Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 70 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #531
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wij zijn vorig jaar met AB naar en van Boston gevlogen. Alles prima voor mekaar hoor!!

  2. Top | #532

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mar2809 Bekijk Berichten
    Zijn de vliegtuigen van Air Berlin nu wel in goede staat?? Failliet betekend ook vaak bagger onderhoud van vliegtuigen...word hier bang van..
    Nergens voor nodig.
    Het vergelijk wat je hier trekt geldt misschien voor oeroboeroe airways uit een een of ander Afrikaans land, maar in Europa gelden strenge regels op het onderhoud van vliegtuigen. Daarbij is er een controlerende instantie die dat allemaal bewaakt. Daar zit meer regelgeving en controle aan als dat je durft te vermoeden. Geen zorgen dus.

  3. Top | #533

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Wij zijn vorig jaar met AB naar en van Boston gevlogen. Alles prima voor mekaar hoor!!
    Je hebt even een korte technische inspectie gemaakt aan de cockpit, vleugels, staart en motoren begrijp ik?

    (Waarmee ik bedoel te zeggen is dat het voor passagiers echt niet te beoordelen is of machine goed onderhouden is of niet)

  4. Top | #534

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik begreep van het reisbureau dat er een witte lijst bestaat waar vliegtuigmaatschappijen die veilig zijn op staan. Air Berlin is nog niet verbannen van die lijst . Tot nu toe hadden zij ook nog niets gehoord over een naderende faillissement of overname door Lufthansa...dus geen zorgen...vraag me overigens wel af of ze dat mij zouden vertellen .

  5. Top | #535
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Iemand een idee wat ik aan inbegrepen maaltijden kan verwachten?
    Wij vertrekken om 10.45 uur. Krijgen we dan een lunch én een diner aan boord?
    Tuurlijk kan ik zelf ook broodjes meenemen, maar als het niet hoeft, is er dus meer plek voor iets anders

  6. Top | #536
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ja je krijgt lunch én een diner aan boord.

  7. Top | #537
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wij zijn in januari met Air Berlin naar LA gevlogen en niets dan lof voor de verzorging aan tijdens de vlucht. Voldoende maaltijden en zoveel drank als je zelf wilt.

    Wat vooral indruk op mij heeft gemaakt, ik zit in een rolstoel en ben niet in staat om te lopen, dus heb hulp nodig om met een klein stoeltje richting wc te kunnen. De manier waarop dat zowel tijdens de heenreis als de terugreis werd gedaan, was echt uitermate zorgzaam. Ik hoefde niet te vragen, maar ze kwamen regelmatig vragen of ik nog iets nodig had.

    Voor mij heeft Air Berlin daarmee en natuurlijk met het feit dat ze directe vluchten hebben voor redelijke tarieven, gezorgd dat het voor mij de voorkeur heeft om met ze te vliegen.

  8. Top | #538
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik weet niet hoe het bij Air Berlin zit, maar lunch is bij andere maatschappijen een warme maaltijd. Ik heb nog nooit een broodjeslunch in een vliegtuig gehad.

  9. Top | #539
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    O maar dat is ook prima wat mij betreft hoor! En als het niet te eten is, kun je vast nog wel (retedure) sandwiches aan boord kopen lijkt me.

  10. Top | #540
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Je krijgt eten en je hoeft het niet te kopen! Er is ook verder geen eten te koop.
    Als je van tevoren denkt dat je het niet lekker vindt of voor het geval dat... kun je natuurlijk zelf broodjes meenemen of iets anders om te eten.
    Laatst gewijzigd door elstars; 30-06-17 om 10:42.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •