Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 70 EersteEerste ... 747555657585967 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #561
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Zomer 2018 is vrij gekomen, je kan nu eindelijk boeken.

  2. Top | #562
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Bovenstaande is naar mijn idee anders.
    Enkel de XL stoelen zijn vergendeld. Maar je kan bij online inchecken wel degelijk nog raamplaatsen reserveren indien deze nog beschikbaar zijn.
    Kan ook haast niet anders. Als alle raamplaatsen vergendeld worden maar de kist is volgeboekt loopt het online inchecken vast omdat er dan opeens stoelen tekort zijn??
    En toch is het echt zo. Wat er gebeurt zodra alle stoelen in het midden gereserveerd zijn weet ik niet, maar zolang dat niet het geval is staan alle stoelen langs het raam op bezet.

  3. Top | #563
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    @ wehave.
    Oeps niet genoeg gekeken maar gelijk geboekt.

  4. Top | #564

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wow bedankt voor alle reacties mensen!

    Meningen zijn dus wat verdeeld over het feit of het nu wel of niet mogelijk is om gratis stoelen bij het raam te reserveren bij het online inchecken 24 uur vantevoren.
    Ik ga nog even twijfelen of ik het gokje wil wagen of toch maar stoelen ga vast leggen, net nog even gekeken maar er zijn ook nog genoeg XL stoelen vrij. Misschien ook wel lekker... Keuzes!

  5. Top | #565
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik zou als we ooit weer met Air Berlin zouden vliegen echt de XL stoelen kopen, zat behoorlijk klem in economy.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #566

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    We zijn vrijdag aangekomen na een verttaging van 3 uur met Air Berlin maar nu zijn ze 150 koffers vergeten mee te nemen waaronder die van ons. Ze staan inmiddels in Orlando maar immigratie houdt ze vast tot maandag omdat de koffers zonder persoon gereisd hebben. Air berlin houdt ons totaal niet op de hoogte. We zijn zelf naar het vliegveld gereden om informatie te krijgen als we dat niet hadden gedaan hadden we nu echt een probleem gehad omdat air berlin niet wist dat we gaan cruisen Maar inmiddels zitten wij op die cruise en zie dan de koffers maar eens bij je te krijgen. Personeel is druk voor ons bezig maar elke keer krijgen we te horen dat de koffers een dag later komen. Inmiddels moeten we wachteb tot woensdag. Hoop gedoe niks geen relaxte vakantie. Maar weet iemand ook waar ik de gemaakte kosten van extra kleding terug kan vragen? Air berlin heeft aangegeven dat we de bon kunnen declareren maar hoe zeggen ze er niet bij. Gewoon naar de website gaan zeggen ze maar daar kom ik niet verder. Iemand ervaring ermee??

  7. Top | #567

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Neerleggen bij je reisverzekering en deze het laten regelen bij AB?
    En anders zoals ze zelf zegen een ticket aanmaken via de website.

  8. Top | #568
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Heel herkenbaar ...... op de site erg moeilijk om reactie te krijgen weten we helaas uit ervaring. Wij hebben toen echt alles via het Contact formulier op de site moeten doen omdat je geen direct mail adres krijgt.... !! Ik weet de reden van de vertraging niet maar bij 3 uur heb je ook recht op vergoeding mits het een situatie is waar ze niks aan kunnen doen. Blijf volhouden.......... Aanhouder wint.

  9. Top | #569

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hou er rekening mee dat het een aankomstvertraging moet zijn en geen vertrek vertraging. Een vertrek vertraging van 3 uur hoeft geen aankomstvertraging van 3 uur te betekenen. Verder krijg jepoas maximale vergoeding na 4 uur vertraging. Bij meer dan 3 uur vertraging bedraagt de vergoeding "slechts" 50 procent.

  10. Top | #570
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    De klantenservice van Air Berlin is ruk. Per telefoon, email, messenger en Facebook. Allemaal ruk. Weer een reden om niet met AB te vliegen...
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •