Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Is er in Orlando e.o. nog meer te beleven dan pretparken?

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heerda
    Niet dat wij ons opgelicht voelen... maar zo zijn wij wel aan die reis gekomen. Heel dom ja.
    Ik kan me best voorstellen dat je nu een negatief gevoel hebt over je reis. Je kijkt er dan toch heel anders tegenaan. Maar probeer gewoon het beste ervan te maken. Je kan naar ergere bestemmmingen gaan als Florida
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Ik kan me best voorstellen dat je nu een negatief gevoel hebt over je reis. Je kijkt er dan toch heel anders tegenaan. Maar probeer gewoon het beste ervan te maken. Je kan naar ergere bestemmmingen gaan als Florida [/quote]

    Grapjas!

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Seaworld lijkt me toch ook heel leuk voor mensen die niet zo van pretparken houden hoor
    Ik heb zelfs mijn vader meegekregen naar seaworld, en die houdt absoluut niet van pretparken, en die vond seaworld toch heel mooi!
    ok er staat één rollercoaster en één boomstammetjesattractie maar dat is het dan ook, voor de rest is het gewoon allerlei zeedieren!

    Ik veronderstel dat voor Busch Gardens hetzelfde geldt (maar daar ben ik zelf niet geweest).
    Uiteraard kan als je naar orlando gaat een bezoek aan Kennedy Space Center ook niet ontbreken!

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Daytona is nog zo slecht niet om te zitten hoor, wel toeristisch natuurlijk, maar ik heb iets met die plaats...ik vind het daar echt leuk.....een ritje over het strand met de auto is apart, het strand zelf lekker breed, en het is er lang niet zo druk als op Scheveningen om maar wat te noemen, maar wel een stuk beter weer

    Veel plezier...het wordt vast een leuke vakantie!!

  5. Top | #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Heerda, hoe lang verblijfen jullie in callifornie? San francisco : Alcatraz aanrader, maar wel snel reserveren., In florida blijfen jullie denk ik te kort om al die tips van onze foremers te bezoeken. Maar er staan goede tips bij, voor de niet pretpark liefhebbers. Je zei, dat je vrouw universal in LA geweldig vond, dan moet je echt zeker in orlando universal bezoeken.Die is nog veel mooier.En groter , want die heeft 2 parken. En mooier afgewerkt. LA vond ik persoonlijk een vieze stad, maar SanFrancisco heeft mijn hart gestolen, en de route langs de kust is ook adem benemend, We zijn toen ook langs Yosemety park gereden, en onder aan callifornie zit SanDiego , daar zit ook een mooie seaworld. Komen jullie met jullie reis ook in LasVegas? Ik hoop het voor jullie. Als je nog geen kinderen hebt zou ik zeker daar eens een kijkje gaan nemen. Zelf hebben wij een zoon van bijna 7 jaar, maar die is te jong om daar heen te gaan. Gelukkig hebben wij het al 2 keer mogen mee maken in 1997 en 1998 , dat hadden we in een combie met newyork gedaan.America heeft vele gezichten , zo zie je maar weer, voor elk wat wils Groetjes marisca.
    Dag Marisca,
    Hartstikke bedankt voor je reactie. Wij zitten als 65+ wel in een andere leeftijdsfase maar zijn daardoor niet minder verslaafd aan Amerika. Zie onze verhalen op:
    http://amerika.discussiegroep.info/

    Wij hebben het geluk dat we bijna 3 maanden in Amerika zijn. Die hebben we ook wel nodig want van Monterey naar Mexico is 1000 km lopen... . En wat is er mooier dan lopen langs de Pacific Ocean en door de bergen... Zie ook onze avonturen op onze website.

    Verder iedereen bedankt voor de suggesties.
    Fer.
    Wandelen over de wereld?
    Kijk op http://verweg.de

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Tis wel wat langer dan het Pieterpad maar ook een stuk indrukwekkender.

    En above all Florida kan niet tippen aan de natuurschoon van Californië en de Rockies. 3 maanden huh ........ niet slecht. :lol:

    Trainspotters

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    is discovery cove niet iets voor jullie?

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    discovery cove is wel onbetaalbaar duur :?
    anders was ik er lang geweest

  9. Top | #19
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Hoogst waarschijnlijk gaan wij de tweede week in april ook naar Orlando en ik ben eigenlijk ook erg geinteresseerd in niet-pret park attracties. Rick is een pret park junkie, maar ik wil ook weleens iets anders verkennen. Ik volg dit draadje dus met grote interesse!

  10. Top | #20
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
    Hoogst waarschijnlijk gaan wij de tweede week in april ook naar Orlando en ik ben eigenlijk ook erg geinteresseerd in niet-pret park attracties. Rick is een pret park junkie, maar ik wil ook weleens iets anders verkennen. Ik volg dit draadje dus met grote interesse!
    Een lijstje met wat minder gangbare, maar toch leuke attracties in 'Greater Orlando':

    * Reptile World Serpentarium, St. Cloud (slangen 'melken')
    * Kelly Park, Apopka
    * Kissimmee Rodeo; elke vrijdag avond
    * Gatorland, Kissimmee
    * Springs ten noorden van Orlando (met name Salt-, Alexander-, Juniper- en Silver Glen Springs)
    * Gospel Brunch, LAke Buena Vista
    etc.

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •