Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 23

Onderwerp: Auto met kleine kinderen

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Caravan



    T&C

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Een aantal minivans hebben ook al een ingebouwd kinderzitje: een deel van de achterbank of stoel klap je naar voren en daar kun je je kindje in vastgespen. Handig!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Jen876's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    104

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Huren ook altijd een minivan we zijn met z'n vieren.
    Heb twee dochters dus gaat altijd een hoop mee op z'n minst 4 grote koffers 4 trolley's en nog wat losse sporttassen die we kunnen "vormen".
    Paste er allemaal in dus dit jaar weer een minivan voor ons.

  4. Top | #14
    Newbie peter68's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    10

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    De minivan is voor ons ook prima. We hebben de al eerder genoemde Chrysler Town & Country van Dollar meegekregen. We reizen met 3 volwassen en en twee kinderen. Plek zat!

    Veel plezier alvast!

    Peter.


    California: 1993
    Washington DC: 2005
    Florida: 1997, 2000, 2011

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Hallo. Wij hebben nu voor de derde keer een minivan gehuurd, twee keer een Dodge caravan gekregen en nu deze keer een Chrysler Town. Lijken heel erg op elkaar. Wij hebben ook twee kinderen, maar we moeten een opklapbare rolstoel meenemen voor mijn zoon, dus ook veel bagageruimte te nodig. Wij klappen dus de achterste bank voor drie personen in, zodat we veel bagage kwijt kunnen. Wat ook prettig is, is dat ze allerbei een eigen stoel hebben achter met wat ruimte ertussen voor een tasjes met boekjes ed. Waar ze hun voeten zetten, daaronder zit ook nog aardig wat ruimte om spullen op te bergen. Wat ook handig is is dat de kinderen schiufdeuren hebben, dus nooit hun portier tegen een ander auto kunnen duwen. Deze keer bij de crysler is er ook een knopje om de deuren open of dicht te laten gaan, erg handig. Ik vond hem ook niet echt heel duur, voor 25 dagen hoogseizoen bij eautohuur 850 euro, met alle verzekeringen erbij, en extra bestuurder en tank benzine. (geen roadside assistance).

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Wij zijn ook grote fans van de Chrysler Town & Country en reizen met 2 volwassenen en 2 kinderen. Dit jaar inderdaad met knop om deuren te openen en te sluiten en 'achteruitrij-camera'.
    Soms zijn die extra zitplaatsen een uitkomst...als er 'mot' achterin is:mrgreen:
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  7. Top | #17
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Ideale auto dus, en hadden jullie ook die ingebouwde kinderzitjes?
    Het is wel een luxe auto zo te lezen zeg... en als je dan kijkt naar de prijs om te huren, vind ik dat enorm meevallen. Ik dacht dat ik een vermogen kwijt zou aan de autohuur, maar het scheelt eigenlijk helemaal niks en ik heb gewoon 2x meer auto :-)
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Wij hadden geen ingebouwd kinderzitje, we hadden 1 stoelverhoger meegenomen en 1 bij Wal*Mart gekocht (kids waren zijn 7 en 4).
    We hebben voorheen vaker autostoeltjes gekocht bij Wal*Mart en de ene keer achtergelaten in de huurauto en ook eens meegenomen naar NL.
    Kopen (en achterlaten) was goedkoper dan huren...
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Ook wij hadden geen ingebouwde kinderzitjes. Onze kinderen zij groot genoeg.

  10. Top | #20
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Welke auto met kleine kinderen

    Ditmaal ben ik ook weer aan het zoeken voor een minivan. Al 4 maal eerder hadden wij zo'n model en dit bevalt nog steeds erg goed :-D.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •