Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Aanbevolen reisperiode

  1. Top | #11

    Standaard Re: wisselende aanbevolen reistijden

    Het enige nadeel is wel dat als je terug komt zekers verslaafd aan Florida bent:lol::lol:
    Ik hoop het ook!

    Sowieso bevalt de VS me,al eerder geweest i.v.m. werk en de service aldaar en het "grootse" beviel me enorm.

    Ben benieuwd dus :-D

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    Hallo iedereen

    Wij zouden volgend jaar voor drie weken naar Orlando op vakantie gaan, maar zijn nog aan het twijfelen tussen de maand mei en de maand september, welke periode zou het beste zijn denken jullie? Alvast bedankt voor jullie reacties...

    Groetjes

    Charlene

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    Ik vond januari ook een heel fijne maand om te gaan, het was zonnig, lekker warm en heb maar 1 bui meegemaakt. Ook was het heel rustig in de parken, haast geen wachttijden. Kon zelfs in mijn badpak rondlopen in Wet 'n wild zonder het koud te hebben.
    Laatst gewijzigd door Briggy; 12-02-12 om 23:07.

  4. Top | #14
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    Qua weer zit je in mei statistisch beter dan september, de temperatuur is gelijk, maar de helft aan regenval. Tevens zit je niet in het hurricane seizoen: http://en.wikipedia.org/wiki/Orlando,_Florida#Climate. Vorig jaar zat ik de 1e week van mei in Orlando en op 3 verdwaalde druppels na geen regen gezien, met heerlijke temperaturen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #15
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    wij zijn ook in mei geweest begin mei was het nog een beetje regen namiddag en midden mei zijn we ook geweest was het bijna elke namiddag regen . Maar waarschijnlijk moet je ook een beetje geluk hebben .

  6. Top | #16
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    Wij zijn nu 3 keer begin mei geweest en alleen maar zon en hoge temperaturen gehad. Afgelopen mei paar druppels regen gezien op een vrijdag. Dus fijne periode om te gaan.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  7. Top | #17
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Aanbevolen reisperiode

    Wij zijn 3 keer in september geweest hadden toen nog geen kinderen dus konden buiten het seizoen gaan. We hebben toen 1 jaar veel regen gehad zelfs de amerikanen zeiden toen dat het niet normaal was zoveel regen hadden ze heel lang niet meer gehad. De andere 2 jaren niks geen druppel. En de parken zijn dan ook niet druk. Zonder kinderen zou ik weer voor september kiezen maar zo heeft iedereen wel zijn voorkeuren. Voor ons een fijne rustige periode.

    Groetjes Marita



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •