Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 70 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #321
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Upgrade van de service kaart werkt ook na de boeking... zoals eerder aangegeven.
    Hebben dit zelf 4 weken geleden ook toegepast. Echter gemaakte stoelreservering kosten bij boeking kun je niet meer verhalen.

    Even de vertaling van het Engels van Mpauwe > Let op, je Top Bonus Service kaart moet geldig zijn op het moment van boeken of gedurende de reisperiode, indien je gebruik wilt maken van de voordeel kaart.
    Dit zegt niet dat je geen upgrade kan doen met betrekking op bagage.

    In onze boeking is na twee dagen alles automatisch aangepast en kunnen we gaan shoppen.. tot maximaal 64 kg dan ;-)
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  2. Top | #322

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Heel zwart wit;
    heb je tijdens het boeken een top bonus kaart, die grayis is, kan je na boeking nog wel upgraden naar een servicekaart en heb je alle voordelen.
    Heb je nog niets tijdens boeling en wil je een servicekaart, dan is die niet geldig voor eerder gedane boekingen.

    Oftewel. Als je twijfelt. Neem eerst een gratis top bonus kaart, boek dan je reis en je kan dan altijd nog probleemloos upgraden.



  3. Top | #323
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik denk dat ik dat ga doen . Om nu al een service kaart aan te schaffen terwijl ik nog geen tickets heb gaat me iets te ver.
    De kaart kost jaarlijks 119.- euro ik ga er van uit dat ik ieder jaar zelf een nieuwe moet kopen hij word niet automatisch verlengd?

  4. Top | #324
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Inderdaad, deze Service Kaart is maar 1 jaar geldig.
    Na het boeken van je tickets kan je de service kaart kopen en de upgrade functies gebruiken zoals stoelreservering en extra bagage.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  5. Top | #325

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    mits je reeds een (gratis) top bonus kaart hebt.....



  6. Top | #326
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    42

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik krijg idd de reeds geboekte tickets niet gekoppeld aan de later aangeschafte bonuskaart.

  7. Top | #327
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    vliegen met Air Berlin zou voor ons een vlucht van Dusseldorf naar Fort Myers zijn. hoe is op fort myers de carrental (alamo) geregeld?
    kun je er net als op Orlando naar toe lopen en zoek je dan zelf een auto uit, of gaat het meet een shuttle bus?
    wie heeft er ervaring mee?

  8. Top | #328
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Prima ervaringen daar met Alamo. Als je op het vliegveld naar buiten loopt en de straat oversteekt dan is daar een grote centrale hal waar alle verhuurders bij elkaar zitten. Als je je daar hebt gemeld dan is het de deur uitlopen en dan zit direct achter het gebouw de garage waar de auto's staan. Allemaal zeer korte afstanden en over het algemeen niet druk omdat het een relatief kleine luchthaven is. Laat je overigens bij de balie geen extra zaken aansmeren. Vorig jaar hadden wij een midsize SUV gereserveerd en ze probeerden ons natuurlijk een grotere auto aan te smeren. Toen dat niet lukte, bleek het model niet voorradig waarna we voor dezelfde prijs met een 7 persoon Chrysler Town & Country Cruiser de garage uitreden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-08-14 om 11:09. Reden: q

  9. Top | #329
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hier ook prima ervaring met Alamo in Ft Myers. Wij hebben (vooraf regelen) ingechekt middels een zuil. Helemaal geen contact met medewerker en gedoe over upgrades dus. En lekker snel. Wij hadden een standard SUV gereserveerd en konden kiezen uit 10 tot 15 auto's. Uiteindelijk met een gloednieuwe GMC Terrain vertrokken. Uitstekend bevallen! En inderdaad niet zo'n grote luchthaven en autoverhuur. Inleveren verliep ook heel snel en soepel.

  10. Top | #330
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    We zijn ook volop aan t zoeken naar tickets en zien op Air Berlin wel wat, wat ons aanstaat maar we hebben nog 2 vragen.
    Deze willen we daar stellen maar dat lukt niet want dan moet je een boekingsnummer invoeren en tja die hebben we dus nog niet.

    Ik hoop dus dat iemand hier ons verder kan helpen.

    1: Wat is de normale beenruimte ....?
    2: Mag een kind van dan 13 jaar op de XL stoelen zitten...?? ( ik ga ervan uit dat deze bij de nooduitgangen zitten )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •