Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

  1. Top | #11

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jabo Bekijk Berichten
    Prima geschikt als hotel om een paar dagen "bij te komen" van de drukte van alle Orlando parken.
    Mooi, daar heb ik het hotel een weekend voor geboekt eind mei.:razz:
    En hebben trouwens ook zeezicht. Lijkt me wel de moeite waard daar.
    We zitten er alleen het weekend voor Memorial Day, dan zal het er wel drukker zijn.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker jabo's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    30

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    derrobbie,

    Veel plezier in het Sirata !

    Jabo

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    Wij zijn op dit moment in het Sirata. We vinden het een super hotel. Ruime schone kamers, 3 zwembaden, zeer vriendelijk personeel, leuke bar, dichtbij alle voorzieningen etc etc. Dus echt een aanrader!

  4. Top | #14
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    Voor $ 9,95 per 24 uur kun je op je kamer over wifi beschikken. Je kunt overigens gratis gebruik maken van internet in het business center.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    Wij vonden dit een prima hotel, helemala gezien de prijs van Pricelins die wij hebben "gewonnen". Mooie ligging, kamers wel wat gedateerd maar schoon en netjes.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Hotelervaring: Sirata Beach Resort & Conference Center, St. Pete Beach

    Wij zijn hier in 2009 geweest. Het is een mooi hotel en lekker aan strand. De zwembaden zijn we klein.

    Wij kregen gratis wifi en een gratis verbetering van kamer omdat ze de reservering niet konden vinden.

    De kamers zijn mooi maar wel erg verschillend. Je hebt ruime kamers en kleine kamers.

    Ik raad mensen aan om van te voren even de receptie te bellen en te zorgen dat je in de midden toren zit want daar zitten de grotere en moderne kamers.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •