Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 89

Onderwerp: Autohuur: RentalCars.com

  1. Top | #11
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    ik zie dat je net ook iets eerder vertrekt als wij, wij moeten nog 4 weken en 14 dagen! Heb je nu ook weer bij Dollar gehuurd/

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    Tilburg, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    3

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    wij willen ook huren via Rentalcars.com en na een telefoontje wist de medewerker mij te vertellen op voorhand welke maatschappij het zou worden voor een bepaalde auto. We komen uit op Dollar maar hebben nog nooit via hen een auto gehuurd. Heb Dollar in Nederland gebeld met de vraag waarom er zoveel verschil zit in de prijs via Rentalcars en hun eigen website. Volgens hem zit het verschil in de service, als je via een tussenperoon boekt is de service slecht volgens zijn zeggen. Hoe zijn jullie ervaringen met Rentalcars.com? het verschil is groot. een SUV Jeep voor €707,- met navigatie etc of €776,- voor een midsize carolla oid wel ook met Navigatie via Hertz.. ik twijfel enorm.

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Wat een onzin zeg. Uiteindelijk krijg je overal een Voucher waarmee je naar de balie van Alamo/Dollar/... loopt. En het maakt echt niet uit of je die via USAReisen.de, Alamo.co.uk, rentalcars.com etc etc krijgt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Wij hebben afgelopen zomer ook via rentalcars.com een auto gehuurd, ook wij moesten naar de balie van Dollar!
    Wij zijn daar keurig geholpen en de bestelde auto mee gekregen zonder allerlei verkoopnonsens!

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Ik heb 2 keer via een tussenpersoon (Expedia) een auto van Dollar gehuurd. Heb nu de 3e keer weer gedaan. Beste prijs voor een compact/midsize. Een keer wat problemen met betaling gehad, maar werd redelijk snel opgelost door Dollar. Had ook bij een andere verhuurder kunnen gebeuren.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Over minder dan 2 weken zitten wij in onze gehuurde auto van "RentalCars.com", ik zal jullie later laten weten hoe alles verlopen is.

    Toen ik in februari wist dat we in juni weer naar Florida op vakantie zouden gaan ben ik op zoek gegaan naar autoverhuur bedrijven. Normaal gesproken huur ik óf van Alamo óf van Dollar, maar via Google kwam ook ik dus uit bij "RentalCars.com". Het prijsverschil was (en is) aanzienlijk vergeleken met andere aanbieders. Ik heb de telefoon gepakt en contact met ze opgenomen hoe dat nu komt. Ik kreeg de uitleg dat dit (Engelse) bedrijf op voorhand al véél contracten voor autohuur afsluit met de verhuurbedrijven, daardoor kunnen zij hele scherpe prijzen aanbieden. Vergeet daarnaast niet dat er heel veel Engelsen ieder jaar naar Orlando gaan.
    Zoals gezegd was het prijsverschil aanzienlijk en heb ik nu voor het eerst via deze aanbieder een auto gehuurd, kom uiteindelijk toch ook weer bij Dollar uit, dus ook dat zit wel goed.

    Ik zal over een aantal weken jullie allemaal laten weten wat onze ervaringen zijn geweest met huren via "RentalCars.com"

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Ik heb ook even gekeken hoe het voor mij zou uitpakken. Scheelt op 10 dagen huur in oktober eigenlijk niets met Expedia prijzen.
    Het zal wel per periode verschillen, altijd blijven vergelijken!!!.

    Wat mij wel opvalt is, dat hoewel oktober nu niet bepaalt een drukke periode is, ik gelijk allerlei waarschuwingen krijg, dat de prijzen omhoog gaan wegens drukte, dat auto's bijna op zijn, dat ik van alles gratis krijg. Een beetje schreeuwerig.

    Het is druk in Orlando International Luchthaven op uw gekozen datums, prijzen zullen zeer waarschijnlijk omhoog gaan. Tip: Wacht niet tot het te laat is! Reserveer nu zo dat u niet de prijs van vandaag misloopt

  8. Top | #18
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Alvast fijne vakantie Bert. En de service die wij hier al hadden van rentalcars.com was goed, dus wij hebben alle vertrouwen in rentalcars. wij zijn overgestapt van Dollar naar Alamo ( was iets duurder ,dit alleen vanwege de tol (zie andere Topics) dus een ander verhaal Maar dat was hier zo geregeld.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Ik heb jullie forum vorig jaar niet gevonden toen ik op zoek was naar recensies over rentalcars.com, uiteindelijk heb ik iemand gevonden op tripadvisor en op basis van zijn informatie het aangedurfd om er te reserveren... tja ik had er ook zulke slechte dingen van gelezen dat ik niet wist wat te verwachten. Ook wij kregen Dollar (nooit eerder gehuurd maar de laatste keren met Alamo en Hertz zulke slechte ervaringen dat we het niet erg vonden dat het wat anders was) en het was super. Splinternieuwe Jeep Grand Cherokee waar alles prima inpastte (met een baby neem je me toch een hoop spullen mee :O ) en hij reed super, dus dit jaar twijfelen we niet we reserveren er weer en hopen op net zulke goede service als vorig jaar!

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: RentalCars.com

    Op de service aan de balie heeft de carbroker in het algemeen geen invloed. Maakt dus weinig uit waar je huurt, als je iemand treft die zijn weeksalaris wat wil opschroeven dan heb je toch pech..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •