Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 72

Onderwerp: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

  1. Top | #61
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    2

    Standaard Huis gezocht in fort lauderdale

    Hooi! VOrig jaar drie weken in een villa in kissimmee gezeten en volgend jaar gezellig teug echter nu naar fort lauderdale. Kan iemand mij helpen met een villa daar of heft iemand ervaringen? Bedankt

  2. Top | #62
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Huis gezocht in fort lauderdale

    Kijk eens op home away . Verwacht wel geen prijzen zoals je in orlando wel vaak hebt .
    hier heb je er eentje met redelijke prijzen voor die streek
    http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p989679

  3. Top | #63
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    2

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Bedankt! Zal zeker gaan kijken

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    's-Gravenzande, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Miami, Ft. Lauderdale e.o.

    Goedenavond, 13 september- 28 september naar florida voor de 7e keer. 1e week in Pointe Estero te Frt Lauderdale Beach. Nu willen wij voor de 2e week naar de Atlantische kust. In het verleden boekten we vooraf niets. Nu reizen we met een baby van 10 maanden. Daarom wil ik vooraf bij Priceline een hotel boeken voor 7 nachten. Het liefst niet in Miami of Frt lauderdale. De rest van de plaatsen zijn vrij onbekend voor ons....graag boek ik op referentie en zodoende de vraag. Wie kan mij een leuke tip geven voor een plaats aan de Atlantische kust om daar in een hotel(vanaf 4) sterren een week te verblijven? Voor de 1e week heb ik ook een goede tip gekregen en dit heb ik ook geboekt, zodoende ben ik benieuwd naar de response.....overigens een leuke tip voor een condo/huis mag ook.

  5. Top | #65
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Is al iemand terug met ervaring vd appartementen in Miami beach gehuurd via flip key?

  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Villa zoeken zuidelijk Florida

    We zijn op zoek naar een villa met zwembad buiten de Disney regio/Orlando. Daar zijn we inmiddels twee keer geweest en nu willen we wat zuidelijker gaan in de meivakantie. Ik twijfel nog tussen de regio Fort Meyers of Fort Lauderdale of wellicht Miami. Onze kinderen zijn 15 en 18. Ik zou graag net zo'n soort villa met pool huren als die rondom Orlando gelegen zijn op zo'n gated-communitiy. Mijn vrouw heeft MS dus ik moet wel een rustige "uitvalsbasis" hebben. De voorlaatste keer heb ik via dit geweldige forum alles zelf geregeld en van een britse familie een heel mooie villa gehuurd bij Davenport. Was ons prima bevallen.
    Iemand suggesties hoe dit aan te pakken?
    Een slechte dag op vakantie is altijd nog beter dan een goede dag op t werk....

  7. Top | #67
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Villa zoeken zuidelijk Florida

    Ik zou starten via de website van homeaway, waar je verschillende regio's / plaatsnamen kan ingeven.
    Zo kun je je oriënteren waar je zelf zou willen zitten.
    In de omgeving van Sarasota en Bradenton en Cape Coral is heel veel keus qua villa's.
    Wij hebben zelf gekozen voor een villa in Bradenton aankomende zomer.
    veel succes!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  8. Top | #68
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Villa zoeken zuidelijk Florida

    Beste Hanz,

    Zoals Esther al heeft aangegeven is er bij HomeAway veel keuze waarbij je kan zoeken op verschillende plaatsen langs de Golf van Mexico (zuidelijk).
    Ook wij hebben afgelopen jaar het voordeel van een vakantie villa ervaren met twee kids in de leeftijd van 13 en 9 jaar.

    Voor deze zomer hebben we gekozen voor Cape Coral waar we 7 dagen verblijven in de villa Miami.
    Veel success met het vinden van een villa... de keuze is reuze ;-)
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  9. Top | #69
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Villa zoeken zuidelijk Florida

    Ik heb villa happy flipper al gehuurd van nederlanders in cape coral , vond deze villa geweldig ! En we hebben een villa in cape coral gehuurd aquaventura ook goed maar wat verder van alles .

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Villa zoeken zuidelijk Florida

    Wij zitten al jaren in Cape Coral. Wij huren via BMI Homes (www.bmi-homes.com)
    Of je kan ook informeren bij Koen Roelens, een Belg. (roelensrealty.com/). Hij heeft hier zijn eigen zaak en verhuurt accommodaties zowel in Cape Coral als Miami
    Verder kan je Googelen. Er zijn in Cape Coral veel Belgen met een eigendom die hun villa's verhuren...

    Je mag bij beide zeker vermelden dat je hun gegevens gekregen hebt via de familie Frits Steegmans uit België!

    Succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •