Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 70 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #551

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Dat er slechts 10 plaatsen zijn gereserveerd zegt niets over de boekingsgraad van de kist.
    Als je wacht tot 24uur tevoor heb je de mogelijkheid die plaatsten gratis te reserveren. Raamplaatsen zijn er dan vaak nog wel, stoelen met extra beenruimte veelal niet.

  2. Top | #552
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    XL stoelen zijn zeer geliefd, op onze vlucht terug in maart 2018 zijn er al veel gereserveerd. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat is augustus anders is.
    Waarschijnlijk kijk je alleen naar Economy ?

  3. Top | #553
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    XL stoelen zijn zeker geliefd. Wij vlogen in mei naar Orlando en vliegtuig zat hooguit voor 1/3 vol maar XL seats zaten praktisch allemaal vol. Er was een enkeling die probeerde te profiteren door zijn gewone seat te verruilen voor een XL seat maar dat werd niet toegestaan.

  4. Top | #554
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Plus een gratis extra koffer met de top bonus kaart.

  5. Top | #555
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    De XL stoelen zijn wel aanmerkelijk duurder om te reserveren.

  6. Top | #556
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Maar daar krijg je dan ook heel veel beenruimte voor. Meer dan bij welke maatschappij ook in Economy Comfort.

  7. Top | #557
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Klopt zonder meer. Het is wel makkelijker om er nu een te bemachtigen. Sinds de ombouw zijn het er aanmerkelijk meer. Ik heb menig uurtje op internet zitten zwoegen. Je moest echt vooraan staan met boeken.

  8. Top | #558
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Zodra de online check-in open gaat worden alle plaatsen aan de zijkanten vergendeld en zullen bezet lijken. Als jij in gaat checken kun je enkel gratis stoelen in het midden uitkiezen. Je kunt het hooguit bij de baggage drop-off vragen, en als er nog plek is en de medewerker in een goede bui is krijg je misschien gratis een plekje aan het raam.

  9. Top | #559

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Bovenstaande is naar mijn idee anders.
    Enkel de XL stoelen zijn vergendeld. Maar je kan bij online inchecken wel degelijk nog raamplaatsen reserveren indien deze nog beschikbaar zijn.
    Kan ook haast niet anders. Als alle raamplaatsen vergendeld worden maar de kist is volgeboekt loopt het online inchecken vast omdat er dan opeens stoelen tekort zijn??

  10. Top | #560
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Zodra de online check-in open gaat worden alle plaatsen aan de zijkanten vergendeld en zullen bezet lijken. Als jij in gaat checken kun je enkel gratis stoelen in het midden uitkiezen. Je kunt het hooguit bij de baggage drop-off vragen, en als er nog plek is en de medewerker in een goede bui is krijg je misschien gratis een plekje aan het raam.
    Wij hebben in Mei met Air Berlin gevlogen, op de heenweg in het midden (4 stoelen met zijn tweeën) op de terugreis hebben we aan de balie gevraagd om stoelen bij het raam, deze kregen we ook. Bij het online inchecken stonden deze stoelen als bezet.
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •