Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 156

Onderwerp: Hotel of villa?

  1. Top | #111
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Verder vind ik dat hier niemand iemand moet overtuigen.

    Het zijn persoonlijke meningen, wat je leuker vind een villa of hotel.
    Ieder zijn ding
    Tuurlijk, ik probeer ook niemand te overtuigen, maar Tinkerbell vroeg me om haar te overtuigen, vandaar!:-k
    Zelf vind ik beide opties even leuk, hotels hebben voordelen en villa's ook. Zonder kinderen zou ik misschien ook wel alleen voor een hotel kiezen.....alhoewel??? Ik weet het echt niet.
    Een gamesroom is daarbij erg onschuldig, met een voetbalbaantje, airhockey en pooltafel....niks mis mee, er wordt niet met geld gespeeld!!!:???:

    Iedereen, veel succes met het maken van keuzes :sun:
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 12-06-10 om 09:47. Reden: quote gefixt

  2. Top | #112
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk Berichten
    Tuurlijk, ik probeer ook niemand te overtuigen, maar Tinkerbell vroeg me om haar te overtuigen, vandaar!:-k
    aaahaaaa, daar had ik ff over heen gelezen?
    Zelf vind ik beide opties even leuk, hotels hebben voordelen en villa's ook.
    Ik ook, vooral met kinderen is een villa handig, en ik denk goedkoper dan 2 hotelkamers.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-06-10 om 09:57.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #113
    Newbie mariette2311's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    5

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Wij gaan in okt/nov 2010 voor de 2e keer naar Orlando! ;-) Hebben dus nog niet veel ervaring, maar de vorige keer zaten we in Lake Buena Vista resort& Village en het was echt super!!! Groot appartement mét keuken. Was ideaal. Nu denken we aan SPM Blue Tree resort mét keuken en de 2e helft Disney Port Orleans Riverside...

    Combinatie van hotel en keuken vinden we echt ideaal, als je even wat eten wil maken heb je alles bij de hand, hoe vroeg of hoe laat het ook is. Winkelen in supermarkten doen we ook graag ;-) Leuk om de verschillen met thuis te zien. Enige probleem met koken vaak : boter en de pannen..Valt niet mee ei te bakken zonder dat ie aan de bodem plakt?!?!?

    Hotels zijn makkelijk zelf te zoeken en boeken, je hoeft geen offertes op te vragen.
    Ligging centraal, concierge en info bij de hand, housekeeping... kortom geeft luxe gevoel ;-)
    Laatst gewijzigd door mariette2311; 20-07-10 om 23:21.

  4. Top | #114
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    50

    Standaard Re: Hotel of villa?

    wij zijn net terug van twee weken Blue Tree Resort en en het was echt een heel mooi en pas gerenoveerd resort met inderdaad een mooie grote keuken. Dit wilde ik ook persé. Gewoon met mega koelkast en wanneer de kids iets wilden eten, kon je dit gelijk klaarmaken. De aparte slaapkamers was ook een pré. Elk probleem die zich voor deed kon je voor bellen en binnen 5 minuten stond er al iemand voor je deur om dit op te lossen. Verder kon je altijd voor nieuwe handdoeken bellen als je ze nodig had.

    Ik weet niet of je dit ook met een villa hebt, ik denk het niet. Een hotel misschien wel, maar daar leef je dan in je slaapkamer en juist in Florida wilde ik wat onafhankelijker zijn. (geen verplichte tijd om te ontbijten, housekeeping aan je deur etc.)

    Volgende keer wil ik wel een villa, omdat ik graag wil kijken hoe het is om echt onder de bevolking te leven. Dan heb je echt het gevoel dat je daar even woont.

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Wij gaan naar een villa van interhome (villa eagle) iemand ervaringen mee?

    http://www.interhome.nl/Vakantiehuis....1&lCode=NL-NL

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Hotel of villa?

    @goedhartl.

    Bij een villa in een verhuur park zal je weinig merken van het normale Amerikaanse leven, wij hebben een villa op een park waar geen verhuur is en verblijven daar 4 maanden in de winter, de meeste mensen wonen daar permanent, ze zijn erg op hen zelf, zijn veel buitenshuis, werken, sporten en contact leggen gaat niet gemakkelijk.

    Toch is een villa fijn om je vakantie door te brengen.

    Groetjes Henke.

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bellalago Bekijk Berichten
    @goedhartl.

    Bij een villa in een verhuur park zal je weinig merken van het normale Amerikaanse leven, wij hebben een villa op een park waar geen verhuur is en verblijven daar 4 maanden in de winter, de meeste mensen wonen daar permanent, ze zijn erg op hen zelf, zijn veel buitenshuis, werken, sporten en contact leggen gaat niet gemakkelijk.
    Jij maakt er meteen een soort Sporthuis Centrum van... :roll:
    Er bestaan geen verhuurparken... villa's staan in WIJKEN... waar ook "gewone" amerikanen wonen... zelfs de villa's in wijken waar je niet kunt huren zijn geen parken...

    Er bestaan wel parken, maar dan ook echte parken... waar je vertier kunt zoeken en zwemmen enz. en ook daar vindt je "gewone" amerikanen... maar gelukkig geen villa's.
    Laatst gewijzigd door corrus; 31-07-10 om 22:21.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #118

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Wij zitten op dit moment in een geweldige condo in Flagler beach (1 1/2 uur rijden van de parken) We hebben hem gehuurd rechtstreeks van de eigenaar. Een twee verdiepingen huis met uitzicht op zee en (jawel!) de dolfijnen die regelmatig langs zwemmen. Een gedeeld zwembad (nasst de voordeur) met de andere condo's (leuk om amerikanen te ontmoeten). Het is een airco huis, van alle gemakken voorzien. Flagler is een rustig strand standje, waar de zeeschildpadden 's nachts hun eieren op het strand leggen. We zijn hier met 2 kids (6 en 9). Er is van alles voor hen aanwezig in dit huis. En dankzij het internet, hier rechtstreeks een mail. Een echte aanrijder wat mij betreft.

    <<Link verwijderd. Niet relevant gezien de afstand; de vraag gaat over Orlando en directe omgeving.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-08-10 om 21:49. Reden: Mod. Michael66: zie opmerking

  9. Top | #119
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Het klinkt allemaal geweldig, alleen vind ik persoonlijk wel wat ver van Orlando.

    Ben je toevallig zelf de eigenaar?

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #120
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotel of villa?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goedhartl Bekijk Berichten
    Volgende keer wil ik wel een villa, omdat ik graag wil kijken hoe het is om echt onder de bevolking te leven.
    Ben benieuwd of je überhaupt iemand gaat zien. Over het algemeen zie je Amerikanen namelijk bijna nooit buiten. In de winter vinden ze het te koud om buiten te komen (hoewel dat wellicht voor Orlando niet opgaat). In de zomer is het weer te warm of hebben ze last van muggen. Ook vinden ze het te gevaarlijk om kinderen alleen buiten op straat te laten spelen. Er is altijd wel een reden om binnen te blijven.
    De enige die je in zomer vaak buiten bezig ziet zijn de Mexicanen/Peruanen die de tuin doen. Er zullen overigens best gebieden zijn waar het anders is, maar ik betwijfel het of dat voor Orlando, waar het zomers ook erg warm kan zijn, ook opgaat.
    Tot slot ben je op vakantie en zul je een aantal dingen toch altijd anders beleven/ervaren dan als je er 'echt' woont. Dus als je om die reden voor een villa kiest....
    Laatst gewijzigd door Guus; 04-08-10 om 20:00.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •