Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 70 EersteEerste ... 195967686970 LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #681

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Alle vluchten geboekt na 14/8 krijgen hun geld terug. Alle vluchten geboekt voor 15/8 kunnen naar hun centen fluiten...

    Edit: data veranderd van september naar augustus
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 29-09-17 om 12:52.

  2. Top | #682
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    bron/linkje misschien ?

  3. Top | #683
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Die heeft ronenyvonne al gegeven op de vorige blz. Het is overigens 14/8 en 15/8 ipv 9. De datum waarop Insolvenz werd aangevraagd.

  4. Top | #684
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    bron/linkje misschien ?
    https://www.airberlin.com/en/site/la...nformation.php


  5. Top | #685

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Die heeft ronenyvonne al gegeven op de vorige blz. Het is overigens 14/8 en 15/8 ipv 9. De datum waarop Insolvenz werd aangevraagd.
    Correct. Excuus. Zal het direct aanpassen

  6. Top | #686

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanook Bekijk Berichten
    bron/linkje misschien ?
    Even het artikel van ronenyvonne lezen of de website van Air Berlin raadplegen.

  7. Top | #687
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hier hetzelfde probleem, tickets geboekt op 15-7 , alleen niet rechtstreeks bij Air Berlin, maar via Supersaver.
    Wat ik begrepen heb, is dat ik zowiezo een officieel statement moet hebben, dat mijn vlucht gecancelled is, ik heb hierover contact gehad met mijn cc maatschappij.
    Mijn vlucht staat gepland op april 2018.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  8. Top | #688
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Het AirBerlin debalce kent alleen maar verliezers: klanten en weggegooid geld en personeel dat wordt ontslagen.
    We zijn vanmorgen teruggekomen vanuit Fort Myers met AirBerlin. Het was vooral aan het eind een emotionele toestand. Bij het welkomstpraatje in Dusseldorf werd gezegd dat dit voor een aantal crewmembers de laatste vlucht was geweest. Ook werd aangegeven dat men iedereen bedankte voor het vliegen met AirBerlin en dat men iedereen graag terug zou zien, maar dan op 'another aircraft'. Er klonk daarna een luid applaus door het vliegtuig. Bij het uitstappen stonden diverse stewardessen te huilen. Verder niets dan lof voor de aardige en zeer behulpzame crew, maar ook alle medewerkers op het vliegveld die nog ook heel aardig en steeds zeer professioneel te werk gingen. We hopen dat ze fijne nieuwe banen zullen krijgen.

    Voor iedereen die nog vliegtickets heeft en nieuwe moet kopen en/of bezig is met creditcard terugbetalingen: sterkte en veel succes!

  9. Top | #689
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Het is voor de werknemers echt op z'n plat gezegd klote.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  10. Top | #690
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Hier hetzelfde probleem, tickets geboekt op 15-7 , alleen niet rechtstreeks bij Air Berlin, maar via Supersaver.
    Wat ik begrepen heb, is dat ik zowiezo een officieel statement moet hebben, dat mijn vlucht gecancelled is, ik heb hierover contact gehad met mijn cc maatschappij.
    Mijn vlucht staat gepland op april 2018.
    Ik heb nu gewoon aan de hand van de PDF sales news berichten die ik heb, de betwisting ingedient.
    Ik zie het antwoord wel verschijnen van ICS. Mij lijkt dit samen met de aankoopnota van de tickets, het afschrijvingsbewijs en een kort begeleidend schrijven voldoende.
    Zo niet horen we het wel en wachten we alsnog op de persoonlijke bevestiging. als die er komt.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •