Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 70 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #181
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    Iemand een idee waar ik een boekingsnummer kan vinden? Ik heb via cheaptickets geboekt, en AB vraagt bij seatchoice om dit nummer....

  2. Top | #182
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin (+vh LTU)

    Als je Air Berlin even belt, NL telefoonnummer 0900 737 8000, kunnen ze je het zo vertellen.
    Succes.
    Laatst gewijzigd door Tans4USA; 11-04-11 om 19:23.

  3. Top | #183
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Ticket op verkeerde voornaam gesteld (Air berlin)

    Dan kom je aan costums en blijkt voornaam niet te kloppen op je boarding pas. I.p.v. Maria staat er Marion en je hebt dit helemaal niet gezien toen je je tickets boekte.
    Het zweet breekt je uit als de strenge douane meneer nee knikt en je teruggestuurd wordt naar Air Berlin.
    Ik had mijn CC al in de handen om een nieuw ticket te kopen. Na alle horror verhalen die ik gelezen had was ik ervan overtuigd dat een nieuw ticket de enige oplossing was.
    Tot mijn verbazing keek de medewerker van Air Berlin even op mijn kaart en paspoort en kreeg ik zonder enig probleem een boarding pas op de juiste naam.
    Hulde voor Air Berlin.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #184
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ticket op verkeerde voornaam gesteld, ( Air berlin gerelateerd)

    Waarschijnlijk is het niet zo'n probleem als de letter maar het zelfde is.. Maar ik zou ook zweten ja
    Wie had die fout overigens gemaakt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #185
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Ticket op verkeerde voornaam gesteld, ( Air berlin gerelateerd)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk is het niet zo'n probleem als de letter maar het zelfde is.. Maar ik zou ook zweten ja
    Wie had die fout overigens gemaakt?
    Geen idee. Mijn papieren stonden op de heenreis op Maria en op de terug reis op Marion.
    Ik ben mijn ouders nu steeds meer dankbaar dat ze me Maria,Johanna,Wilhelmina, Agnes,roepnaam Marion genoemd hebben .
    Werkt zo lekker makkelijk.#-o

    Leg dat maar eens uit aan een Amerikaanse douane ambtenaar.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #186
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ticket op verkeerde voornaam gesteld (Air berlin)

    Raar is dat.. in het algemeen wordt de naam voor de hele reis hetzelfde ingeboekt..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #187
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Ticket op verkeerde voornaam gesteld (Air berlin)

    Het was gisteren op het vliegveld zo wie zo een zooitje. Computers werkten niet,ze konden niet zien of de reis betaald was. Er moest voor iedereen gebeld worden. Een hele boel gefrustreerde mensen en boze gezichten. De vertrekhal was een verlaten woestijn. Normaal gesproken kun je van alles kopen maar deze keer was er met moeite een kop koffie te krijgen.
    Ze bouwen het hele vliegveld om en dat was duidelijk te merken.
    Hoe dan ook, ik heb net de bevestigings mail binnen voor volgend jaar van Air Berlin binnen en daar staat zonder meer mijn juiste gegevens op.
    En jippie de reis voor volgend jaar is alweer geboekt. =D>
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #188
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Meerdere fototoestellen meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonja65 Bekijk Berichten
    Hoi Hoi

    Wij willen graag een digitale fotocamera en een camcorder meenemen in de handbagage is dat een probleem of moet ik daar ook de bonnen van meenemen die van de cam heb ik maar die van fototoestel helaas niet meer.
    Ik denk dat er nog een ander probleem is. Wij mochten bij het verlaten van de US alleen maar een lap top mee nemen in de hand bagage. Er werd streng gecontroleerd en iedereen moest zijn andere bagage inleveren en deze ging op het allerlaatste moment tijdens boarding het ruim in.
    We moesten de handbagage openmaken en alles wat geen lap top was werd beschouwt als gewone bagage.

    Er was veel gemopper en mensen waren boos omdat toch veelal dure apparatuur zonder meer afgepakt werd en in het ruim gesmeten.

    Op een gegeven moment hadden we een dame geheel in tranen. Ze had in de paniek van de controle haar tas afgegeven waar haar paspoort in zat en had geen idee hoe ze nu in Duitsland langs de douane moest komen zonder paspoort.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #189
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Meerdere fototoestellen meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Ik denk dat er nog een ander probleem is. Wij mochten bij het verlaten van de US alleen maar een lap top mee nemen in de hand bagage. Er werd streng gecontroleerd en iedereen moest zijn andere bagage inleveren en deze ging op het allerlaatste moment tijdens boarding het ruim in.
    We moesten de handbagage openmaken en alles wat geen lap top was werd beschouwt als gewone bagage.
    Wellicht een eenmalige actie? Ik heb dit in al die keren dat ik de plas over ben gegaan nog nooit meegemaakt.

  10. Top | #190
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Meerdere fototoestellen meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Wellicht een eenmalige actie? Ik heb dit in al die keren dat ik de plas over ben gegaan nog nooit meegemaakt.
    Nee wij ook niet alhoewel niet zo vaak gevlogen hebben.
    Het was zeker geen eenmalige actie maar gewoon vast beleid. Te veel mensen proberen om kilo's extra mee te nemen in vorm van handbagage en liefst in twee of drie tassen per persoon.
    De overbins raken verstopt,ruzie tijdens het boarden en extra brandstofkosten voor de air line. Ik ben bang of misschien wel opgelucht dat ze eindelijk een einde maken aan deze waanzin. Een mevrouw probeerde met een gewone huis,tuin en keuken parasol in te checken als handbagage.
    Aangezien wij als laatste inchecken omdat onze stoelen aan de uitgang zijn hebben we telkens problemen om onze handbagage kwijt te raken. Onze voorgangers slepen zo veel rotzooi mee dat er voor ons geen plaats meer overblijft. Was ons betreft prima maatregel.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •