Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 22 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 211

Onderwerp: Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

  1. Top | #91
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Sonja, ik heb net ff gekeken naar "labels" maar ik begrijp het niet
    Sorry Hannie, ik was niet duidelijk. Ik gebruik Live Writer en daar kun je 'categorien' instellen en die vormen dan de labels op je blog.

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Je kan tabbladen toevoegen in je blog. Dan moet je inloggen in je blog en naar pagina's gaan, kiezen voor nieuwe pagina en dan kiezen waar je de tabs wil hebben (bv bovenaan). Ik heb het even geprobeerd met mijn vorige blog en dat lijkt gewoon te kunnen.
    Verder heb ik ook een macbook maar geen problemen met het plaatsen van reacties op een blog. Ik doe dat met mijn google account en moet wel altijd een code natypen voordat het gepubliceerd wordt. Geen idee waarom het bij jou niet lukt.

  3. Top | #93
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Mushu, ik heb nu bovenaan tabbladen naar mijn vorige blogs gemaakt, maar die zijn dus allemaal op een apart blogspot adres gemaakt.
    Nu wil ik dus voor de aankomende kerstvakantie geen nieuw blog maken maar dus in een nieuw tabje of zo verder gaan . Kan dat dan zoals jij het beschrijft?

    Hier mijn resultaat met tabs: www.daneleens.blogspot.com

    edit: zie dat ik pagina's al heb als gadget,dat geeft alle pagina's van een blog weer. Er staan nu de pagina's van mijn laatste blog.
    Maar hoe begin ik dan nu met mijn nieuwe blog?
    Laatst gewijzigd door hannie; 18-11-12 om 10:54. Reden: toevoeging

  4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Wat je nu hebt gedaan is in ieder geval al heel handig! Makkelijk om al je blogs te kunnen zien. Wat ik als testje had gedaan, was een tabblad aangemaakt in mijn huidige blog en daar kon ik dan gewoon een nieuw bericht beginnen. Dus dan heb je hetzelfde adres maar je nieuwe blog staat onder een ander tabblad (en dat is dacht ik wat jij wilt). Het lijkt allemaal heel makkelijk maar meestal ben je een aantal uur kwijt voordat het inderdaad makkelijk is! Als je via bv google vragen stelt over hoe iets te doen op blogspot dan krijg je meestal ook wel een goede uitleg (maar niet altijd). En soms wil je iets en kan het gewoon niet..... Succes!

  5. Top | #95
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    ik heb de vraag ook bij google gesteld en toen kreeg ik dit antwoord: Wanneer je gebruik wilt blijven maken van je huidige weblog dan volstaat het om gewoon nieuwe berichten te maken.




    wanneer je deze berichten voorziet van een Label dan kun je middels het Labels gadget tabbladen aanmaken met het betreffende label.Wanneer je dan op het tabblad klikt zie je alleen de berichten met het betreffende label.


    Labels toevoegen aan je berichten

    Ik begrijp het nog niet helemaal maar ik ga maar eens wat uitproberen

  6. Top | #96
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Nou het is gelukt hoor. Ik heb mijn oude blogs bovenaan in tabs kunnen zetten. En voor m'n volgende blog hang ik aan elk bericht een label "kerst"en via de gadget labels heb ik zo aan de rechterkant ook een tab waar alle berichten van het kerstblog in komen.
    Zo kan ik dus voor elke vakantie een label aan de berichten hangen en ze apart in tabs zetten.
    Zie het resultaat op: www.daneleens.blogspot.com

  7. Top | #97
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vraag over Blogspot/Blogger

    Handige tool om je blog nog beter te maken: https://popcorn.webmaker.org/templates/basic/#

    Meer specifiek hiermee kun je zaken als google maps, tekst enz. toe voegen aan je youtube/facebook filmpjes:

    Test filmpje

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard reactie`s kunnen plaatsen in Blog (Blogger/Blogspot)

    Kreeg van mijn omgeving te horen dat ze niet kunnen reageren op mijn blog.
    Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt me niet om dit zichtbaar te maken zodat er reacties geplaatst kunnen worden.
    Wie kan mij vertellen hoe dat moet??
    2011 New York/Florida, 2012 Florida, 2013 West-USA/Florida, 2014 New York/Florida, 2015 Februari Florida en zomer Florida, 2016 meivakantie Mississippi, Louisanna en Florida

  9. Top | #99
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: reactie`s kunnen plaatsen in Blog (Blogger/Blogspot)

    Hi Jacintha, bij Instellingen, Berichten en reacties kun je dit instellen.
    Succes! Gr Esther
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #100
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: reactie`s kunnen plaatsen in Blog (Blogger/Blogspot)

    Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Blogger, de gadget Google friend connect verwijderd en kun je nu wel kiezen voor Google+ volgers.

    Ik las nu op een site dat je je kunt aanmelden bij http://www.bloglovin.com/

    hierop vermeld je alle blogs die je wilt volgen en je krijgt alle nieuwe posts in een melding via bloglovin.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •