Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 70 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #131
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Ik heb het gevonden. Als je meer miles hebt gespaard krijg je de silver of gold status en dus de voordelen die daarbij horen.

    As soon as you have collected 20,000 status miles or flown 24 times within a 12-month period you will receive topbonus Silver status and with 40,000 miles you receive Gold status. The topbonus status cards give you exclusive benefits, such as Priority Check-in, free seat reservations, additional luggage allowance and much more.

  2. Top | #132
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Ben gelijk even in de telefoon gekropen,we zijn toch in Duesseldorf op dit moment :mrgreen: dus een thuiswedstrijdje.
    De lounge en priority seating krijg je met de zilverstatus. De zilverstatus krijg je als je genoeg mijlen gevlogen hebt.
    Jammer voor 59 Euro had ik ook wel comfortabel op de boarding willen wachten maar helaas zullen we weer bij het gewone voetvolk aan moeten schuiven.

    Onze berichten hebben net gekruist:grin:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #133
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Voor de vlucht Dusseldorf - Miami krijg je bijna 5000 miles. Dus bij de 5e keer vliegen heb je de zilverstatus te pakken. Dus over 5 jaar kunnen we dan gebruik maken van alle luxe.

  4. Top | #134
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Voor de vlucht Dusseldorf - Miami krijg je bijna 5000 miles. Dus bij de 5e keer vliegen heb je de zilverstatus te pakken. Dus over 5 jaar kunnen we dan gebruik maken van alle luxe.
    Volgens mij staat er in je eerdere quote van de site dat het binnen 12 maanden gespaard moet zijn. Maar 5000 miles Dusseldorf-Miami en ook nog eens 5000 voor de terug reis dan ben je er al met 2x vliegen in 1 jaar.


  5. Top | #135
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Jeroen je hebt helemaal gelijk. Dat gaan we dan niet redden denk ik. We dromen lekker verder.

  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Sorry dat ik deze droom alweer meteen teniet moet doen, maar ja, straks heb je 5 jaar bewust voor Air Berlin gekozen en dan krijg je niet wat je dacht te krijgen.:-(


  7. Top | #137
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Excuses aanvaard hoor. We hebben in ieder geval € 1,00 uitgespaard door de kaart te nemen en we mogen 1 koffer van 32 kg ipv 23 meenemen. Wie het kleine niet eert ..... Volgende keer zien we wel weer met welke maatschappij we vliegen. De keuze viel deze keer op Air Berlin omdat ze rechtstreeks vliegen van Dusseldorf naar Miami voor een redelijke prijs. Luxe zoals schermpjes geven wij niet zoveel om, we nemen zelf wel een dvd spelertje, mp3, etc. mee om ons te vermaken onderweg.

  8. Top | #138
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: LTU Biet und flieg

    heel goedkoop, wij willen ook die kant op maar dan begin augustus 2011, ik zou graag weten hoe jullie dit hebben gedaan?

  9. Top | #139
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    op www.airberlin.nl vraag je eerst een topbonuskaart aan. Je krijgt dan meteen een nummer waarmee je airmiles spaart. Voor € 59,00 (per creditcard betalen) krijg je een aantal extra voordelen waaronder een gratis stoelreservering voor 2 personen.
    Daarna zoek je vluchten van Dusseldorf naar Miami met de data waarop je wilt vliegen. Je kunt ook naar Fort Myers vliegen. Je ziet dan meteen de prijzen per enkele reis per dag. Je kunt dan kijken wat voor jou het voordeligst is. Je krijgt meteen de prijs per persoon in beeld. Als je definitief wilt boeken volg je gewoon de volgende schermen. Nog wel even bij de persoonsgegevens je topbonuskaartnummer invoeren. Een kind kan de was doen. Aan het eind je creditcard gegevens ingeven en zodra de betaling akkoord is ontvang je een e-mail met de bevestiging. Als je topbonuskaart nog niet geactiveerd is moet je als de betaling akkoord is even met duitsland bellen (gaat sneller dan met nederland) en dan kun je alnog telefonisch de stoelen reserveren. Is eigenlijk allemaal heel simpel. Gewoon goed lezen en invullen wat er gevraagd wordt. Succes.

  10. Top | #140
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met LTU / Air Berlin

    Even een vraagje waar ik niet uitkom.

    Wij hebben net geboekt voor 4 volw (waarvan 2 kids boven de 12) en 2 kids onder de 12. Wat is voor ons de meest voordelige manier van reserveren.

    Als ik het goed begrepen heb kost het nu los reserveren 6x30 euro dus 180 euro
    En als ik 3 x een bonus kaart zou betalen 59 per stuk (2x gratis reserveren) is dan 177 euro. Voor 3 euro plus meer bagage 32 ipv 23?

    Alvast bedankt,
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •