Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: Reisschema Disneyfan1970: 2006/2007

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Wij vliegen de 17e juli met United. Volgens mij via Washington. En jullie?
    Ik weet wel al dat er bij United geboekt is, maar niet precies welke stoelen en zo. American Vacations heeft het erg druk en de bevestiging laat dus helaas nog eventjes op zich wachten. Dan zitten wij 3 weken in een villa in Indian Point, centraal aan de 192 achter de Walmart. Da's echt ons favoriete plekje. Hoor graag van je.
    Je kunt United zelf rechtstreeks bellen en je stoelnummers vast laten zetten. Kijk eerst op SeatGuru.com wat de beste stoelen zijn (ik neem aan dat je in een 777 vliegt) en vraag daar specifiek om. Zijn die stoelen niet beschikbaar, dan kun je ze gewoon elke paar weken terugbellen om te checken of ze inmiddels wel beschikbaar zijn gekomen. Het telefoonnummer kun je vinden op de site van United.

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Stoelnummers zijn al vastgelegd. Hebben we meteen laten doen toen we bij Teo zaten. Het was voor ons - met een jochie van zes erbij - van belang dat we goede plaatsen hadden. Maar bedankt voor de tip!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    hoi disneyfan,
    Gewoon even een nieuwschierig vraagje van mij. Wij vliegen ook 23 december met United naar Orlando. Waar hebben jullie de overstap? Wij in Chicago. Had via Washington gewild maar dat lukte al niet meer. Gaat wel erg snel met die vluchten. We vliegen nu met een 767 naar Chicago en vraag me af of je dan ook schermpjes in de stoelen voor je hebt. En lekker he, gelijk de stoelen vast laten zetten, vind het zelf altijd wel een fijn idee.
    Groetjes
    Fan

  4. Top | #14
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Wij vertrekken 11:05, en hebben onze overstap inderdaad ook op Chicago.
    Wij vliegen ook met de 767, ik heb nog nooit United gevlogen, maar ik geloof wel dat deze ook eigen schermpjes hebben.
    Hier kun je in ieder geval zien waar je zit : http://www.united.com/page/middlepag...3,1076,00.html

    Tot hoe lang blijven jullie ? En waar verblijven jullie e.d. ?

    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    hoi disneyfan,
    Gewoon even een nieuwschierig vraagje van mij. Wij vliegen ook 23 december met United naar Orlando. Waar hebben jullie de overstap? Wij in Chicago. Had via Washington gewild maar dat lukte al niet meer. Gaat wel erg snel met die vluchten. We vliegen nu met een 767 naar Chicago en vraag me af of je dan ook schermpjes in de stoelen voor je hebt. En lekker he, gelijk de stoelen vast laten zetten, vind het zelf altijd wel een fijn idee.
    Groetjes
    Fan
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  5. Top | #15
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Inmiddels zijn dus Ticket en huurauto al geboekt via Cheaptickets.nl

    Disney kaartjes ga ik in mei kopen, en ik heb dan het hotel nog in voorboeking staan bij Oad, dit is nergens anders nog goedkoper te boeken tot nu toe.
    Vliegen 8 januari vroeg terug, was stukken goedkoper als 7 januari 's middags of 's avonds !

    De Disneycruise is ook al geboekt en betaald, dus gaat de goede kant op !!

    Nu nog even wachten

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  6. Top | #16
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Hallo Unitedvliegers,
    Ik hoor van jullie dat je je stoelnummers kan laten vastleggen, dus ik vanochtend gelijk naar het reisbureau, had nog meer vragen, en dacht dat laat ik hun wel even doen, maar werd later teruggebeld dat het niet mogelijk was (voorheen wel maar dan ging het eigenlijk alleen om een preverentie en moest je sowieso ruim 3,5 uur voor vertrek aanwezig zijn om niet het risico te lopen dat ze dit toch aan een ander zouden weggeven) Is dit zo of weten ze het bij het reisbureau niet dat dit werkelijk mogelijk is en gaat het bij jullie ook om voorkeuren of staat het echt vast?
    Wij vliegen 20 juli en ben nog niet op die site geweest, dacht ik zal dit eerst even lanceren, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.
    gr. paula

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ze weten bij het reisburo wel degelijk dat het WEL mogelijk is, maar hebben waarschijnlijk geen zin om dit te doen, of de boeking loopt via andere schijven die de service niet (willen) leveren.
    Hoe kan het anders, dat bijv. Teo van Am.Vac. of een willekeurige partculier dit wel kan, ik dacht zelfs 330 dagen van tevoren, en een reisburo niet. Dat klinkt toch te simpel, niet ?
    Of je moet met Martinair vliegen, daar kan nagenoeg niets :evil:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Ze weten bij het reisburo wel degelijk dat het WEL mogelijk is, maar hebben waarschijnlijk geen zin om dit te doen
    Zoiets dacht ik eigenlijk al, of het reisbureau of degene die ze gebeld heeft, wij vliegen dus ook met United en zal dit zeker vandaag even gaan uitzoeken, of is dit niet mogelijk als je niet rechtstreeks geboekt hebt maar bij een reisbureau?

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Vraag bij het reisburo even je boekingsnummer van United, en je kan het zelf op de website !!!
    Eric

  10. Top | #20
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Dank je Eric, zal ik gelijk even doen en laat het nog wel weten of het gelukt is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •