Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Voordelen van Disney hotels?

    Toen we nog geen kids hadden vonden we de hotels heerlijk. Ook in Disney parijs hadden we de disney hotels. Nu hebben we echter de huisjes / appartementen ontdekt met alles erop en eraan.. ( eigen huis, keuken,wasmachine/ droger etc..) is voor ons toch ook wel erg aantrekkelijk.,vooral als je 3 1/2 week blijft. De jongens een eigen slaapkamer..Maar goed, ook de Disney sfeer blijft leuk. Het is waar je voorkeur naar uitgaat.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Voordelen van Disney hotels?

    Daarom hebben wij een huisje geboekt op nog geen 5 minuten rijden vanaf Disney..dan kun je ook nog eens thuis eten etc.

  3. Top | #13
    Newbie wammeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    7

    Standaard Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Op dit forum heb ik al veel positieve ervaringen gelezen mbt het huren van een villa rond/in Orlando. maar kan je bijv. huren voor minder dan een week? en is dit ook aan te raden voor 2 personen? we zijn althans zeker van plan om er een aantal dagen te vertoefen. of kiezen we dan toch beter voor een hotelkamer?
    iemand ervaring/ideetjes?

    Thx,

    E

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Tja de een vind de villa's leuk de andere Hotels, wij huren dit jaar voor het eerst een Villa voor een week en gaan kijken hoe dat bevalt, maar ik kan wel zeggen dat de Hotels ons ook heel goed bevallen zijn de vorige twee Florida bezoeken.

    En zeker als je voor de luxere hotels via Priceline gaat, maar ook de 3 sterren hotels zijn heel goed te doen hoor. Alle waar naar zijn geld en het ligt vooral ook aan je eisen.

    Wij hebben ze nu iets hoger gelegd vanwege onze zoon, dus je let op iets meer dingen in het Hotel dan de tijd dat we met zijn tweeen waren.


  5. Top | #15
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    hi

    Misschien is t relatief 'te duur' om een villa te huren met 2 personen voor maar een dag of 4-5?
    In 2002 ben ik met vrienden een paar dagen in Kissimmee geweest en toen hebben we een huisje gehuurd, t adres stond in een kortingsbonnenboekje wat je bij restaurants/motels gratis kunt mee nemen. Ik was de naam alweer vergeten maar mijn vrienden wisten t nog wel: Condo Lodge aan de Wst Vine Road (oid). We betaalden in 2002 iets van $65 per nacht maar t was een B-movie complex. T huisje was schoon en zeer royaal voor ons 3-en maar geen luxe of eigen zwembad.
    In 2010 ga ik wrschlk weer die kant op (3 volwass/2 kids) en dan willen we wel een villa-met-eigen-zwembad huren, voor 2 wkn, dus ik ben al druk aan t neuzen. We kiezen voor nu voor een villa ivm de kids: als je dan een rustdag inlast kunnen ze toch lekker zwemmen, ieder heeft een eigen slaapkamer en je hebt een 'ruimer' gevoel en soort v thuiskomen.
    Succes met je besluit, t wordt ongetwijfeld toch wel een supervakantie!

    mrloes

  6. Top | #16
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Als een soort 'tussenoplossing' kun je ook een condo of een townhouse huren. Is vaak voordeliger maar als je op een leuk resort zit heb je vaak toch een groot zwembad erbij (community pool). Een townhome heeft vaak een klein zwembadje, dat hadden wij afgelopen meivakantie op Windsor Hills gehuurd. Ideaal!

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Een villa huren met z'n tweeën gaat prima, maar om dat nou voor een paar dagen te doen ?
    De meeste villa's worden bij voorkeur per week verhuurd, maar er zijn er vele die het ook voor minder doen. Dan krijg je vaak wel extra kosten, voor schoonmaak bijvoorbeeld.

    Dus het kan wel, maar dan ben je wel duurder uit t.o.v. een hotelkamer. Voordeel is dat je volomen privacy hebt, en een eigen zwembad.
    Wij huren al jaren met z'n tweeën en het bevalt ons zeer goed, dus als wij de keuze hadden zouden we ook voor een paar dagen wel een villa pakken.

    Maar gaan jullie maar een paar dagen ? Orlando/Kissimmee is ook een prima standplaats voor bezoeken aan kusten en andere attracties in centraal Florida.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Ook wij huren altijd een villa voor 2. Omdat we het erg relax vinden om zelf een zwembad te hebben. Daarnaast is de ruimte heerlijk. Ik sluit me daarom ook aan bij Gerrit.

    Als je voor minder dan een week huurt komen er extra kosten bij als schoonmaak. Wellicht kan je hierover onderhandelen als je de villa direct bij de eigenaren huurt.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Wij hebben de promotie bij disney geboekt dit was 4nachten boekken en 3 nachten gratis , we hadden het disney hotel french quarter genomen en dit beviel ons heel goed . We hebben hier 900 euro voor betaald en de tickets voor de disneyparken en tyfoon lagoon , blizzard beach zaten er ook in .

  10. Top | #20
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Orlando = villa huren of hotelkamer?

    Een villa is goed te doen met 2 personen, wij doen dit al jaren en het bevalt reuze goed.

    Er zijn idd aanbieders die voor minder dan een week ook verhuren.
    Je zult goed prijzen moeten gaan vergelijken, het hoeft niet zo te zijn dat een hotel per definitie goedkoper is dan een villa, soms is een villa goedkoper dan een hotel.

    Wat is het verschil tussen een villa en een hotel:
    Villa heeft meer ruimte, volledig ingerichte keuken (handig voor ontbijt, gekoelde drankjes en enz) en wasmachine en droger in de villa, een eigen zwembad en nog veel meer.

    In een hotel heb je die dingen niet maar dat is ook maar net wat je zoekt en wilt.

    Suc 6.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •