Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 77 van de 81 EersteEerste ... 27677576777879 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 770 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #761
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tans4USA Bekijk Berichten
    Oh, dan is dit toch niet het restaurant wat ik in aanbouw gezien heb.
    Het is een nieuw Brazilian buffet restaurant maar kan me helaas de naam niet herinneren.
    Een hele poos geleden (april 2013) heb ik bovenstaande post geplaatst en inmiddels ben ik er eindelijk achter hoe dit restaurant heet.
    Cafe Mineiro Steakhouse.

    Omdat wij het altijd leuk om restaurants uit te proberen zag ik onlangs een aanbieding voorbijkomen op Groupon voor een Braziliaans restaurant:
    Cafe Mineiro steakhouse





    Toen ik deze deal geboekt had ontving ik de volgende email van Groupon:
    Thanks for your interest in the Groupon for Cafe Mineiro Brazilian Steakhouse.
    Due to unforeseen circumstances, we've had to cancel this deal. We know this is disappointing and we're sorry for bringing you bad news, but we really appreciate your understanding.

    Geen idee wat die unforeseen circumstances zijn, maar het geld is inmiddels al teruggestort.

    Dit restaurant is dus het onbekende restaurant.


    Nu hebben we een Groupon geboekt voor een ander Braziliaans restaurant waar we nog niet eerder geweest zijn;
    Boteco Brazilian restaurant

    Het restaurant ligt aan de International Drive (5135) in Orlando en krijgt goede recensies.

    We zijn erg benieuwd en gaan het in december uitproberen. Is er iemand bekend met deze restaurants?
    Laatst gewijzigd door Tans4USA; 26-10-14 om 14:41.

  2. Top | #762
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Wij reizen met 3 kinderen in de leeftijd van 2 tot 9 jaar. Zijn er restaurants die jullie aanbevelen om met kinderen te gaan eten?

  3. Top | #763
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    De meeste restaurants zijn behoorlijk kindvriendelijk, meestal krijgen ze een eigen menukaart met kleurpotloden zodat ze wat te doen hebben . Favoriet bij ons: TGI Friday's, Applebee's, Carrabba's, Macaroni Grill, LongHorn en Outback. Als je snel iets wilt eten en dan door wilt gaan met bijvoorbeeld shoppen zijn de Foodcourts in de malls en outlets ideaal, vooral die in de Mall at Millenia vinden wij prettig (meestal iets rustiger). Golden Corral is ook altijd favoriet bij kinderen, dat komt vooral omdat ze zelf hun eten uit mogen kiezen en omdat er een dessertbuffet is met chocoladefontein en suikerspinnen. Zelf wil ik er niet naartoe omdat het druk en chaotisch is......
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-10-14 om 19:41. Reden: q


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  4. Top | #764
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Wij zijn er geweest, vond het erg tegenvallen.

  5. Top | #765
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    @Bieg;
    Bedankt voor de uitleg. Hier zit zeker wat tussen. Ik zet alles op mijn lijstje, dan kunnen we even kijken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-10-14 om 19:42. Reden: q

  6. Top | #766
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Wij zijn er geweest, vond het erg tegenvallen.
    Welk restaurant bedoel je?

  7. Top | #767
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Vraagje over restaurant.
    Wie kent een goed Japanse restaurant - het liefst een met all-you-can-eat concept in Orlando?
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  8. Top | #768
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Zitten genoeg Sushi bars in en rondom Orlando.
    Het op dit forum geprezen Kobe (ik vond het 3 x niks) is ook Japans
    Volgens Trip-advisor is dit restaurant een all-you-can-eat sushibar.

  9. Top | #769
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Na het lezen van de hele topic heb ik een lijst gemaakt, zowel van onze favorieten als de restaurants op onze wenslijst.

    Aangezien onze kinderen klein zijn, gaan wij liever lunchen of een 'earlier dinner'. Het is vaak dan rustiger en soms zijn ook speciale kortingen. Dat is dan mooi meegenomen.


    Geweest & aanrader:


    - Longhorn
    - Red Lobster
    - Outback (maar niet die van 192 - slechte ervaring! Dicht bij Premium outlet was goed, maar erg druk..)
    - Fogo de Chão (lekker, maar best duur! Wil volgende keer zijn concurrent uitproberen 'Texas do Brasil')
    - Cheesecake factory (in Boca Raton geweest - nog niet in Orlando)
    - TGI Friday (in NY- maar nog niet in Orlando)
    - Houstons (steakhouse - in Boca Raton - weet niet of ze een vestiging hebben in Orlando)
    - California Grill (Contemporary resort - een woord: Fantastisch!
    - Rocco's taco's and Tequila bar - heerlijk vers guacamole aan tafel en Molcajetes in Boca Raton
    - Area 51 - bij Aventura - Braziiaanse bbq. - minder beroemd dan TdB en Fogo de Chão - iets goedkoper ook en toch heerlijk eten!
    - Chima Brazilian bbq restaurant in Fort Lauderdale - duur - maar oh zooo lekker en geweldige service! Manager kwam zelfs aan onze tafel vragen waar wij vandaan kwamen..

    Nog niet geweest en op de wenslijst :

    - Texas do Brasil - (tsja, Braziliaanse bbq restaurants maken mij altijd heeeel blij! Heerlijk eten, heerlijke vlees!)
    - Chili's (in Canada geweest, maar niet zo'n goede ervaring gehad - wil opnieuw proberen. Er is eentje dicht bij van onze verblijf in Orlando bij Championsgate)
    - Kobe - (ik ben er nieuwsgierig naar, maar weet niet of het handig is met 2 kinderen van 6 and bijna 4 jaar aan de teppanyaki tafel te zitten...?)
    - Logans Roadhouse -
    - Manny Chophouse - verder weg, maar ik heb zoveel goede reviews gelezen dat ik wil gaan uitproberen!
    - Carabba's of Olive Garden?
    - Bubba Gump -
    - Texas Roadhouse - ik krijg de indruk dat Outback beter is dan dit restaurant? Uitproberen weer!
    - Tony Roma's
    - Bahama Breeze
    - PF Changs - op vakantie ga ik in het algemeen niet naar een chinees, eerder nog naar een pizza restaurant, maar ja, dit restaurant krijgt zulke goede reviews, misschien toch maar een keer uitproberen!
    - Oishy sushi?


    Verder ben ik ook nog benieuwd naar ervaring van restaurants op Anna Maria Island waar wij een week gaan verblijven. Daar zijn met name locale en geen keten restaurants.


    Wij zullen het zien!
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 01-01-15 om 10:13. Reden: typo
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/

  10. Top | #770
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Chili's in Orlando zijn we geweest. Heel lekker en goede bediening tegen goede prijzen. Bubba Gump zijn we in NYC en in Miami geweest. Altijd leuk en lekker, dus zal in Orlando ook wel goed zijn. Manny's gaan we in februari zeker bezoeken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •