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 10-08-19 om 13:14.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •