Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 211

Onderwerp: Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

  1. Top | #21
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Storing Blogger?

    Het duurt wel heel lang, verlang bijna weer terug naar web-log. Die heeft inmiddels een behoorlijke upgrade ondergaan, ziet er best leuk uit.
    Weet iemand of voor weblog een soort programma als Live writer bestaat, want dat is echt super handig.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Storing Blogger?

    WordPress werkt volgens mij ook met LiveWriter :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #23
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Storing Blogger?

    Tip van Calypso:

    Op het forum van blogger staat dat als je het vinkje weghaald bij het aanmelden van automatisch (Stay Signed in) aanmelden dat het probleem opgelost is.
    Heb het zelf ook gedaan en sinds het vinkje weg is kan ik gewoon weer reacties plaatsen.
    Is een lap-middel maar het werkt tenminste.

    Meer info over het probleem :http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=4bd36d5355dbcf8c&hl=en

    Bij mij werkt het ook!

  4. Top | #24
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Storing Blogger?

    @sonja

    die tip werkt wel.....kan nu wel reacties plaatsen als ik zo inlog.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Storing Blogger?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Tip van Calypso:

    Op het forum van blogger staat dat als je het vinkje weghaald bij het aanmelden van automatisch (Stay Signed in) aanmelden dat het probleem opgelost is.
    Heb het zelf ook gedaan en sinds het vinkje weg is kan ik gewoon weer reacties plaatsen.
    Is een lap-middel maar het werkt tenminste.

    Meer info over het probleem :http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=4bd36d5355dbcf8c&hl=en

    Bij mij werkt het ook!
    Mooi dat het werkt :-)

  6. Top | #26
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Storing Blogger?

    Kennelijk is de storing op Blogger nog steeds niet opgelost, of is er weer opnieuw een probleem met het achterlaten van reacties op blogs. De hierboven beschreven tip van Calypso werkt voor mij nog steeds.

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Berichten
    5

    Standaard Alles over Blogspot/Blogger

    Hallo,
    Ik had een vraag over Blogspot.
    Ik wil graag de achtergrond veranderen in een van mijn eigen foto's maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
    Ik kan alleen maar kiezen tussen standaart afbeeldingen.
    Dus mijn vraag is eiegenlijk : is dit mogelijke n zoja, hoe doe je dit precies? :-s

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker avhkj's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    57

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Hoi,

    Bij ontwerpen kun je kiezen voor achtergrond, bovenaan staat dan afbeelding uploaden, die moet je hebben.
    grtn Karla

  9. Top | #29
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5

    Standaard Blog en boek

    Op www.lulu.com kun je je blog als een boek publiceren. Je kopieert het blog eerst naar Word waar je het blog nog verder kunt opmaken. Belangrijk is wel dat je het paginaformaat in Word instelt naar een formaat dat op www.lulu.com ook beschikbaar is.

    Nadat je het blog in Word hebt opgemaakt, is het het makkelijkste om het Word-bestand eerst als pdf-bestand op te slaan (bij het uploaden kan de tekst dan niet meer verschuiven). Vervolgens kies je op de website eerst of je een paperback of een hardcover wilt. Vervolgens kies je op welk soort papier je het blog wilt drukken en of je het blog in zwart/wit of kleur wilt. Daarna upload je het blog. Vervolgens moet je wel lid worden (maar dit is gratis) en wordt er een afdrukbaar bestand van je blog gemaakt. Dit
    kan je ook weer controleren en daarna kun je aan de slag met de omslag. Het is heel eenvoudig en erg leuk om te doen. Overigens wel gemerkt dat de website in IE 9 niet werkt (binnen browser Safari werkt de website prima).

    Op http://www.lulu.com/author/samples/L...ing_How_To.pdf staat hoe je het allemaal moet doen (ook in het Nederlands). De kosten vallen reuze mee. Voor 95 pagina's was ik voor 2 exemplaren (inclusief verzendkosten) 30,79 euro kwijt. Er loopt een actie waardoor ik 18 euro korting kreeg.
    En nu nog wachten op de bezorging. Misschien een leuke tip?

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Blog2print boek maken

    Misschien een leuke tip!

    Omdat er onlangs nogal wat problemen bij blogspot waren en ik las over mensen die hun blogs ineens kwijt waren heb ik van mijn laatste vakantieblogs via blog2print boeken laten printen.

    Ik ben erg tevreden over het resultaat, ik heb er o.a. één in soft cover laten printen en deze lijkt op een "stripboek".
    Voor de andere boeken heb ik voor "hard cover" gekozen en deze zijn echt mooi.





    (sorry, had topic niet gezien)
    Laatst gewijzigd door Tans4USA; 10-12-11 om 18:57. Reden: te grote foto's in links veranderd + toegevoegd aan bestaand topic



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •