Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 72

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

  1. Top | #51

    Standaard Ervaring Motel/Condo/villa regio Miami/Pompano Beach

    Hallo allemaal:-)

    Wij zijn eindelijk weer een reisje naar Florida aan het plannen en gezien er een kleine op komst is:-):-) willen we eens kijken om te gaan verblijven in een condo of " villa". Voorheen verbleven wij in hotels, voornamelijk La Quinta. Maar met een kleine van dan net een paar maanden willen we graag iets meer ruimte en faciliteiten.
    Gisteren en vandaag op forums aan het speuren geweest om te kijken of er iets te vinden is... Helemaal niks! Hahaha geintje natuurlijk.. Zie door de bomen het bos niet meer:-(
    Veelal komen er woningen/villa's naar boven in de regio Orlando.. Nu willen wij zelf graag iets meer in de buurt van Miami/Pompano Beach verblijven.. Nu is onze vraag, wie heeft er recent (afgelopen 12 maanden zeg maar) een accommodatie geboekt, een condo of motel of villa in deze regio en hoe is dat bevallen? Heb al menig reviews gelezen via tripadvisor e.d. maar hoor liever iets van mede forummers over jullie bevindingen.
    Onze samenstelling:
    2 volwassenen
    1 baby
    3 weken vakantie:-)
    Graag tips over huizen in de buurt van het strand of niet te ver land inwaarts.

    Het zou lekker wezen om de kleine tijdens de rust tijden op de kamer te laten en zelf voor de accommodatie te kunnen genieten van een boek en de zon...

    Graag horen wij jullie bevindingen en tips.

    Groetjes en bedankt. Michael en Nadia en... frummel:-):-)

  2. Top | #52

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Echt niemand? Das wel gaaf dan, dan zijn we uniek en de aller aller eerste die het daar gaan ontdekken:-)
    Altijd leuk een forum waar zoveel mensen op zitten maar niemand die de moeite wil nemen om te reageren:-)
    Als we zijn geweest zal ik onze bevindingen wel plaatsen, wellicht kunnen wij dan eens iemand helpen met onze info.

    Mvg Michael

  3. Top | #53
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Hallo Michael, als ik op Homeaway.nl kijk bij Miami en omstreken voor een vakantiehuis met 2 slaapkamers in bijv. September krijg ik 535 resultaten met allerlei waarderingen erbij. Ik denk dat je hier wel iets kunt vinden.��

  4. Top | #54
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Michael, er zijn denk ik weinig forummers die een villa of condo huren in de buurt van Miami. De meesten huren daar een hotel voor een paar dagen en gaan dan door naar Orlando of de golfkust. Voor die plekken zul je hier meer info over villa's vinden.

  5. Top | #55
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Inderdaad, de meesten hier die een villa of condo huren doen dat in de Disney regio of aan de Golf van Mexico en zelden in de buurt van Miami. Vandaar dat niemand zijn ervaringen kan delen.
    Zelf op zoek gaan hoort toch ook bij de voorpret?!
    Hier nog een lijstje: http://www.holidaylettings.co.uk/flo...orderby.price/
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #56

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Bedankt voor de reactie's, het ging er meer om (wat ik al in het berichtje vermeld had.....) of er iemand de laatste maanden (zeg 12 maanden) een villa/condo had gehuurd en hoe dat bevallen is... Had er al genoeg gevonden en reviews gelezen, echter zouden wij het prettig vinden om van medeforummers te horen hoe het bevallen is.. T zou ons iets meer gemoedsrust geven en wat meer " vertrouwen" als jullie begrijpen wat ik bedoel. Iedereen kan een review geven en is niet altijd even betrouwbaar, op een forum is het toch wat gemoedelijker en krijg je vaak leuke tips en accommodaties waar je anders overheen had gekeken.
    Toch bedankt voor de reactie's en we gaan verder met onze speurtocht:-)

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard verblijf in Miami of omgeving

    In de kerstvakantie gaan wij (gezin met 4 kinderen) richting Florida. De voorbereidingen vorderen al aardig (je kan maar op tijd zijn ) maar een verblijf voor ongeveer een week in of rond Miami vinden, voor een redelijke prijs, blijkt lastig. Ik heb dit forum al aardig afgespeurd maar zie nu door de mangroves het bos niet meer. Wie helpt? Onze voorkeur gaat niet uit naar een hotel, maar verder maakt het soort verblijf ons niet zoveel uit.
    Het hoeft ook niet per sé in Miami zelf te zijn, maar i.v.m. met onze lange vliegreis terug willen we er ook niet al te ver vanaf zitten. En we willen wel erg graag in de buurt van die mooie, witte zandstranden zitten, als het even kan .
    Mocht je een goede tip hebben, dan houden we ons zeer aanbevolen. Alvast bedankt!

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    38

    Standaard Re: verblijf in Miami of omgeving

    Een cabin in Bahia Honda State park?

  9. Top | #59
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: verblijf in Miami of omgeving

    Zo 'n cabin Lijkt me een erg mooie ervaring maar is toch iets te ver van miami af wat ons betreft.

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: verblijf in Miami of omgeving

    misschien een condo/appartement in fort lauderdale?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •