Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 70 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #481
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Top! Dat is voor man en mij al heul prettig! Kinderen kunnen geen Duits/Engels maar voor de afwisseling kunnen ze best effe kijken, en wie weet zitten er ook wel spelletjes op ??

    Anders nog kijken of we films op de iPad kunnen zetten maar we weten nog niet hoe (behalve via de officiële ITunes manier, maar dan is 6-8 films erop zetten een duur grapje).

  2. Top | #482
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hallo, als je films op een iPad wil zetten moet je ze eerst converteren naar MP4. Dit kan bijvoorbeeld met Handbrake.
    Je kunt ook een externe harde schijf met WiFi kopen, ook daar moet je wel de films converteren voor iPad. Ik heb deze gekocht en hij bevalt meer dan prima. Je kunt dan ook met meer dan 1 apparaat, tablet,mobiel,laptop, tegelijk kijken. Je moet wel kijken of je stroom hebt in het vliegtuig en anders neem je een powerbank mee. Als er een usb poortje zit is ook voldoende voor de Seagate.
    https://www.hardeschijfstore.nl/prod...plus-1-tb.html

  3. Top | #483
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    OW, dat is al veel te veel abracadabra voor ons! We hébben nu nergens films op staan, behalve gewone originele gekochte DVD's.

    Ik zou dan graag andere films erop willen zetten, zodat ze iets nieuws kunnen kijken.
    Kopen via iTunes moet lukken, maar da's best duur. En kan ik ze dan in het vliegtuig wel spelen zonder internet?
    echt, wij zijn zulke nitwits op dit gebied....

  4. Top | #484
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    OW, dat is al veel te veel abracadabra voor ons! We hébben nu nergens films op staan, behalve gewone originele gekochte DVD's.

    Ik zou dan graag andere films erop willen zetten, zodat ze iets nieuws kunnen kijken.
    Kopen via iTunes moet lukken, maar da's best duur. En kan ik ze dan in het vliegtuig wel spelen zonder internet?
    echt, wij zijn zulke nitwits op dit gebied....
    Via Netflix werkt het super simpel, gewoon downloaden in de App en kijken in het vliegtuig. Geen netflix dan neem je vlak voordat je weg gaat een proef abo (1 maand gratis) en werkt dan gewoon.

    Zo niks converteren gewoon kijken in het vliegtuig.

  5. Top | #485
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Werkt dat echt goed, dat Netflix in het vliegtuig? Dat zou dan wel een gemakkelijke oplossing kunnen zijn inderdaad!

    Ik ken het verder dus niet, maar ik neem aan dat er ook leuke bekende tienerseries tussen zitten en leuke Nederlandse vrouwenfilms of cabaret?

  6. Top | #486
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Oja, en moet ik die series of films van Netflix dan vóóraf thuis mét WiFi downloaden zodat ik ze daarna in het vliegtuig kan bekijken of hoe werkt zoiets?
    Ik neem aan dat ik in het vliegtuig niet kan zappen tussen de verschillende films etc die ik dan pas bedenk om te gaan bekijken? Moet ik vantevoren thuis uitzoeken denk ik?

  7. Top | #487

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Yip
    Je moet dat idd van te voren doen

  8. Top | #488
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Overigens kun je niet alle beschikbare films en series downloaden op Netflix.

  9. Top | #489
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Ik heb ook wat vreemds bij de stoelreservering. Ik vlieg heen rechtstreeks met Airberlin. Had daar 4 plaatsen naast elkaar vastgelegd maar aan het einde vd boeking kreeg ik ene melding dat door de drukte er iets niet goed was gegaan en dat als ik geen bevestiging per mail heb ontvangen je dan opnieuw moest zoeken.
    En inderdaad: ik heb geen mail gehad. Ook is er geen betaling afgeschreven.
    Als ik echter inlog en de apis-gegevens oversla en bij de stoelreservering kom, zie ik onze stoelen wél staan, ook met onze namen erbij. Alleen bij de stoel voor de jongste zoon (10 jr) staat alleen 'bezet' bij en niet zijn naam. Ook raar of niet?

    Trouwens: Als ik bij Iberia inlog (waar ik mee terugvlieg) zie ik voor de heenvlucht wél al onze 4 stoelnummers staan.
    Dus wat moet ik hier nou mee? Is de stoelreservering bij Airberlin nu wel of niet goed gegaan ? Wat kan ik het beste doen?

    Update: heb vorige week gebeld en de gegevens doorgegeven en kreeg te horen dat alles in orde was en ik in enkele minuten de bevestiging per mail zou ontvangen.
    Je raadt het al: geen bevestiging. Dus er de volgende dag maar een mail aangewaagd. Geen zin om wéér lang aan de telefoon te wachten en in het Engels te stuntelen. Geen reactie.
    Dus via Facebook er maar weer een berichtje uitgedaan waar ze met enkele minuten echt supersnel op reageerden.
    En inmiddels een "Invoice and Confirmation" formulier ontvangen. Hèhè.

    Bij Iberia had ik voor de terugvlucht (het langste stuk) ook stoelen gereserveerd en daar kreeg ik direct een bevestiging van per mail.

    Dus dat loopt nu allemaal en moet in orde zijn.
    Nu nog de Esta aanvragen binnenkort. Zou fijn als dát wel in 1x goed gaat

  10. Top | #490
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Zojuist geboekt bij Airberlin via Supersaver
    dus - mco non stop
    3x retour 10 maart -24 maart 2018 voor €1149,49
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 30-03-17 om 10:36.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •