Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 16 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #121
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Hotel of villa?

    @ Guus.

    Ik ben daar helemaal mee eens en er is een groot verschil volgens mij of er verhuurd mag worden aan vakantiegangers of niet.

    Groetjes Henke.

  2. Top | #122
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Hotel of villa?

    @corrus

    wijk/woonwijk je hebt helemaal gelijk.

    Wij noemen onze wijk BELLALAGO park, klinkt zo lekker gezellig.

    Groetjes Henke.

  3. Top | #123
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Nou ik beleef het toch anders hoor, ik heb prima contact met onze buren en zelfs met de overburen.... ze houden altijd een oogje in het zeil als wij er niet zijn, sociale controle is prima. En als we er zelf zijn hebben we veelvuldig contact en komen bij elkaar op de koffie. Maar wij hebben wel het initiatief genomen en ons netjes voorgesteld.

    Greetz, Remco

  4. Top | #124
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Haha, je woont toch niet toevallig tussen Brabanders die daar ook een vakantievilla bezitten?
    Aan sociale controle in de VS inderdaad geen gebrek. Bij het minste of geringste wordt de politie ingeschakeld. Bijvoorbeeld als kinderen alleen buitenspelen zonder toezicht van een volwassenen.
    Maar zoals ik ook al eerder aangaf, er zullen ongetwijfeld gebieden zijn waar het anders is. Ik geef alleen weer hoe ik het ervaar.
    Daarnaast reageerde ik op de uitspraak 'in een villa willen zitten om zo te ervaren hoe het is om echt onder de bevolking te leven'. Dat laatste is lastig. Je bent en blijft op vakantie en zult dingen dus echt anders ervaren dan als je daadwerkelijk in de VS woont. Daarnaast denk ik niet dat Amerikanen, of wie dan ook, er op zitten te wachten om eens in de twee/drie weken kennis te maken met de nieuwe buren.
    Laatst gewijzigd door Guus; 05-08-10 om 05:10.

  5. Top | #125

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Ben je toevallig zelf de eigenaar?
    nee, ik ben niet de eigenaar, net weer thuis. Het was echt leuk en we hebben lang na zoiets gezocht vandaar dat ik het in m'n enthousiasme wilde delen..... Het is gewoon van Amerikanen in Florida
    groet
    Daan
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-08-10 om 07:27. Reden: quote ingejort

  6. Top | #126
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Net eens gekeken bij homeaway.com
    heb daar iets moois gevonden, via een nederlandse aanbieder

    http://www.homeaway.nl/vakantiewonin...huis_url_LO2_2

    Lijkt me een leuke prijs voor ca. 550 euro/week

    Kent iemand deze aanbieder ?

  7. Top | #127
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tessaroy Bekijk Berichten
    Dan gaat het niet om de prijs maar om de kamers en alles erom heen. Wie heeft er een paar tips voor ons.
    Tsja 2 volwassene en 2 kinderen op 1 kamer in een value hotel? Wist je dat er een mooi overzicht over de accomodaties is? Misschien vind je daar ook wel bruikbare info. En heb je de sites van de accomodaties zelf al geraadpleegd? Daar vind je alle informatie over de kamers en de voorzieningen. Bedoel je dat met alles er omheen? En hier vind je ook veel info over de accomodaties zowel value als moderate.

    Heb je al eens over een villa met een eigen zwembad gedacht? Of een appartement met een gemeenschappelijk zwembad? We weten natuurlijk niet hoe oud de kinderen zijn, maar in veel gevallen is een eigen slaapkamer, bad, wasmachine, keuken met koelkast etc.etc. een garantie voor een relaxte vakantie.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 29-05-11 om 17:17. Reden: link toegevoegd



  8. Top | #128
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Disney Resorts

    Zoals Teleton ook al aangeeft denk ik ook dat je beter af bent in een condo of villa. Dat geeft je meer ruimte, meerdere slaapkamers en je hebt ook je eigen keuken. Zelf zitten wij op dit moment op Terrace Ridge in Davenport in een 3 kamer appartement met de 2 kids en het bevalt ons uitstekend.

    Ook de kosten zijn lager dan een Disney hotelkamer, kijk voor prijzen maar eens bij usafunvacations.nl .

    En op ons blog zal ik proberen straks nog wat foto's te plaatsen van de condo en op het blog van Teleton kan je wat foto's terug vinden van de condo waar ook veel forum leden geregeld verblijven op Cane Island.


  9. Top | #129
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Disney Resorts

    Ook ik doe niks tijdens onze vakanties. Ik kook niet en we beginnen de dag dan ook lekker in een restaurant voor het ontbijt. Iets in de wasmachine/droger doen, ja, dat doe ik wel en daarna gaat het gelijk de kast weer in want strijken doe ik ook niet.
    Maar... ik wil wel de ruimte van een villa of een appartement.
    Ik moet er niet aan denken om met zijn allen de hele vakantie maar op 1 kamer te zitten.
    Maar ieder het zijne natuurlijk.
    Gelukkig maar dat er in Orlando/Kissimmee zóóó veel keuze is. Dus voor elk wat wils!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #130
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney Resorts

    ^^^wij zitten niet veel in de kamer wij liggen aan het zwembad of gaan shoppen of zijn in de parken , ik vond het geweldig dit jaar we hadden een kleine keuken en hebben het ontbijt lekker zelf gemaakt met aardbeien en een boterhammet gouda kaas op je balkon met uitzicht op giraffen en zebras .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •