Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Stroomverbruik apart afrekenen bij villa

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: stroomverbruik apart afrekenen bij huurvilla?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Even tussen de regels doorlezen.... (het gaat hier om poolheat) Deze wordt ALTIJD apart berekend...
    Nee hoor, ik ben best veel huizen tegengekomen waar dit in de prijs zit. Maar bij de meeste huizen is het inderdaad wel een extra kostenpost.

    Wat de vraag van de topicstarter betreft: Die gaat over stroomgebruik in het algemeen (zie titel van het onderwerp), met de poolverwarming als onderdeel.

    Einde discussie daarover. (zeg ik als moderator)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: stroomverbruik apart afrekenen bij huurvilla?

    Dat is heel goed mogelijk. Ik zit er wel vaker naast :-)
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #13

    Standaard Re: stroomverbruik apart afrekenen bij huurvilla?

    Ja klopt, het gaat over het stroomgebruik algemeen, wat dan na de huur van je borg afgehouden wordt. Lijkt ons als je het zwembad wat opstookt, dat dat nogal een energieslurper is, of zouden die kosten overeen komen met de bijkomende kosten van zwembadverwarming in de orlando area's?.
    Er staan trouwens nog genoeg villa's te huur die inclusief stroom zijn hoor, dus zoals telton al eens ergens schreef " bij twijfel niet inhalen.." en zoeken we nog even verder. Maar het viel ons op dat er veel verhuurders aan die kant zijn die zo werken.

  4. Top | #14
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: stroomverbruik apart afrekenen bij huurvilla?

    Wij hebben dit meegemaakt in een villa in Cape Coral. Bij aankomst noteerden we, conform de afspraak met de eigenaar, de standen, de meters zaten aan de zijkant van het huis. De volgende ochtend even een check met het management bureau. Bij vertrek opnieuw genoteerd en doorgemaild. Als ik me goed herinner moesten we voor 2 weken $ 75,-- betalen, dit was exclusief poolheat. Het verbruik werd van de borg afgetrokken.

    Het was keurig van te voren aangegeven, ook werd er in de bevestiging nog extra op gewezen. Wij vonden het geen probleem.

  5. Top | #15
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: stroomverbruik apart afrekenen bij huurvilla?

    Ik heb vandaag uitgecheckt in een villa in Cape Coral, waarvan het zwembad verwarmt was, en alles was in de prijs inbegrepen, ik heb niets meer moeten bij leggen.
    Love to Travel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •