Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 70 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    29

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Hoewel we niet zo'n lange vlucht hebben gehad met LTU (het was naar Turkije) is het ons goed bevallen. Goede service en goed eten aan boord. En ze spreken ech niet alleen maar duits. Overigens is het parkeren om meerdere duitse luchthavens vrij goedkoop. Wij vliegen vaker vanaf duitse luchthavens.

  2. Top | #42

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Hee,
    Had dit topic niet gevonden,dus vandaag zelf ook de vraag gesteld.

    We hebben wel de xl seats bijgeboekt,nu las ik dat het met een LTUcard gratis is.Wat houd zo een kaart in?
    Grt Angela

  3. Top | #43
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    @coolenbeijes

    LTUcard is er niet meer, je hebt alleen het frequent flyer programma van Air Berlin, met de standaard (gratis) kaart spaar je alleen miles.

    met de zilveren na (20 000 miles) mag je gratis je plaats reserveren en krijg je de xl seats met korting. ook mag je meer bagage etc.

    bij gold (40 000 miles) kun je de xl seats gratis reserveren.

    Dan heb je ook nog de topbonus service card die kost 40 euro per jaar en daarmee krijg je alle voordelen als bij een zilveren kaart (behalve priority check-in).

    http://www.airberlin.com/site/topbon...m.php?LANG=eng

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Wij hebben ook de top bonus card genomen voor 40,-. In ons geval was dat goedkoper dan betalen voor stoelreservering maar volgens mij is het naar USA dan altijd goedkoper. Wij zouden betalen per enkele reis 4 x 15,- = 60,- dus 120- voor retour.
    Bij topbonus card is kaarthouder gratis voor stoelreservering, 1 meereizende passagier ook en kinderen onder 12 jaar kan je dan gratis reserveren. En wij hebben 2 kinderen onder de 12. Het (engelstalige) meisje van LTU gaf dit ook direct aan toen ik stoel nummers wilde boeken.

    Monique

  5. Top | #45
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Hoi Astrid,

    Wij vliegen dit jaar voor de derde keer met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers. Dit jaar op 15 juli. Het bevalt ons prima. Om te beginnen vind ik Dusseldorf een erg prettige luchthaven. Makkelijk parkeren (en een stuk goedkoper als Schiphol.) Een air trein brengt je dan naar de terminal.
    Wij hebben alleen nog goede ervaringen gehad met LTU. Geen vertragingen, redelijk kleine zitplaatsen, geen bejaarde vliegtuigen, eten is oke en wij zijn alleen vriendelijk personeel tegen gekomen die Duits en Engels spreken. Wij hadden een LTU card die nu is omgezet naar een air Berlin Card. Hier reserveren wij onze zitplaatsen mee. Voor de kids bestellen wij altijd een kidsmenu wat ze prima vinden. Er zijn geen schermpjes in de vliegtuigen, alleen de gewone tv's.

    Groetjes Nicole

  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    6

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Nicole,

    Dank je. Ik ga meteen achter zo'n air berlin card aan.
    Veel plezier verder met je voorbereidingen. Ik kom van Venlo dus vind het wel leuk dat je uit Maastricht komt.

    Groetjes Astrid

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    @Kol: moet je nog extra betalen voor die speciale kindermenu's? Kan je die telefonisch doorgeven?

    Monique

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Kindermenu is extra (gratis) service en vervangt het gewone menu.

    Veel maatschappijen bieden meerdere menu-mogelijkheden. Maar bij LTU/Air Berlin kan ik er niets van op de website terugvinden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Ervaringen met LTU gevraagd

    Hey Moniqueo,

    Zoals Michael al zegt, de kindermenu's zijn gratis. Je kunt er gewoon voor bellen. Wij werden doorverbonden nadat we de zitplaatsen hadden gereserveerd. Ik weet het rechtstreekse nummer dus ook niet. Dus gewoon het algemene nummer van LTU en dan laten doorverbinden.

  10. Top | #50

    Standaard Re: Ervaringen met LTU / Air Berlin

    Hallo,

    Wij vliegen op 4 juli (ok niet zo'n handige datum) naar Miami vanuit Dusseldorf met Air Berlin. Blijven tot 25 juli. 2 volwassenen en 3 kids. Wij hebben niet hoeven te betalen voor de zitplaatsreservering omdat we met kleine kinderen vliegen.

    In het verleden weleens met LTU via Dusseldorf naar de Canarische eilanden gevlogen. Goed bevallen, makkelijk parkeren, snel op de luchthaven en lekker rustig vergeleken met Schiphol

    Groetjes
    Estherq



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •