Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 70 EersteEerste ... 13536162636465 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #621

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Hangt er vanaf

    wanneer vlieg je en welke route Ron?



  2. Top | #622
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik heb net gebeld met Airberlin dat ik graag een bevesting wilde hebben dat onze vlucht van DUS - MCO gecanceld is.
    De medewerker van Airberlin zei dat iedereen wiens vlucht gecanceld is, einde volgende week een mail ontvangt met alle informatie.

    Het is dus echt zo dat alle vluchten per einde sept van DUS - MCO gecanceld zijn
    Medewerker heeft het ook niet gehad over een alternatief.
    Laatst gewijzigd door ronenivonne; 05-09-17 om 12:56.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #623

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Het is dus echt zo dat alle vluchten per einde sept van DUS - ORL gecanceld zijn
    ik verzin het niet nee.....

    Gaat overigens om de vluchten naar MCO.
    ORL is een ander veld.



  4. Top | #624
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Oeps foutje, ik bedoel ipv ORL ook MCO
    Ik zal het even veranderen om verwarring te voorkomen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-17 om 18:57. Reden: q-
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #625

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    1 groot voordeel Ron,

    doordat de boel nu gecanceld is VOOr een eventuele overname of definitief failissement, heb je in ieder geval al je centen terug en nog ruim op tijd om een andere vlucht te zoeken voor januari. Tot en met november moeten er nog wel goede prijzen te vinden zijn voor jouw vluchten. Succes



  6. Top | #626
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Dat is ook weer zo. Aan de andere kant wel jammer. Rechtstreekse vluchten naar Orlando zijn er niet veel meer. Ivm onze kleine meid vlogen we liever rechtstreeks. Misschien dat we de vakantie wel iets langer maken door op Miami te vliegen en een dagje strand eraan plakken.

    We wachten even de mail vanuit Airberlin af en zien dan verder.

  7. Top | #627

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Succes met de "lastige" keuzes. Alles heeft ze voor en zn tegens, en wat voor de een ideaal is voor de ander juist weer onhandig of niet gewenst. Ik begreep dat je in het zuiden van het land woont(toch?) groot voordeel daarvan is dat je keuzes wat groter zijn qua vertrekhavens ten opzichte van de noorder of westerlingen (zoals ondergetekende)van het land. Ik zit al snel "vast" aan Amsterdam. Vanuit de zuidelijke provincies liggen meer vertrekhavens "binnen handbereik"
    voor mij is Dusseldorf (3 uur), Brussel (3,5 uur) en Keulen (4 uur) al snel te ver rijden. Voor de heenreis geen probleem, maar na zon lange vlucht zelf weer een eind terugrijden is geen optie. Vanaf Keulen heeft Eurowings ook vaak leuke prijzen voor non-stop flights. Wellicht is dat een optie. Succes!



  8. Top | #628
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    @b767-300er;
    Thx en idd echt een probleem is het ook weer niet. Het is erger voor de mensen die bv niet met CC-card betaald hebben en uiteindelijk misschien geen alternatief krijgen aangeboden. Dat is erg vervelend allemaal.
    We wonen idd in het zuiden van het land, dat is wel een voordeel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-09-17 om 18:57. Reden: q-
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #629
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wij hebben onderstaande route geboekt


    Periode: 27-4 /11-5
    Route: heen DUS-MCO terug MIA-DUS
    Maatschappij: air berlin
    Aantal Personen: 6
    Totaalprijs: €2250

    Zoals het er nu uitziet lijkt onze heenreis dus gecanceld. Credit card maatschapij heeft aangeboden om het nu al te annuleren en geld terug uit te keren maar kunnen ook nog even wachten wat hen betreft.

    Wat zou jullie advies zijn? Nu annuleren en op zoek naar andere tickets? Of nog even afwachten of ze volgende week met een alternatief komen?


  10. Top | #630

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Lekker op zoek gaan naar andere tickets.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •