Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 70 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #511
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    Ik dacht dat er op het forum al mensen waren die geboekt hebben voor maart 2018?
    Inderdaad ik ben er daar één van (sinds 27 april)

  2. Top | #512
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Je hier ook geboekt voor Januari 2018 We zien het wel, als ze falliet zouden gaan dan moeten we ergens anders een ticket gaan boeken en zijn we ons geld kwijt.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #513
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronenivonne Bekijk Berichten
    Je hier ook geboekt voor Januari 2018 We zien het wel, als ze falliet zouden gaan dan moeten we ergens anders een ticket gaan boeken en zijn we ons geld kwijt.
    Nou, sorry hoor, maar dat klinkt -voor mij- wel érg gemakkelijk. Ik zou dan bijna 3.000 euro kwijt zijn, daar doe ik toch niet luchtig over hoor. Ik heb nog steeds geen geldboom in de tuin staan.

  4. Top | #514
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Het was ook niet mijn bedoeling om het zo te laten overkomen. Wij hebben ook geen geldboom in de achtertuin hoor, maar je doet er niets aan. Je kan hoogstens proberen het geld ergens te verhalen, wil er alleen maar mee zeggen dat je je er wel druk over kan maken maar dat helpt niks.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #515
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Kregen onderstaande gisteren nog in de mailbox trouwens:


    We promise – airberlin and NIKI are back at cruising altitude.

    Following extensive reports regarding airberlin and NIKI in recent days, we would like to update you on our current status. The airberlin management team has recognised the issues with its conversion to a network carrier and taken countermeasures to stabilise its flight operations:

    1. On 1st June, the airberlin schedule was realigned, especially at Tegel.
    2. Luftfahrtgesellschaft Walter, who operate European routes for airberlin with their fleet of Q400 aircraft, was responsible for many of the delays and cancellations during April and May. We have insisted on a change of management and improved staffing levels by hiring 50 new employees.
    3. Since January 2017, airberlin has appointed around 700 flight attendants in order to strengthen its cabin staff.
    4. airberlin has launched a volunteer programme. Around 150 administrative staff are currently supporting their operational colleagues.
    5. airberlin continues to ensure that the ground handling service provider, AeroGround, improves its performance. Visible progress has already been made since it commenced operations on 26th March, particularly with regards to staff shortages.

    Both the punctuality and reliability of airberlin flight operations have already seen significant improvement and are now back to the level that we have been reliably providing for 38 years.
    All bookings are secure. You can therefore confidently book your next flight with airberlin and NIKI.
    Due to the current high volume of calls received by our customer services, however, we hope you will understand that it may take a little longer to process your enquiry over the coming weeks. airberlin has doubled the size of its team and is intensively working to clear the backlog.

    Are you wondering how this poor performance could arise?
    With the change-over to the summer schedule at the end of March, airberlin underwent the most far-reaching restructure in its history. airberlin will emerge from this as a strong network airline with 75 aircraft, two long-haul hubs in Berlin and Dusseldorf and a focus on German and European city airports. As stated above, unfortunately airberlin's restructuring process is not proceeding as smoothly as we would have hoped and as you would rightly expect.
    Holiday destinations have been transferred from airberlin to its subsidiary, NIKI. The breakdown of talks between TUI and Etihad regarding the formation of a new joint venture has changed nothing. This merely concerns a change to the corporate structure and therefore has no impact on the flight operations of the airberlin group. The NIKI winter schedule has already been released and NIKI will continue to offer a reliable service to warm weather destinations.
    Finally, we would like to emphasise that nothing has changed for you as a topbonus member with regard to collecting and redeeming miles, as well as your status benefits with airberlin and NIKI. We look forward to welcoming you back onboard soon!
    Thank you for your understanding and continued loyalty.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #516
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Heb even Google Translate erop losgelaten, maar geen zorgen dus eigenlijk als ik het goed begrijp ?

  7. Top | #517

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Tsja. Mooi stukje propaganda van airBerlin. Wij van WC Eend, presenteren.. etc.

    Das hetzelfde als dat een voetbalclub zegt vierkant achter zijn trainer te staan en hem de week erop de laan uitstuurt.

    Zon bericht van de airline is mooi voor de bühne, maar is niets waard en verdoezeld alleen maar de echte problemen.

  8. Top | #518
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    We kunnen allemaal niet in hun boeken kijken en ook niet voorzien wat Ethiad gaat doen.
    Heb ook al gelezen dat Lufthansa het over zou gaan nemen, tja zeg het maar. Wie weet ze, huren al een gedeelte van de vloot.
    Je er druk over maken heeft gewoonweg geen zin.
    Tijd zal het leren...

    Zou wel heel jammer zijn als Air Berlin zou verdwijnen, ben helemaal geen fan van TUI en ook niet echt van Schiphol. Dusseldorf is een vele malen nette luchthaven waar het er ook nog eens veel relaxter aan toe gaat. En TUI vind ik persoonlijk al helemaal niets, 1 keer mee gevlogen en hopelijk blijft er keuze genoeg om hun te vermijden.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #519

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik deel je mening vwb Air Berlin absoluut.
    Dusseldorf ben ik niet weg van. Alhoewel ik dat baseer op 1 enkele vlucht daarvandaan alweer een tijd terug. Ik prefereer Schiphol. Temeer omdat dit slechts 20 minuten rijden is na de lange vlucht en Dusseldorf voor mij 2,5/3 uur rijden is. En dat vind ik na zon lange vlucht niets. In dat opzicht woon ik geografisch erg ongunstig. Komende vlucht met LH via FRA.

    Inderdaad wil Lufthansa een en ander wel overnemen, maar die krijgt dan wel een enorm monopolie en of "Europa" daar nu zo blij mee is we zullen zien. Etihad heeft al aangegeven eruit te stappen na de mislukte deal met de Duitse tak van TUIFly

    TUI Fly Belgie stopt overigens al met Sanford.
    Ook op de Nederlandse markt geraken de kisten naar Florida moeizaam vol, ik verwacht dat die wel zal volgen. Capaciteit zal wel naar CUR gaan. Daar is een schreeuwend tekort aan stoelen.

    Laten we er maar het beste van hopen. Hoe meer Concurrentie hoe beter voor onze portemonnee

  10. Top | #520
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Dusseldorf ben ik niet weg van. Alhoewel ik dat baseer op 1 enkele vlucht daarvandaan alweer een tijd terug. Ik prefereer Schiphol. Temeer omdat dit slechts 20 minuten rijden is na de lange vlucht en Dusseldorf voor mij 2,5/3 uur rijden is. En dat vind ik na zon lange vlucht niets. In dat opzicht woon ik geografisch erg ongunstig. Komende vlucht met LH via FRA.
    Ik weet niet of je onlangs vanaf Schiphol bent vertrokken, maar het is daar niet leuk meer. Zó krankzinnig druk, niet normaal. En dan praat ik over gewone doordeweekse dagen, om over vakantieperiodes nog maar niet te spreken. KLM-baas Elbers heeft wel gelijk, Schiphol lijkt wel een groot winkelcentrum geworden, met toevallig een paar startbanen er omheen. Schiphol NV moet snel haar prioriteiten verleggen en niet alleen maar als winstmachine voor de overheid en winkeliers fungeren.

    Maar wel lekker dichtbij voor de gemiddelde Nederlander.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •