Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 70 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #451

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Met online inchecken wordt om wat extra gegevens gevraagd. Die voer je in. Het is goed mogelijk dat je het niet eens hebt gemerkt inderdaad.

  2. Top | #452
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Zo leer je toch weer wat nieuws haha
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #453

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Heb je een plaats reservering via Air Berlin, controleer deze dan wel zo nu en dan. Onze zitplaatsen zijn 2 keer gewijzigd en 1x volledig geannuleerd! Foutje bedankt zeg maar, alles hersteld maar geeft weinig vertrouwen.

  4. Top | #454
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Waar controleer je dat?
    In mijn app zie ik ze wel staan.

  5. Top | #455

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Waar controleer je dat?
    In mijn app zie ik ze wel staan.
    Je kunt het contoleren door een nieuwe boeking te maken, na het invullen van de datum dat je vliegt krijg je de prijs voor de vlucht en daarna kun je een zitplaats kiezen. Tot deze stap hoef je niets in te vullen maar kun je wel controleren of je stoel nog klopt.

  6. Top | #456
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Staat er dan bij deze nieuwe boeking welke stoelen je bij de oude boeking had? Ik snap dit niet.

  7. Top | #457

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Staat er dan bij deze nieuwe boeking welke stoelen je bij de oude boeking had? Ik snap dit niet.
    Nee, ze boeken je gewoon om zonder je te bellen of te mailen. 2x een systeemfout en 1x een vliegtuigwissel waardoor 1van onze plaatsen duurder werd. Heb nu een mail met excuses ontvangen en een kopie van de confirmed plaatsen die leading is volgens Air Berlin.

  8. Top | #458
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans-058 Bekijk Berichten
    Nee, ze boeken je gewoon om zonder je te bellen of te mailen. 2x een systeemfout en 1x een vliegtuigwissel waardoor 1van onze plaatsen duurder werd. Heb nu een mail met excuses ontvangen en een kopie van de confirmed plaatsen die leading is volgens Air Berlin.
    Vind die vliegtuigwissel erg vreemd, volgens mij vliegen ze alleen maar met Airbussen 330-200 in dezelfde config.

  9. Top | #459

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Vind die vliegtuigwissel erg vreemd, volgens mij vliegen ze alleen maar met Airbussen 330-200 in dezelfde config.
    Dat dacht ik ook, maar de XL stoelkeuze was aangepast. Wij hebben rij 36 bij nooduitgang geboekt in sept voor vlucht maart a.s. Nu was 1stoel XL en de stoel ernaast niet. Nu is in december die stoel ook XL geworden en moesten we hiervoor extra gaan betalen. Ze zeiden dat het een ander toestel is en daar beide stoelen XL zijn. Ze hadden mij dus zonder bellen en mailen een rij naar achteren gezet, wij hebben uiteindelijk maar extra betaald en nu zitten we weer naast elkaar. Op dezelfde vlucht hebben ze hetzelfde geintje bij een stel aan de andere kant van rij 36 geflikt, Die zitten dus ook niet meer naast elkaar. Vandaag had iemand per ongeluk ons uit het systeem gehaald met status dat we moesten kiezen bij inchecken en onze gereserveerde stoelen weer vrij waren. Dit is ook weer opgelost maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt.

  10. Top | #460

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexFL Bekijk Berichten
    Vind die vliegtuigwissel erg vreemd, volgens mij vliegen ze alleen maar met Airbussen 330-200 in dezelfde config.
    Dat is niet juist. Ze hebben 2 verschillende versies met overigens maar minimale verschillen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •