Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hotelervaring: Crowne Plaza Hollywood

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Hotelervaring: Crowne Plaza Hollywood

    http://www.cphollywoodbeach.com/

    4000 South Ocean Drive, Hollywood, Florida 33019

    lekker hotel, zeezicht viel een beetje tegen op de 3e verdieping maar de receptie regelde direct een kamer op de 8e voor ons... Mooie, ruime kamers, lekker bed. Goed schoon. Lekker en groot zwembad met handdoekservice. Ontbijtbuffet was goed maar, zoals in veel hotels, beetje aan de prijs. Het viel me nog mee: Met zijn vieren alles van het buffet kunnen eten; scrambled eggs, etc, pastry, veel vers fruit, vruchtensappen, koffie en voor mijn dochter ook nog pannenkoeken met aardbeien laten maken: $70. Een aanrader

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker riwi's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: hotelervaring crowne plaza hollywood

    Ook wij hebben vorig jaar genoten in dit hotel. Starbucks koffie in de lobby te verkrijgen en als je (gratis) lid wordt/bent van Priority Club(spaarprogramma Holiday Inn, Crown Plaza etc) krijg je een gratis voucher voor een koffie.
    Zwembad is heerlijk en eigenlijk ook vlak bij zee.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: hotelervaring crowne plaza hollywood

    Wij hebben dit hotel dit jaar eind april bezocht. Prima hotel: Mooi zwembad, vriendelijk personeel en wat me het meest bij is gebleven is de megagrote kamer....
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •