Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 89

Onderwerp: Autohuur: RentalCars.com

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    4

    Standaard Autohuur: RentalCars.com

    Hoi

    Begin oktober reis ik af naar Florida en ik wil nog een wagen huren. Ik keek al op sites zoals usareizen.de, maar aangezien de dollar redelijk laag staat, leek het mij misschien beter om via een Amerikaans bedrijf te boeken. Heeft iemand al ervaring met RentalCars.com of een andere Amerikaanse autoverhuursite?

    Alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring met RentalCars.com?

    Altijd moeilijk te vergelijken. Bij een Amerikaanse site zitten de verzekeringen er meestal niet bij. Die moet je dan ter plaatse nog afsluiten. Of denk je dat we hier zouden boeken als het echt zoveel zou schelen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    4

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Goed punt. Het is de eerste keer dat ik een wagen boek, dus ik ben het allemaal nog wat aan het uitzoeken.

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Zeker de eerste keer zou ik geen risico nemen en de auto via een Europese site huren dan ben je zeker van goede verzekeringen als je tenminste goed uitkijkt welk tarief je boekt.

    Knaapje

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    4

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Zal ik doen, bedankt!

  6. Top | #6
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    heeft iemand (slechte) ervaringen met rentalcars.com?wij hebben hem gewoon hier in Nederland op de site geboekt.?

  7. Top | #7

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jol1963 Bekijk Berichten
    heeft iemand (slechte) ervaringen met rentalcars.com?wij hebben hem gewoon hier in Nederland op de site geboekt.?
    Niet zozeer slechte ervaring met rentalcars.com, maar bij welke verhuurmaatschappij hebben jullie de auto nu gehuurd?
    Rentalcars.com is onderdeel van de (Priceline.com) Traveljigsaw Groep, eAutohuur valt hier ook onder.

    Het vervelende van deze sites vind ik dat je voor die tijd niet weet bij welke verhuurmaatschappij je uitkomt.

    Onze ervaringen met auto's huren in Amerika heb ik hier uitgebreid beschreven.
    Een vakantie naar Amerika kan ik iedereen aanraden! Na een rondreis te hebben gemaakt door het Westen van Amerika in 2009, hebben we in 2012 een lange reis gemaakt door Amerika.
    Website: Reizen door Amerika

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    vorig jaar bij via hun bij Dollar een auto gehuurd.
    Prima verlopen geen onverwachtse extra's bij hoeven te betalen!

  9. Top | #9
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    pff gelukkig een positieve reactie over Dollar, want wij hebben hem via rentalcars.com en moeten hem ophalen bij Dollar.
    wij zijn inderdaad ook wel gewaarschuwd voor als ze de gewenste auto niet hebben om dan zeker niet bij te betalen
    bedankt voor de reacties

  10. Top | #10
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Wij hebben vorig jaar ook via via bij Dollar gehuurd, geen problemen gehad!

    De Midsize SUV die ik huurde was in Sanford aanwezig, nagelnieuw en tiptop in orde , de baliemedewerkster moest zelf ook wel lachen toen ze ons een upgrade probeerde aan te smeren en zich realiseerde dat moeder en dochter toch echt genoeg hebben aan een Midsize.... Ik vermoed dat de service-ervaring erg afhankelijk is van het personeel wat je helpt... Echt slechte verhuur bedrijven laten uiteindelijk vanzelf het leven door terugloop in klandizie.....
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •