Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 70 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 698

Onderwerp: Vliegen met Air Berlin

  1. Top | #521
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Ik ben nog nooit op AirPort Düsseldorf geweest, maar die schijnt wel overzichtelijk te zijn toch?

  2. Top | #522

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Dusseldorf is zeker overzichtelijk. Maar kan ook druk zijn. Verder prima luchthaven om van te vertrekken. Doen wij ook vaker.
    Ben hier ook vroeg genoeg om door douane te komen vooral in het hoogseizoen.

  3. Top | #523
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Wij vliegen om 10.45 uur. Wat raad je aan?

  4. Top | #524

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 76-er Bekijk Berichten
    Ik weet niet of je onlangs vanaf Schiphol bent vertrokken, maar het is daar niet leuk meer. Zó krankzinnig druk, niet normaal. En dan praat ik over gewone doordeweekse dagen, om over vakantieperiodes nog maar niet te spreken. KLM-baas Elbers heeft wel gelijk, Schiphol lijkt wel een groot winkelcentrum geworden, met toevallig een paar startbanen er omheen. Schiphol NV moet snel haar prioriteiten verleggen en niet alleen maar als winstmachine voor de overheid en winkeliers fungeren.

    Maar wel lekker dichtbij voor de gemiddelde Nederlander.
    Jazeker. Afgelopen April naar Barcelona, in Mei naar Tenerife en in juni naar Parijs. Straks nog even een op en neertje naar Sevilla en door naar Las Palmas. September nog een retour Barcelona en een retourtje UK. En in januari met LH via FFA, ook af Allen retour. Allen vanaf Schiphol.

    Op de Tenerife heenvlucht na (meivakantie) geen hinder ondervonden. En de hinder die ik had was te wijten aan de Airline en niet aan Schiphol zelf. Ook op gewoon door de weekse dagen. Misschien heb ik gewoon geluk gehad.

    Je weet waar ik woon overigens (je knalt er regelmatig overheen middenin de nacht) dan snap je dat DUS en CGN voor mij qua afstand niet echt een optie is als je zelf nog moet rijden na een lange ICA vlucht.

  5. Top | #525

  6. Top | #526
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Dat zou een optie kunnen zijn Treesanne, maar mijn man moet de dag vantevoren nogmgewoon werken. En om daarna nog te vertrekken naar een hotel ziet hij niet zitten geloof ik. Wij wonen ca. 100 km van het vliegveld vandaan.
    Als we rond 7.30 uur aankomen, zou dat op tijd genoeg zijn? Dan rijden we bijv rond 6.00 uur thuis weg, parkeren en door.

  7. Top | #527
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Als je er om half acht bent heb je tijd genoeg. Ik ben nu eenmaal een Betje Bezorgje en wil eigenlijk alles op nummer zeker spelen. Het heeft me ook wat overreding gekost met mijn man maar hij is volledig bekeerd. We vertrekken ook pas aan de avond naar het hotel. Nu ze klaar zijn met verbouwen kun je ook nog even lekker rondstruinen.

  8. Top | #528
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Kletskous dat is prima hoor, nog eerder weggaan is zinloos.

  9. Top | #529
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    Dat zou een optie kunnen zijn Treesanne, maar mijn man moet de dag vantevoren nogmgewoon werken. En om daarna nog te vertrekken naar een hotel ziet hij niet zitten geloof ik. Wij wonen ca. 100 km van het vliegveld vandaan.
    Als we rond 7.30 uur aankomen, zou dat op tijd genoeg zijn? Dan rijden we bijv rond 6.00 uur thuis weg, parkeren en door.
    Jullie zijn net zo veranderlijk als het weer geloof ik haha, nu weer een topic geopend over park, sleep & fly op DUS...
    Over heel veel onderwerpen zijn al diverse topics/berichten geweest. Beetje zoeken kan geen kwaad dan heb je de info ook zo bij de hand.

  10. Top | #530

    Standaard Re: Vliegen met Air Berlin

    Zijn de vliegtuigen van Air Berlin nu wel in goede staat?? Failliet betekend ook vaak bagger onderhoud van vliegtuigen...word hier bang van..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •