Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #131
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Disney Resorts

    Ach ieder zijn ding natuurlijk, wij hebben de afgelopen jaren ook voornamelijk in Hotels gezeten vanwege de luxe dat je "niets" hoefde te doen. Alleen was je wel elke keer voordat je wegging je spullen aan het opruimen zodat de kamermeisjes hun werk goed konden doen en niet jouw wasgoed en dergelijke tegen kwamen.

    Nu in de condo leven we lekker makkelijk, spullen kunnen we gewoon laten staan of laten liggen waar we willen. Eten doen we waar we zin hebben, dus de ene dag in het huisje en de andere dag in een restaurant. Maar met de 2 kleintjes geeft dat ons juist meer rust dan dat we in de hotels hadden.


  2. Top | #132
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Disney Resorts

    Wij hebben vorig jaar voor de 1e keer een villa gehuurd via UStravel en dat is ons uitstekend bevallen toen hebben we een goldvilla geboekt en dit jaar hebben we wederom een villa geboekt maar nu een silvervilla......we zijn zeer benieuwd wat daar het verschil tussen is....en het thuiskomen en al je was al schoon das is toch ook lekker....niet meteen thuis volop aan de was en strijk hoeven maar gewoon bijhouden in je villa......daarbij komt dat je sávonds lekker op de bank kunt gaan liggen nog in je zwembad kunt gaan en nog heerlijk relext op je terras kunt gaan zitten....één zee van rust....ontbijten in de villa(hoeft ook niet persé ligt aan je dagplanning) en s'avonds lekker ergens gaan eten....of nie....dat kun je dan zien...

  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Ik ben benieuwd, wij zitten dit jaar voor het eerst in een villa, maar we gaan nu ook met 4 volwassenen, en dan is het al iets goedkoper.
    Maar als we volgend jaar eventueel weer terug gaan, dan zijn we met twee, en dan wordt een villa toch te duur, we hebben voor twee nl. een bepaald budget, en het zal dan wel wennen worden.

  4. Top | #134
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Hotel of villa?

    dat ligt eraan wat voor villa je wil.....je bent voor een silver-villa 63 euro per nacht kwijt en je kunt ook nog de bronce-villa huren die is nog goedkoper...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-11 om 07:31. Reden: fqe

  5. Top | #135
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Wij hebben tot heden toe altijd in een hotel gezeten, ons favoriete hotel is Hamptonn inn kirkman road, lekker ontbijt, goede bedden en gratis internet en alles word voor je schoongemaakt. (rond de 40 euro per kamer incl. ontbijt en internet en echt een goed hotel) Nu gaan we in sept. in een villa, waa.. we zijn er in maart al gaan kijken en dat ziet er super chique uit. We gaan met nog twee andere dus dan is het wel te betalen. Ik ben bang als we daar eenmaal gezeten hebben dat een hotel daarna tegen gaat vallen. Maar ik vind voor twee personen een villa te duur. Misschien dat we dan kiezen voor een appartement.. maar ach, eigenlijk ben ik al blij dat we gaan dus een hotel is ook goed, als ik maar kan gaan. Dus wordt het daarna weer gewoon een hotel dan hoor je mij niet klagen.

  6. Top | #136
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    dat ligt eraan wat voor villa je wil.....je bent voor een silver-villa 63 euro per nacht kwijt en je kunt ook nog de bronce-villa huren die is nog goedkoper...
    Dat is ook niet duur maar wij hebben in het Hampton Inn Pointe Orlando geslapen, incl. ontbijt voor 38 euro per nacht. Is echt een leuk hotel. En dan hoef je ook geen zwembadverwarming te betalen. Aangezien er veel zakenlui in dat hotel zitten, die niet zwemmen, hadden we alsnog een prive zwembad
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker anjavromans's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Ja, daar hebben we ook een paar keer gezeten, vonden we ook een leuk hotel. Maar laatste keer was die duurder dan kirkmanroad. Omdat er dus veel zakenmensen gebruik van maken en duurder geworden was. Wij gaan vaak in het laagseizoen en hebben vaak het zwembad ook voor ons zelf. Denk als ze mij zien in bikini dat ze weg rennen..hahahahhaha

  8. Top | #138
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Hotel of villa?

    ja das dus echt een keuze.....
    ik vind een villa gewoon thuis komen....en de ruimte vind ik heerlijk......zeker tegenover een hotel met een bed en mazzel als er nog een paar stoeltjes staan....

  9. Top | #139
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel of villa?



    Valt wel mee toch?
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #140
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Hotel of villa?

    moet toegeven ziet er heel erg goed uit,.....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-11 om 07:32. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •