Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Sony e-reader

  1. Top | #11

    Standaard

    Ik ben net terug uit florida en heb bij sears 2 ereaders van sony gekocht de 350 pocket edition voor 119 dollar per stuk.Echt geen geld .De hoesjes hadden ze niet die moest ik bij best buy halen maar daar kost een booklet maar 24 dollar.

    De sony ereaders kun je gewoon via de usb van netbook laptop of pc laden en dan gaan ze weer voor een maand of 2 mee.De laders voor de meeste mp3 spelers kunnen waarschijnlijk ook de ereader laden gewoon even het voltage checken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-11 om 18:51. Reden: 1+1

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker valkmir's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    28

    Standaard Re: Sony e-reader

    Zo, da's goedkoop zeg, goeie deal=D>

    Toch maar volgende week ff kijken bij Sears......kijken dan he:lol:

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Sony e-reader

    Dat zullen echt de laatste restjes zijn. Sony heeft net nieuwe versies aangekondigd:

    Sony gaat een nieuwe e-booklezer uitbrengen: de PRS-T1. Het e-inkscherm heeft een diagonaal van 6" en Sony heeft diensten ingebouwd voor het lenen van boeken bij bibliotheken. De e-reader komt in oktober in Nederland uit.
    Het 6"-scherm met een resolutie van 800x600 pixels is aanraakgevoelig en ondersteunt in- en uitzoomen door vingers naar elkaar toe of van elkaar te bewegen. Daarnaast kunnen er notities gemaakt worden in digitale boeken. Het is ook mogelijk om woorden te laten vertalen door deze op het scherm lang aan te raken en het zou mogelijk zijn om vanuit de tekst direct toegang tot Google of Wikipedia te krijgen.
    Daarnaast heeft de e-reader, met modelnummer PRS-T1, de beschikking over een onlinewinkel voor het aankopen van digitale boeken. In Nederland gaat Sony de samenwerking aan met Bol.com, waardoor consumenten direct vanaf de e-reader via wifi digitale boeken bij de webshop kunnen kopen. Eerder verklapte Bol.com al dat Sony een nieuwe 6"-e-reader wilde uitbrengen. De adviesprijs van de reader bedraagt volgens Sony 150 euro.


    Er is ook een uitleendienst beschikbaar, maar deze werkt alleen met bibliotheken in de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk en Canada. Voor de opslag van boeken is 2GB geheugen beschikbaar en wat formaten betreft is er bijvoorbeeld ondersteuning voor onbeveiligde bestanden in het epub- en pdf-formaat. Ook kan er muziek worden afgespeeld en kan het scherm foto's tonen.



    Laatst gewijzigd door Njit; 01-09-11 om 12:20.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker valkmir's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    28

    Standaard Re: Sony e-reader

    Dank je wel voor de info Njit, nu weet ik waarom ze zo goedkoop werden!!! De nwe lijkt wel een een zg "tablet" te worden. De prijs is wel errug goedkoop in vergelijking met de toen nwe e-readers van Sony.......

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Sony e-reader

    Inmiddels is er al weer de Sony PRS T2 en afgelopen week besteld (bol.com) en inmiddels binnen. Licht en dun en erg gebruiksvriendelijk, helemaal blij mee, dus een aanrader voor iedere boekenverslinder!

    Mijn vorige ereader (Bebook) was al even geleden overleden, maar ik twijfelde om weer een nieuwe te bestellen.
    Lezen op de IPad lukt immers ook, maar nu het zonnetje om de hoek kwam kijken is een ereader toch veel beter!

    Vandaag weer even wat leuke nieuwe boeken erop gezet, opgeladen en kan ie mee op vakantie!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Sony e-reader

    Ik heb de PRS T2 gisteren binnen gekregen van Bol.com. Had behoorlijk wat bonnen (verdiend met online marktonderzoek) en wilde echt wat duurzaams kopen. Ik ben heel benieuwd, want ik heb altijd gezegd dat ik "echte" boeken het fijnst vind, dus ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. Maar het scheelt zo enorm veel bagage tijdens vakantie, sleep altijd veel boeken met me mee, helemaal als ik in september een weekje naar Griekenland ga, echt een strandvakantie dus veel lezen.

    Vandaag helemaal opgeladen, nog even knoeien met de boeken erop krijgen maar het lijkt allemaal te lukken.
    Krijg alleen de wifi niet aan de praat helaas, maar zo'n probleem is dat ook weer niet. Denk niet dat ik dat ga gebruiken met de ereader, heb daar al de tablet en smartphone voor ;-)

    EDIT: toch gelukt, iets met hoofdletters ipv kleine letters in wachtwoord wifi
    Laatst gewijzigd door Cindy1969; 28-04-13 om 19:18.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    33

    Standaard Re: Sony e-reader

    Hoi cindy , ook ik ben een echte boeken lover, vind ze heerlijk te kopen en daarna mooi in me kast te zetten.
    Maar ik ben om ik heb ook de prs t2 en ben er weg van , ik neem nu met gemak 55 boeken mee opvakantie , geen last van de zon op me scherm , scheelt me kilo's bagage , en wil je toch graag dat boek bestel je hem toch voor in je kast.
    Letters kan je ook van groot naar klein maken dus hoef geen brilletje op meer
    Voor vakantie ideaal

    HEeeeeel veel plezier der mee!

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Sony e-reader

    Ah nog een liefhebber, fijn te horen dat het jou ook bevalt! Ben zelf geen boekenkoper, leen mijn boeken altijd bij de bieb, dus dat ga ik gelukkig niet missen ;-)
    Zal thuis ook gewone boeken blijven lezen, de ereader is echt voor vakantie en dagjes weg enzo, of als ik hier naar het strand ga.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •