Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hotelervaring: Hilton, Key West.

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    8

    Standaard Hotelervaring: Hilton, Key West.

    Persoonlijk houd ik van de uitgestrektheid van de USA. Brede wegen, grote winkels, enorm grote shopping Malls, grote en veel parkeerplaatsen, kortom alles wat Nederland kwa grootte niet heeft.

    Dit jaar deden we Key West aan.
    Key West is een klein eiland, het meest westelijke van de Florida keys.
    In tegenstelling tot "het vaste land" is er weinig ruimte op Key West.
    Key West is enorm toeristisch, heeft een rijk uitgaansleven, maar ruimte is er niet veel. Absoluut de moeite waard om te bezoeken, maar als je met eigen vervoer gaat en je wil in het oude centrum parkeren dan kun je toch voor andere situaties komen staan als dat je gewend bent in Florida.

    Hotel Hilton ligt op een superlocatie. Precies op de plek waar iedere avond de mensen bij elkaar komen om de zonsondergang te bekijken.
    Dit is een gezellige gebeurtenis op de kade waar allerlei artiesten "acte de presence" geven.
    Let wel op!
    Het Hilton hotel is een gebouw met bovenop de begane grond slechts 2 etages in een "vierkante" O vorm. Je kunt kamers met zeezicht reserven of kamers met zicht op de binnenplaats (zwembad). De zeezichtkamers zijn een stuk duurder.
    Je betaald toch al veel voor dit hotel omdat het op een gewilde plek ligt.
    Precies op de zeezicht zijde vlak voor het hotel, slechts een aantal meters verwijderd van de kamers is een aanlegsteiger voor de enorme luxe cruise schepen. En deze zijn echt een heel stuk hoger dan het hotel. Dagelijks liggen er schepen. Dus je voelt hem al. Alhoewel je betaald voor zeezicht, zie je alleen een enorme muur gevormd door het cruiseschip.
    Daarbij komt dat de begane grond van het hotel tegen de kade ligt zodat eigenlijk iedereen vlak langs je kamer loopt. De kamers met uitzicht op het binnenterrein zijn veel rustiger en er kunnen geen mensen die niet in het hotel thuishoren op je balkon.
    2 goede redenen om NIET te kiezen voor de veel duurdere zeezicht kamers.
    Voor de mensen die het hotel boeken heb ik duidelijke foto's van de situatie ter plaatse.
    Laat een berichtje achter met je e-mail adres, dan zal ik ze sturen.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Wil je een echte kamer van het Hilton dan neem je er een op Sunset Key, dat is dat eilandje dat je waarschijnlijk zag als er geen cruise schepen lagen.
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ te veel denk ik.

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Plaats de foto's maar gewoon hier op het forum (thumbnails maken via ImageShack of zo), dan kunnen we er allemaal van genieten. Wat mij betreft kunnen er niet genoeg foto's op het forum staan: plaatjes zeggen meer dan duizend woorden.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Plaats de foto's maar gewoon hier op het forum (thumbnails maken via ImageShack of zo), dan kunnen we er allemaal van genieten. Wat mij betreft kunnen er niet genoeg foto's op het forum staan: plaatjes zeggen meer dan duizend woorden.
    Goed idee!
    De foto's zeggen genoeg. Op deze dag lag er een schip, maar bij aankomst maar liefst 3. En ze liggen vanuit het hotel gezien exact voor de zonsondergang!

    Momenteel nog steeds bezig met een foutieve creditcard inhouding. Hilton Key West vond het nodig mijn creditcard extra te belasten, zonder mij op de hoogte te stellen of een factuur te overhandigen.

    Natuurlijk had ik al netjes alles afgerekend met het uitchecken op basis van de factuur van het hotel.
    Niet zo netjes, maar het wordt teruggevorderd.
    8)


  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Dit is toch vlakbij de mooiste zonsondergang aan Sunset boulevard?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Dit is toch vlakbij de mooiste zonsondergang aan Sunset boulevard?
    Jazeker.
    De zon gaat onder juist achter dat grote schip, vanuit Hilton bekeken!

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Hilton, Key West.

    Bestaat dit hotel nog wel onder deze naam? Als ik Google :hilton key west en via de Hilton-website zoek kom ik dit hotel nergens meer tegen, alleen nog het DoubleTree Grand Key Resort (ook van de Hilton-familie).

    Iemand een idee? Website?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •