Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Hotelervaring: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Hotelervaring: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Wij willen volgend jaar oktober weer naar Florida, omdat we 11 dagen te kort vonden willen wij nu 4/5 weken verblijven. Daarom leek deze accommodatie ons wel geschikt http://www.suitesatoldtown.com/ de kamers zijn soort van 2k app. met aparte keuken/eetkamer. Iemand recente ervaring met dit hotel?

    Het schijnt dat de naam is veranderd en de suites zijn/worden gerenoveerd er zijn deluxe suites en superiorsuites. Wij gaan ivm een leuke aanbieding voor de deluxe suite (volgens mij valt de luxe wel mee ;-)). We zaten vorige keer in HOJO maingate east ook geen pareltje maar prima voor ons. We hebben een prijs gevonden van E30,- per kamer per nacht max 6p (we zijn echter met 2) lijkt ons gezien de ruimte en faciliteiten geen slechte prijs.

    Alvast bedankt,

    groetjes Mireille
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd; Celebration Suites at Oldtown

    Volgens Tripadvisor staat hij op #56 van de 188 en 64% van de recensenten positief.
    Ik vond het er altijd (in de Day's Inn tijd) maar oudachtig en troosteloos uitzien.

    Afgelopen voorjaar had ik zelfs het idee dat het leeg stond, ondanks dat het er wat frisser en opgeknapt uitzag, maar dat kan ook met de bezettingsgraad te maken hebben gehad.

    Op de website ziet het er inderdaad aardig uit, maar wat dan wel weer opvalt is dat er nauwelijks foto's van de buitenkant te vinden zijn.
    Maar als je alleen een comfy bed voor een budgetprijs zoekt, is de ligging niet verkeerd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Ook aan aanrader bijna dezelfde plek
    Baymont Inn Suites Kissimmee, ook veel positieve reacties op Tripadvisor en redelijk van prijs met ontbijt. #24 van de 188 en 79% positief, wij vonden het een fijn hotel.
    Laatst gewijzigd door pumi1000; 29-07-10 om 15:35.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pumi1000 Bekijk Berichten
    Ook aan aanrader bijna dezelfde plek
    Nee toch? Dit Baymont ligt toch niet bij The Old Town?

    Ik heb geen ervaring in het Celebration Suites, maar ik vraag me tijdens een bezoek aan Old Town wel altijd af, hoeveel herrie je hier in het hotel zult horen. Kermisgeluid, stoplichten met optrekkend verkeer, de motorjongens wekelijks over de vloer. Maar ieder zijn meug, zei de boer. En hij danste de horlepiep met zijn varken.....:wink:



  5. Top | #5
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    @Teleton

    ligt wel een beetje verderop bij mile marker 15 maar ik vond die hele weg centraal gelegen met al die winkels en restaurants, zou zo weer die locatie kiezen.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Wij gaan er heen op 5 september...
    Ook wij hebben in het voorjaar HOJO maingate east bezocht. Inderdaad ook oké voor ons. Toen €27 per nacht all in.
    Nu via expedia geboekt en daar voor Celebration Suites at Oldtown ook €27,- per nacht betaald. Wij hebben een deluxe appartementje....ik ben benieuwd en laat het hier weten.
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Bedankt voor de reacties goed en ietsie minder haha, nee zonder gekheid we verwachten geen luxe.

    Pumi bedankt voor de tip, ik denk alleen niet dat Baymont Inn Suites qua prijs bij de €30,- in de buurt komt en Teleton, de motorjongens zijn zeker welkom, de deluxe suites zitten schijnbaar verder van Oldtown af en overlast schijnt mee te vallen en ander hebben we nog oordoppen.

    Gerrit de foto's van de suites die je op hun site zien zijn ook die van een superior suite, dus dat zegt ook weer weinig... aangezien wij ook voor de deluxe suite gaan. Maar valt het flink tegen kunnen we misschien altijd nog upgraden naar een superior. Scheelt geloof ik $10,- per nacht.

    Hé Corrine, grappig dat jullie ook in HOJO hebben gezeten, en dat we nu weer hetzelfde op het oog hebben. Ik heb voor volgend jaar oktober prijzen rond de E30,- gezien en voor een app. lijkt me dat niet veel. Hebben we toch iets meer ruimte en 2 tv's ook wel fijn. Ben benieuwd hoe het jullie bevalt, hoor het graag als jullie zijn geweest!
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  8. Top | #8
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Wij hadden Baymont Inn geboekt via Ebookers en dat was een vooraf betaald hotel voor 130 euro voor 6 nachten inclusief ontbijt......dus heel scherp geprijsd. Ons is het prima bevallen - grote kamers, netjes, zuiver, TV, koelkast, magnetron en ontbijt erbij - de ligging is perfect en het hotel ligt ook iets terug van de snelweg dus geen lawaai.

    Op dezelfde weg staan trouwens meerdere borden langs de weg met hotels die oneveer 26-30 dollar per nacht vragen, in mei was er genoeg vrij.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Wij dachten hetzelfde...als de deluxe suite niet bevalt kunnen we inderdaad altijd nog upgraden. We zien het wel en ik laat hier even weten hoe het is/was....
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Celebration Suites at Oldtown, Kissimmee

    Ik wacht in spanning af Corrine, heel veel plezier alvast!

    Klinkt goed die prijs Pumi, maar heb je dan ook een aparte slaapkamer en aparte eetkamer/keuken? Dat is wat wij graag willen. Hotelkamers zijn er zat ook wel voor €20,- per nacht. Maar wij gaan ong. 4 weken dus willen meer ruimte.
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •