Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 70 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #381
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    ja, het gaat zeker naar de hoogste bieder. Bij de offer zie je ook of je enigszins kans maakt. Je ziet of je offer "weak, fair, good, great or excellent".
    Deze nieuwe 'service' is sinds vorig jaar augustus gestart en is idd een slimme manier van Air Berlin om extra centjes te verdienen.

    Hierbij de link voor meer info: https://www.airberlin.com/nl/flightbooking/upgradeoffer

    En dan nog een vraagje: Ik had plaatsen gereserveerd (via Top Service bonus card), maar ik kan die nergens terugvinden op die boeking in de website. Weet iemand hoe ik dit kan achterhalen?
    Of kan ik die pas weer zien tijdens de check-in? (30u voor de vlucht)
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  2. Top | #382
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    En dan nog een vraagje: Ik had plaatsen gereserveerd (via Top Service bonus card), maar ik kan die nergens terugvinden op die boeking in de website. Weet iemand hoe ik dit kan achterhalen?
    Of kan ik die pas weer zien tijdens de check-in? (30u voor de vlucht)
    dat probleem hadden wij ook. Ik heb er een telefoontje aan gewaagd en heb vervolgens de bevestiging gekregen. Vervolgens hebben we fake-zoekopdracht gedaan, zag toen dat de stoelen bezet waren.

  3. Top | #383
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wij vliegen met air berlin en willen een skip the counter doen bij alamo maar dit lukt niet .
    Zodra je alle gegevens invult is er ook nog een kopje wat vraagt om je vlucht nummer en maatschappij , air berlin staat niet in het lijstje van opties , vlucht nummer word wel automatisch weer gegeven bij inloggen.
    Zodra je dan niks invult ( optioneel) en verder wilt gaan dan komt er een rood balkje tevoorschijn waarop staat dat het frequent flyer topbonus niet gebruikt kan worden bij deze boeking.
    Je komt dan ook niet verder met inchecken , volgens airberlin krijg je bij alamo extra miles .
    Maar kijk je bij alamo dan staat air berlin er niet bij als partner .
    Iemand dit ook al eens mee gemaakt ?
    Heb bij het boeken het nummer van onze topbonus pas doorgegeven ( voor de extra miles) maar kan hem nu zelf nergens maar verwijderen of terug vinden bij mijn profiel van alamo.

  4. Top | #384
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Volgende week dinsdag vliegen we met Air Berlin. Ik heb al stoelen gereserveerd via de Service Card, maar ik wil ook de dag tevoren mijn bagage al inleveren (we overnachten in een hotel vlakbij, dus nog maar een korte trip naar de airport op dinsdagochtend). Dat kan tussen 18.00 en 20.00 uur. Nu kan ik ook al online inchecken, vanaf 30 uur voor vertrek. Heeft dat zin om dat al thuis te doen, of kan ik dan daardoor niet meer de bagage al op maandagavond inleveren?

  5. Top | #385
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Vast gelegde stoelen dmv topbonus kaart zijn spontaan gewijzigd , wilde online inchecken en zag dat onze stoelen gewijzigd zijn we zitten niet meer naast elkaar maar achter elkaar in 3 rijen.

    Dus allemaal een vreemde naast ons , mogen ze dat zo maar doen?

  6. Top | #386
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    @Frank, je kan gewoon thuis via internet inchecken en de avond van te voren gebruik maken van de late night check in. Wij hebben dit vorige week gedaan en vonden het ideaal ! De volgende dag hoef je alleen nog maar door de douane en kan je zo naar de gate lopen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #387

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    @ietie;
    Even contact met AB?
    Ja, in principe mag dat wel ja...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:28. Reden: q



  8. Top | #388
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    @Iris02;
    Bedankt. Moet je dan nog steeds 3 uur voor vertrek aanwezig zijn, of kan dat dan wat korter?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-08-15 om 02:28. Reden: q

  9. Top | #389
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Nee je hoeft dan geen drie uur van te voren aanwezig te zijn. Je dient er echter wel rekening mee te houden dat het bij de douane erg druk kan zijn. Wij hebben in het Sheraton overnacht (1 minuut lopen van het vliegveld) en zijn hier om 08.20 uur vertrokken (boarden was 09.20 uur). De douane nam zeker 30 minuten in beslag, daarna 5 minuten lopen naar de gate.
    Wij vonden het ideaal !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #390
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Op de heenreis hadden we ruim 5 uur vertraging en daar hebben we meteen werk van gemaakt. Afgelopen weer al bericht ontvangen van Air Berlin dat we de officiele vergoeding per persoon krijgen !!! Dit hadden we nooit verwacht en zeker niet zo snel als nu. Wij zijn dik tevreden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •