Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 81 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #681
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Hallo iedereen,

    Ik ben nog opzoek naar een lekkere Sushi tent in Orlando. Tot op heden nog niet echt een goeie gevonden. Iemand tips?

    Groet Carmen

  2. Top | #682
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Quotes uit ons verslag van 2011:

    Na een U-turn komen we eindelijk in het juiste stuk van de International Drive en zien ineens sushi staan. Eigenlijk hebben we daar ook wel weer eens zin in. Weer eens wat anders dan steaks, steaks en steaks. We parkeren de auto bij Oishi Japans Restaurant. Helaas kennen ze hier in Amerika geen all-you-can-eat-sushi optie, maar de kaart staat vol met lekkere en speciale sushi’s. We zien een ‘loveboat-menu’ staat welke 45 dollar kost. Genoeg voor met zijn twee’tjes, maar als we de verschillende speciale sushi’s optellen, komen we ook aan die 45 dollar en heb je veel meer en vooral veel meer verschillende en aparte sushi’s. Als eerste bestellen we een bordje met Crunchy Spicy Tuna Rolls, Rainbow Rolls en een Ninja (zalm, witte tonijn, kaas, avocado, oishi saus en pittige mayo). Van de eerste krijgen we 8 stuks en van de andere twee krijgen we er 10 stuks. Na ieder 14 sushi hebben we nog plaats over. Dit keer bestellen we een Dragon Roll (gefrituurde garnaal, kaas, avocado met avocado- en palingsaus) en een Pink Lady (krokante pittige tonijn, asperges met daarbovenop weer een stukje tonijn en pittige masago saus). Twee bordjes met ieder 8 sushi’s. Nee, dat is niet waar. Bij de Pink Lady zit er nog eentje extra verstopt! Dan hebben we genoeg gehad en gaan we weer op weg naar huis.

    En op de Universal Citywalk hebben we ook erg lekkere Sushi gegeten. Is een simpele tent (meer een soort 'snackbar') maar de Sushi is érg lekker!


    Oishi: http://restaurantoishi.com/
    Wasabi: http://www.wasabiatcitywalk.com/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #683
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Ik vond de sushi bij Oishi Japans Restaurant erg lekker. Veel aparte rollen ook.
    En verder de sushi op de Universal Citywalk (op de eerste verdieping, helemaal vooraan). Mjamjam! Betreft geen restaurant, maar gewoon afhaal (al kun je het ook ter plaatste eten).

    Edit: grrr... Mijn man was eerder met posten (en nog uitgebreider ook, hahaha... Anyway, zie een post hierboven dus )
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #684
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Wij gaan volgende week (of zo) de nieuwe sushibar in de Florida Mall maar eens proberen. Verslag volgt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #685
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Welke is dat? Wasabi?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #686
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carmen1988 Bekijk Berichten
    Hallo iedereen,

    Ik ben nog opzoek naar een lekkere Sushi tent in Orlando. Tot op heden nog niet echt een goeie gevonden. Iemand tips?

    Groet Carmen
    Wij vinden Amura Sushi erg goed. Deze zit in dr. Philips area.
    Dit restaurant staat voor volgende week op ons lijstje !

  7. Top | #687
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Welke is dat? Wasabi?
    Inderdaad, we zijn er in Oktober al eens langs gelopen (was toen volgens mij net open), maar willen het nu wel eens proberen (morgen dus )
    Hij zit tegenover Starbucks, out in the open en werkt met "bootjes" en gekleurde schotels, die de prijs bepalen. We laten het weten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #688
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Dat met die bootjes had ik idd gezien. Ben benieuwd!

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #689
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Thanks voor de tips!

    Ta2 Gerrit ik hoor graag van je bevindingen!

  10. Top | #690
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Lunch

    Ik kwam net op een blog het mexicaanse restaurant Chuy's tegen, nu heb ik net de menukaart bekeken, maar ik zie er jammer genoeg geen prijzen bij staan.
    Weet iemand of dit iets is ? En of het betaalbaar is. Wij eten normaal gesproken het duurst bij Outback / Friday's.
    Kent iemand misschien ook een ander mexicaans restaurant, tegen betaalbare prijzen, Chili's kennen we.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •