Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 22 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 211

Onderwerp: Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

  1. Top | #131
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Blog af laten drukken in boekvorm

    Zijn nu ook bezig om een fotoboek te maken via Blurb.
    De meeste sites zoals bijvoorbeeld blog2print werkt niet voor ons omdat we teveel foto's op het blog hebben staan.

    Met Blurb download je software en importeer je het blog. Daarna kan je alles bewerken - super handig en is aan te raden wanneer je veel foto's op je reisblog hebt.
    We zijn nog niet klaar.. maar zijn erg benieuwd naar het resultaat.
    Laatst gewijzigd door Moolenschotjes; 21-09-14 om 20:09.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #132
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Blog af laten drukken in boekvorm

    Dan zal ik ook moeten gaan voor Blurb...... Wil ook nog een digitaal album maken..... Druk Druk.

  3. Top | #133
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Blog af laten drukken in boekvorm

    Wij hebben al diverse boeken laten maken bij Blog2print en zijn erg tevreden over het resultaat. Maar als je veel foto's hebt en ook eventuele reacties wilt opnemen wordt het al snel een dik boek en best wel prijzig.
    Ik had een berichtje gekregen dat het ongeveer 4 weken zou duren voordat het boek bezorgd zou worden maar had het binnen een week al in huis.
    Met blurb heb ik nog geen ervaring.

  4. Top | #134
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Hoe maak ik een Blog?

    Ik,ben niet zo heel,bekend met internet. Maar hoe maak je een blog aan ... Waar... En hoe werkt het ongeveer ?
    moet je ook vrienden hebben net als Facebook zodat die jouw berichtjes kan lezen en op kan reageren ?

  5. Top | #135
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Soms denk je ineens .........

    Een blog maken is echt heel leuk om te doen, althans zo denk ik er over. Het is zo heerlijk om aan het einde van de dag je foto's die je die dag hebt genaakt te bekijken en een aantal mooie uit te zoeken voor de blog en er een verhaaltje bij te maken over de belevenissen van die dag. Behalve dat ik met plezier de blog maak voor de 'thuisblijvers' doe ik het natuurlijk ook voor mezelf want het is altijd weer leuk om, als je weer thuis bent, regelmatig ( zeg maar rustig bijna dagelijks ) weer ff de blog te bekijken en weer eventjes te genieten. Dat is ook de reden dat ik, en ook mn 'maatje' Rick heel veel aandacht besteden aan de foto's alvorens ze te plaatsen.

    En zelf eens een blog maken ? Ik zou zeggen probeer het eens, het is echt zo leuk !!!!
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #136
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Soms denk je ineens .........

    De meest gebruikte Blogs zijn:

    https://www.wordpress.com/
    https://www.blogger.com/

    Beide gratis en naar eigen smaak aan te passen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #137
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Soms denk je ineens .........

    Dat wil ik ook gaan doen !! Maar een blog is zeker om tijdens je vakantie dingen erop te zetten ? Of kan je ook enkele weken van te voren de voorpret met je lezers te delen ?

    p.s @njit jouw links zijn van gratis blogs ...
    Zijn er ook betaalde en zijn die dan beter ? Wat is verschil ?

    gr van de man die alles wil weten hi hi hi
    dank alvast

  8. Top | #138
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Soms denk je ineens .........

    Natuurlijk zijn er ook betaalde en die hebben toch wel wat voordelen, zoals o.a. het (kunnen) maken van backups en analyse van de bezoeken/bezoekers aan de website. Zelf maak ik gebruik van One.com , kost wat maar dan heb je ook wat ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #139
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoe maak ik een Blog?

    Ik maak enkel gebruik van de gratis Wordpress.com optie. Zelf maak ik voor elke reis een nieuwe blog aan. Je krijgt dan steeds 3 Gb aan ruimte. Deze krijg je normaal gesproken niet vol. Erg veel nadelen heeft deze gratis optie niet behalve dat je geen eigen functionaliteit kunt toevoegen en alleen het gedeelte van de naam voor wordpress.com kunt bepalen (mijnblog.wordpress.com). Wordpress.com is ook handig te gebruiken met Livewriter: http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...ls=writerother . Men kan zich aanmelden op je Blog ('volgen') en ze krijgen dan een mailtje als er een nieuw bericht geplaatst is.

    Zelf plaats ik van te voren de planning en boekingen op de blog. En tijdens de reis voeg ik het reisverslag en foto's toe. Maar je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Bekijk gewoon eens wat verschillende reisverslagen welke stijl je het beste bevalt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #140
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hoe maak ik een Blog?

    Ik ga me er in verdiepen ! heb net een klein stukkie van een blog bekeken maar ziet er leuk uit...
    weer iets nieuws....
    ZO GAAF



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •