Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Universal met de I Ride Trolley?

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal met de I Ride Trolley?

    Even een oude topic weer leven in blazen. Wie heeft er onlangs ervaring met de trolley? het lijkt me op zich wel wat maar hoe snel/langzaam brengen ze je van locatie A naar B?
    We willen deze namelijk gaan gebruiken in Orlando wanneer we 2x naar Seaworld en 3x naar Universal willen. De kosten van het parkeren maakt het zeker de moeite waard om dit toch te gaan doen als het niet teveel overhead is.
    Vraag me ook af of het echt veilig is om de auto de hele dag op de outlet te laten staan (zuiden) om vanuit daar de trolley te pakken.

    Iemand tips/suggesties?
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  2. Top | #22
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal met de I Ride Trolley?

    wij zijn in de kerstvakantie met de I trolley van de Idrive North naar de premium outlet Vineland gegaan
    we zijn die ochtend opgesplits, de mannen gingen golfen en moeder en ik zijn gaan shoppen
    we zijn ruim 20 min onderweg geweest.
    opzich kost het natuurlijk 2x niks, was 1,25 dollar kwijt (volwassen en senior),jij moet wel gepast betalen
    maar comfort NEE!
    Ik zou het ook zeker niet zo doen als dat je schrijft maar dat is ieder zijn ding ,ik ben nogal van het gemak van de (rental) car
    Ik vond het vooral grappig om er eens gebruik van te maken (hij ziet er zo leuk uit),ik riep al jaren dat ik daar eens in wou zitten (meer als attractie gezien)
    als je de kosten voor parking wil uitsparen en niet tijd gebonden wil zijn kun je het overwegen
    Is het dan niet makkelijker om een shuttle vanaf het hotel te nemen?
    ik denk dat parkeren bij de outlet verder wel verantwoord is
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 05-04-16 om 11:04.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Universal met de I Ride Trolley?

    Er gaat voor ons helaas geen shuttle naar seaworld of naar Universal, alleen naar Disney.
    Het bespaart me ongeveer 100,- aan parkeergeld wat een hoop geld is. Vandaar dat ik mij ook afvroeg of het iets is
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #24
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal met de I Ride Trolley?

    ja dat het veel aan parking geld uitspaart dat begrijp ik
    wij hebben afgelopen keer ook 5 parken bezocht,
    wij zelf rekenen dat gewoon bij onze uitgaven van tickets ed
    maar ik kan begrijpen dat je het graag wil besparen
    ik zou zeggen maak er een dag gebruik van en kijk dan of je het waard vind voor de andere park dagen
    lekker zitten ga je niet doen... ken je die houten tuinbankjes met van die smeedijzeren poten...
    en vering is ver te zoeken..
    Maar goed ,Doe het gewoon een dag, de andere dagen kun je altijd nog besluiten om de auto te nemen
    of een meer dagen ticket voor de troley kopen
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 05-04-16 om 21:13.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •