Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 70 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #391

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Vraagje: ik heb al 2 jaar een Air Berlin topbonus servicecard. Is geldig t/m september 2015. Vorig jaar ontving een een berichtje om hem te verlengen. Dit jaar niets ontvangen en het lukt me nu niet om hem te verlengen via de website. De optie om aan te geven dat je al member bent werkt niet. Ik heb vandaag tickets naar Florida gekocht en wil graag de stoelen (gratis) reserveren via mijn servicecard. Air Berlin via nederlands telefoonnummer ook al niet bereikbaar. Iemand ervaringen met verlengen servicecard (renewal)?

  2. Top | #392

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wanneer heb je hem voor het laatst gebruikt?
    Je kan hem volgens mij namelijk maar 1 malig met een jaar verlengen zonder hem te gebruiken.
    Nu je hem dan wil gaan gebruiken, maar kan dat volgens mij alleen voor vluchten tot eind september 2015(geldigheid)..

  3. Top | #393

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    In juni 2015 heb ik hem voor het laatst gebruikt voor de aankoop van mijn tickets voor november 2015 en eind juli is hij gebruikt voor onze vlucht naar Florida. Ik gebruik de servicecard ongeveer 4 maal per jaar. Er is iets mis met de website denk ik. Als ik een servicecard aan wil vragen en aangeef dat ik al topbonus member ben dan wordt er toch een nieuw account aangemaakt (nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord invullen). Ik ben maar gestopt. Als je aanklikt dat je nog geen member bent dan slaat de hele website op hol en geeft hij een foutmelding. Ik hoop dat het een tijdelijk probleem is. Ik heb mijn tickets voor februari 2016 toch maar geboekt omdat er opeens een weekendspecial was (waar ik geen bericht van heb ontvangen maar toevallig tegenkwam).
    Weet jij hoe je de card normaal moet verlengen? Er staat geen duidelijke info op de website van Air Berlin.

  4. Top | #394

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Er blijkt een probleem met de website te zijn van Air Berlin. Ik heb met Air Berlin Duitsland gebeld en de verlenging van de service card en de stoelreserveringen telefonisch kunnen regelen! Probleem is dus uiteindelijk opgelost. ���� ����

  5. Top | #395
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Is het verlengen van de Service Card goedkoper dan het (eventueel later) opnieuw aanschaffen?

  6. Top | #396
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik ben druk aan het zoeken naar vluchten. Omdat Air Berlin dit jaar goed gevallen is en we graag rechtstreeks vliegen kijken we hier weer.
    Nu zie ik een flink verschil qua prijs bij Air Berlin zelf en bij Tix.nl Heeft iemand hier ervaring mee.....?? Vind het erg apart.

    Tix: http://tix.nl/search/flights?type=rt...s=true&submit=

    Airberlin: http://www.airberlin.com/nl-NL/booki...njaw&openjaw=1

    Je zou toch denken rechtstreeks is goedkoper????

  7. Top | #397
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ilse_ Bekijk Berichten
    Ik ben druk aan het zoeken naar vluchten. Omdat Air Berlin dit jaar goed gevallen is en we graag rechtstreeks vliegen kijken we hier weer.
    Nu zie ik een flink verschil qua prijs bij Air Berlin zelf en bij Tix.nl Heeft iemand hier ervaring mee.....?? Vind het erg apart.

    Tix: http://tix.nl/search/flights?type=rt...s=true&submit=

    Airberlin: http://www.airberlin.com/nl-NL/booki...njaw&openjaw=1

    Je zou toch denken rechtstreeks is goedkoper????
    Nee hoor, ik heb mijn tickets vaak goedkoper via bv Tix.nl. Ik kijk altijd wel even of ik ze rechtstreeks ook voor die prijs (of goedkoper) kan krijgen en anders boek ik bij de goedkoopste aanbieder. Geldt trouwens niet alleen voor Air Berlin, ook andere maatschappijen zijn vaak genoeg goedkoper bij niet rechtstreeks boeken.

  8. Top | #398
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Afgelopen zomer met Air Berlin gevlogen en een flinke vertraging gehad. Hier hadden we na wat mailtjes vrij snel een voucher voor ter compensatie.
    Nu zagen we een flink prijs verschil voor vluchten voor zomer 2016 met Air Berlin zelf en met Tix.nl. Voucher was niet inwisselbaar via Tix.l bleek na navragen ) Nu zijn we dus gaan mailen maar dit is daar een heel gedoe. Vorige week kwam de mail terug dat ze ons willen bellen over hoe en wat en ja net dus dat gesprek gehad...... We konden uiteindelijk kiezen. Of het geld van de eerste voucher Cash..... of het verschil in prijs bovenop de bestaande voucher. We hebben voor het laatste gekozen omdat we dna rechtstreeks kunnen boeken bij Air Berlin....... Soms duurt het even maar we zijn er nu heeeeeel blij mee dus dat word boeken komend weekend. !!!

  9. Top | #399
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    8

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hi all,

    Ik ben even benieuwd, wij vliegen a.s. weekend (met een 1,5 jaar eigenwijze peuter ) naar Miami. Ze hebben plaatsen gereserveerd helemaal vooraan (ROW 15, direct na businessclass). Dit was het fijnste met een kleintje.
    Nu heb ik twee vragen waar ik niet zo snel antwoord op kan vinden.

    - Zijn de vluchten van Dusseldorf naar Miami altijd volledig vol (we hebben twee plaatsen, dan kon ik nog even ergens zitten en de kleine op mijn plek zitten)
    - Weten jullie of vooraan in het midden er ook schermpjes zitten, op foto's lijkt hier niets te zitten?
    - Heeft er iemand al eens een business-class upgrade gedaan en zo ja, wat waren de kosten?

    We vliegen met de Airbus 330-200



    Dank je wel vast voor jullie reacties.
    Laatst gewijzigd door nickx; 18-10-15 om 16:18. Reden: nog een vraagje

  10. Top | #400
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    De schermpjes voor aan haal je vaak uit de leuning van je stoel ze zitten dus "opgeborgen".
    Op de rest kan ik je geen antwoord geven succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •