Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 22 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 211

Onderwerp: Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

  1. Top | #1

    Standaard Reisverslag maken met Blogspot / Blogger / Wordpress

    Help!!!!
    Ik had een paar weken geleden een weblog aangemaakt, maar kreeg vandaag op eens de geest en wilde toch een "van dag tot dag" overzicht.
    Dat overzichtje is wel gelukt, maar nu staan er opeens zaken op m'n startpagina die ik niet wil](*,)

    Ik wil graag deze als eerste zien http://diazmadrid2010.blogspot.com/2...voorwoord.html ipv http://diazmadrid2010.blogspot.com/

    Wie weet hoe je startpagina kan bewerken?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Ervaren bloggers gezocht!

    Ik zie geen verschil ... (maar zit onderweg in de auto op de Florida Turnpike, misschien slechte verbinding). Maar als je 'dagen' wilt aanmaken (ik vind het zelf niet zo handig ... zeker niet voor volgers/lezers), dan moet je de dagen handmatig op een andere (oude) datum zetten, en je voorwaard als meest recente datum. Of je moet je weblog 'the other way around' plaatsen, dus oude berichten bovenaan en dan naar beneden werken. Is dat wat je bedoelt ?

    Edit: zie net in mijn 'google reader' dat jij 27 nieuwe berichten op je blog hebt ;-) ! Zeker alle dagen aangemaakt (en niet allemaal in dezelfde volgorde, dus heeft echt iets met die dagen/tijdstippen te maken, die moet je dus handmatig bewerken). Maar ik zag ze volgens mij niet (meer) op je blog zelf ? Dus heb je inmiddels deze weer weggehaald ?
    Laatst gewijzigd door mattrob; 18-07-10 om 21:36.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #3

    Standaard Re: Ervaren bloggers gezocht!

    Nou ik heb alles weer verwijderd hoor, vorig jaar lukte het wel, maar nu krijg ik het op de een of andere manier niet voor elkaar en inderdaad ik weet dat het voor de volgers niet handig is die van te voren aangemaakte dagen.

    Dus nu ga ik toch maar met een blogarchief werken.

    Bedankt trouwens voor je reactie, ik moet zeggen ik volg jullie wel hoor maar onregelmatig, lees wel je twitterupdates constant.

  4. Top | #4
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Blog2Print, je weblog in boekvorm

    Op een reisverslag van iemand (weet helaas niet meer van wie) las ik dat bij Blog2print je weblog in boekvorm kunt laten printen. Het werkt super makkelijk, je kunt op allerlei manieren je foto's neerzetten, eigen voor- achterkant maken, reacties al dan niet laten opnemen, talloze mogelijkheden en echt heel simpel. Ik ben er tevreden over. Heb 2 foto's bijgevoegd, die zien er wat zielig uit, maar dat ligt aan mijn fotografie kwaliteiten.:sad:, het boekje (A4 formaat) is erg leuk. Kosten gaan per pagina, ik betaalde voor 26 pagina's ca $19,-- + verzendkosten.




  5. Top | #5
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Blog2Print, je weblog in boekvorm

    Leuk! Ik heb hetzelfde via blurb gemaakt, ging ook makkelijk.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Blog2Print, je weblog in boekvorm

    bij blurb kan het ook heel makkelijk en goedkoop
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Blog2Print, je weblog in boekvorm

    Schitterend! Hier was ik al lang naar op zoek, ga zo gelijk eens proberen :mrgreen:

  8. Top | #8
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Blog2Print, je weblog in boekvorm

    net even gekeken maar dit is wel heel mooi en handig zeg.... Wouw... Hier ga ik zeker na kijken na mijn vakantie (Joepie nog 12 dagen )
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #9
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Storing Blogger?

    Kan geen reactie plaatsen op de blogs van Florummers, ben ingelogd bij blogger, maar als ik wil reageren dan moet ik opnieuw inloggen en dat pakt de site niet. Iemand anders hier last van?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Storing Blogger?

    Nee geen last van



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •