Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Wij gaan in Florida verschillende overnachtingen doen. Hotels, van low budget tot luxe... een keer een B & B en een week villa. Lijkt ons leuk om verschillende accomodaties te bezoeken. Wij sluiten de reis af met een luxe hotel, in Miami Beach!

  2. Top | #52
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    @Nee, wij hebben ook de nodige hotels uitgeprobeerd maar er zijn er zoveel daar in Orlando. En inmiddels hebben we toch wel onze luxe voorkeuren voor hotels. En mochten we een keer met meer dan 3 personen gaan overwegen we wellicht weer een condo of een Villa.

    Vrouwlief vindt het hotel hoppen niet meer zo leuk, steeds sjouwen met al die koffers. :sad:


  3. Top | #53
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Goh , wij hebben vorig jaar in een disney resort gelogeerd we waren met zen 2 . ik zou dit in orlando zeker weer doen je moet geen parking betalen in disney je kan met de bus overal heen . Als je naar de kust trekt hebben we wel een viila gehuurd in cape coral en dat beviel ons veel beter dan een hotel je hebt er veel meer vrijheid .

  4. Top | #54
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    deze zomer 3e keer naar florida...

    1e keer --> hotel
    2e keer --> villa
    3e keer --> villa

    Waarom? Villa is zo heerlijk rustig, meestal met zwembadje, lekker ruim, zelf kunnen koken. ontspannen ontbijten, lekker op de bank neerploffen als er weer een dag op zit....en nog veeeeeeeeeel meer.

    Maar ja dat is mijn mening.....

    Succes
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  5. Top | #55
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Van mijn levensdagen geen villa. Je loopt heel de dag toch weer in je ouwe tredmolen van thuis en achter ieders kont op te ruimen.
    In een hotel wordt lekker voor je opgeruimd,gepoetst en elke dag schone lakens en badhanddoeken tot je beschikking.
    Wel nemen we zo veel mogelijk kamer met een business etage of een suite. Ruimte zat en een ijskastje,magnetron en vaak een aanrechtje erbij.
    Verder weiger ik pertinent om ook maar een dag te koken :lol: laat staan dat ik ga stofzuigen.
    Zo'n kamer bestaat meestal uit twee vertrekken plus de badkamer dus plaats genoeg.

    Als we in WDW zijn hebben we een kamer met club gebeuren. Vanaf 's morgens zes tot 's avonds tien de hele dag hapjes, lekkers,koffie,thee,fris, wijn bier en sterke drank zoveel je maar op kunt. Twee keer per dag wordt de kamer opgeruimd,gepoetst en van schone handdoeken voorzien. Mijn hartje wat wil je nog meer.

    Nee het spijt me maar de charme van een villa ontgaat mij en ons volkomen. Mijn man wil trouwens ook niet in een villa. Wat dat betreft zijn we een hart en ziel.

    Wat betreft die veelgeroemde "vrijheid" in een villa vraag ik me altijd af wat daar mee bedoeld wordt? Vrij om wat te doen? Koken,wassen,strijken,opruimen, bedden opmaken?
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 27-05-10 om 12:37.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #56
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    ach volgens mij gaat het er gewoon om wat je wensen zijn.
    Wil je niet elke dag uit eten dan kun je koken in een Villa
    Opruimen hoeft niet hoor er zijn ook villa's waar voor je wordt opgeruimd net als in een hotel (de meeste hebben ook gewoon schone handdoeken)
    Het blijft een keuze tussen iets waar je rustig alleen zit of in een massa toerisme gebeuren als een hotel..
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  7. Top | #57
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Vrijheid van een villa?
    Opstaan waarneer ik zelf wil en niet gewekt worden door een dame of heer van roomservice omdat hun zonodig net op dat moment mijn handdoeken willen verschonen.
    Eten op de tijden waneer ik dat wil zonder dat ik me daar voor om hoef te kleden , heerlijk in mijn badpak zo aan tafel schuiven.
    En nee ik vind het geen probleem om `s ochtends mijn eigen dekentje recht te trekken, zo af en toe een vaatwasser in te ruimen, koken,, boodschappen doen in een amerikaanse supermarkt is voor mij absoluut geen straf, ik vind het heerlijk om langs alle schapen te struinen op zoek na onbekende gerechten, dat is voor mij het ultieme vakantie gevoel.

  8. Top | #58
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Dat dekentje rechttrekken doen wij nog niet eens altijd... toch niemand die het ziet... en ik vind het ook heerlijk dat ik eindelijk eens in de Walmart m'n boodschapjes mag halen.... Ik vind het ook ultieme vrijheid dat er niemand op mijn vingers kijkt hoor en vooral ook het 'eigen' zwembad inclusief terras, eigen oprit etc.... Komt bij dat wij 2 kleine jongens (6 en 7, waarvan 1 net gediagnosticeerd met PDD-NOS) hebben die soms nogal druk kunnen zijn en in een hotel denk ik toch nog iets meer aan de 'buren' dan in een vrijstaande villa... dat maakt het voor mij toch ook nog wat relaxter!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 27-05-10 om 17:41. Reden: fqe

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    @Ietie

    Gewekt worden door personeel van het hotel ?? Daar heb je een privacy kaartje voor die je elke avond aan je deur hangt.

    Eten kan je gewoon op jouw tijden doen in de kleding die jij aan wilt hebben en niemand verplicht je om in het hotel te eten. En bij een aantal hotels kan je naast het bad eten bij een kleine bistro o.i.d.

    Blijkbaar heb je nog niet zo vaak in hotels overnacht ;-)

    Maar ieder zijn voorkeuren, een villa geeft wat meer vrijheid in bepaalde opzichten en een hotel bied weer meer gemak omdat veel wordt gedaan voor je. Ook zie je bij een aantal hotels veel mooiere zwembaden dan de kleine simpele varianten die je bij villa's ziet.

    Tja ieder zijn meug.


  10. Top | #60
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel of Villa?

    Bij hotels kan je wel zo'n kaartje aan de deur hangen, maar dan wordt je nog wakker van rollende karretjes over gallerij of gang en eventuele portofoons die ze gebruiken. Doe mij maar een townhome, appartementje of villa. We hebben 3x een townhome genomen, dit keer een villa met zwembad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •