Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 42

Onderwerp: Reisschema Disneyfan1970: 2006/2007

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Ha Jeroen,

    Leuk, zitten we in hetzelfde vliegtuig. Wij verblijven dit keer helaas maar een week in Orlando, konden niet langer vrij krijgen. Maar ja, we gaan in ieder geval. We hebben dit keer een appartement gehuurd in terrace ridge, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. En we gaan veel shoppen, waarschijnlijk een dag Universal en naar kennedy space center.
    Leuk dat jullie gaan cruisen, hebben wij afgelopen Kerst gedaan met Royal Caribbean, was echt super! Wij zitten volgens mij op rij 33 in het vliegtuig naar Chicago.
    Groetjes
    Fan

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Paula,

    Vreemd hoor dat het reisbureau je niet verder kan/wil helpen. Wij hebben geboekt bij Teo van Americanvacations en daar kregen we gelijk onze stoelnummers door. Dit werkt geweldig. Hoop voor je dat het reisbureau je nog verder kan helpen. Veel succues en ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt.
    Groetjes
    Fan

  3. Top | #23
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Wij op 26, 33 is de laatste rij zo te zien !!

    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    Ha Jeroen,

    Leuk, zitten we in hetzelfde vliegtuig. Wij verblijven dit keer helaas maar een week in Orlando, konden niet langer vrij krijgen. Maar ja, we gaan in ieder geval. We hebben dit keer een appartement gehuurd in terrace ridge, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. En we gaan veel shoppen, waarschijnlijk een dag Universal en naar kennedy space center.
    Leuk dat jullie gaan cruisen, hebben wij afgelopen Kerst gedaan met Royal Caribbean, was echt super! Wij zitten volgens mij op rij 33 in het vliegtuig naar Chicago.
    Groetjes
    Fan
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  4. Top | #24
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Ik heb niet om stoelnummers gevraagt, via Cheaptickets.nl krijg je via je e-ticket al door op welke stoelen je zit, van alle vluchten.

    Jeroen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Hallo Unitedvliegers,
    Ik hoor van jullie dat je je stoelnummers kan laten vastleggen, dus ik vanochtend gelijk naar het reisbureau, had nog meer vragen, en dacht dat laat ik hun wel even doen, maar werd later teruggebeld dat het niet mogelijk was (voorheen wel maar dan ging het eigenlijk alleen om een preverentie en moest je sowieso ruim 3,5 uur voor vertrek aanwezig zijn om niet het risico te lopen dat ze dit toch aan een ander zouden weggeven) Is dit zo of weten ze het bij het reisbureau niet dat dit werkelijk mogelijk is en gaat het bij jullie ook om voorkeuren of staat het echt vast?
    Wij vliegen 20 juli en ben nog niet op die site geweest, dacht ik zal dit eerst even lanceren, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
    gr. paula
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Jeroen,
    Foutje van mij die rij 33, maarre ik zit ook op rij 26 hahaahahah AB en C
    Groetjes
    Fan

  6. Top | #26
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan

    Vreemd hoor dat het reisbureau je niet verder kan/wil helpen.
    Wij hebben dus bij D-reizen geboekt, omdat het reisbureau er niets van wist heb ik net het landelijk nummer maar gebeld met de vraag wat mijn boekingsnummer was, er staan nl. 2 nummers op de reisbescheiden, het dossiernummer en het reserveringsnummer, dus ik zei nog ik heb een korte vraag, helaas was het antwoord niet zo kort, ze begrepen er helemaal niets van, alsof ik Russisch sprak.
    Ze konden zelfs mijn gegevens niet vinden, onder naam, adres of postcode, ging lekker dus, na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben had ze me toch nog gevonden, maar op mijn vraag had ze geen antwoord, had ze nog nooit van gehoord, dus ik heb het zo maar gelaten en zoek het zelf wel verder uit.
    Ga vanavond wel even naar de site van United en laat het nog wel weten.
    Vast iedereen bedankt voor de info

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi jeroen,
    Nou ik heb nog maar ff onze stoelnummers gecheckt, maar we zitten dus niet op rij 26 maar op rij 25 stoelen ABC. Foutje van mij hahahahah.
    Groetjes
    Fan

  8. Top | #28
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Gelukkig voor jouw krijg je vast tickets waar je stoelnummers op staan, want jullie zitten anders door het hele vliegtuig :lol:

    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    Hoi jeroen,
    Nou ik heb nog maar ff onze stoelnummers gecheckt, maar we zitten dus niet op rij 26 maar op rij 25 stoelen ABC. Foutje van mij hahahahah.
    Groetjes
    Fan
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  9. Top | #29
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Vraag bij het reisburo even je boekingsnummer van United, en je kan het zelf op de website !!!
    Eric
    Eric, mijn man is dus gisterenavond uren bezig geweest, eers bij seatGuru wezen kijken(tip van Fan), staat ongeveer hetzelfde op als op de site van United alleen bij seatGuru duidelijker, daarna heeft hij geprobeerd het online vast te laten leggen maar helaas niet gelukt, het inloggen lukte wel maar als hij de opdracht wilde laten uitvoeren kregen we steeds een bericht met "deze opdracht is mislukt" , ik ben er zeker van dat we wat fout doen, iemand een idee?

    Fan, je schreef ook dat je United kan bellen om de stoelnummers te bespreken, een idee waar ik dat tel.nr. kan vinden, de United staat zo onwijs vol met info, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Er staat wel een nummer op in Amsterdam maar volgens mij is dat voor het boeken van vluchten. Help!!!!!

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Kunnen ze je op dat Amsterdamse nummer niet helpen aan het goede nummer?
    Je kunt ook nog eens op een ander moment proberen in te loggen bij United, misschien lag de server eruit of zo.
    Succes, Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •