Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 81 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #521
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Wij komen ieder jaar regelmatig bij een Ponderosa (Old Town). Ik moet zeggen, t.o.v. een aantal jaren geleden is het behoorlijk minder geworden. Niet v.w.b. keuze of bediening, maar de kwaliteit. Ik moet echter wel zeggen dat je alles in de prijs-kwaliteit-verhouding moet zien. Voor zo'n 12-15 dollar p.p. kun je toch aardig wat eten. Het viel ons ook op dat we in het verleden regelmatig in een lange rij stonden maar nu meestal direct konden doorlopen. Ik vond het dit jaar toch al rustiger dan voorgaande jaren.
    Ik vraag me overigens wel af hoe je teveel kunt betalen! Volgens mij heb je dan zelf niet goed besteld want je betaald toch vooraf!?
    Favoriet dit jaar was zeker Outback, van een andere orde maar ook een keer zo duur. Lange wachttijden maar als je je al vroeger op een lijst laat zetten is het vaak beperkt tot een korte wachttijd. Golden Corral pfffff, bagger en goor. Dat 1x, nooit weer, maar ook hier geldt.... smaken verschillen....

  2. Top | #522
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Wij hebben de laatste dagen gegeten bij Black Angus, recht tegenover de ingang van Disney. Heerlijke steaks, goede prijzen en wat nog beter is een heerlijke atmosfeer, gezellig. Een aanrader.
    Wij zijn ook nog een keer geweest naar TGI. Ik moet zeggen dat het eten goed was,, maar die knetterharde muziek en dan nog hardrock. Je kon elkaar bijna niet verstaan. Dus is het bij die ene keer gebleven
    Outback is ook super. Maar wij vinden Black Angus nog ietsje beter.

  3. Top | #523
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Goedkope restaurants en misschien toch niet zo vaak bezocht

    http://www.orlandosentinel.com/enter...2.photogallery

    Iemand bekent met deze restaurants....?
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  4. Top | #524
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Goedkoop en misschien toch niet zo vaak bezocht

    Ik ken ze geen van allen, maar het water liep me wel in de mond bij het zien van sommige foto's.

  5. Top | #525
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Bahama Breeze in Orlando is geweldig! De muziek, de coctails, het eten.......heerlijk.

    En in Kissimmee ( weet niet of dat ook bij restaurants in Orlando hoort?:grin hebben we op de laatste dag bij Pacino's langs de 192 gegeten. Zit recht tegenover Old Town, en naast ons hotel Holiday Inn. Met stip het duurste restaurant, maar lèkker!!!!!!! Hebben daar een coctail op die Alligator coctail heette, mjammie, en het eten was super, zo ook de bediening. Aan tafel wordt ook, als je dat wilt, een foto van je gemaakt die je kan kopen.

  6. Top | #526
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Goedkope restaurants en misschien toch niet zo vaak bezocht

    Zo te zien betreft het hier vooral deli's en zaakjes waar de Amerikaanse medemens tussen de middag zijn of haar lunch haalt. Het zijn dus geen restaurants (op een enkeling na), maar dat neemt niet weg dat je bij dit soort zaken gewoon goed kunt eten. Prijs/kwaliteit is bij dit soort zaken over het algemeen zeer goed.
    De Whole Foods Market (in de VS ook wel
    whole paycheck genoemd) is overigens een supermarkt. Wel een zeer goede supermarkt met veel verswaren en kant-en-klaar maaltijden die je thuis alleen nog maar hoeft op te warmen. Zeker het proberen waard indien je in je vakantieverblijf (villa is m.i. een te groot woord voor dit soort bouwsels) of hotelkamer over de mogelijkheid beschikt om eten op te warmen.

  7. Top | #527
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Kent iemand Amazonas Latin Grill?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  8. Top | #528
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneefrankrijk Bekijk Berichten
    Kent iemand Amazonas Latin Grill?
    Ik niet maar het krijgt wel zeer goede kritieken op Tripadvisor

    http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...o_Florida.html

  9. Top | #529
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Nooit, maar dan ook nooit meer naar Sonny's!

    Mijn laatste trip hebben wij ons voorgenomen om nooit, maar dan ook nooit meer bij Sonny's te gaan eten. Niet een specifieke vestiging, nee nergens meer.

    Eerste keer was in St Augustine in 2006. Heerlijk gesmuld van de all-you-can-eat chicken, en omdat het all-you-can-eat is, vroeg ik om nog een hoeveelheid. Die was niet gaar - aan de binnenkant zat het rauwe vlees nog op de botten. De serveerster bood ons nog andere kip aan, maar de eetlust was me ontgaan.

    Tweede keer, in 2008, bij ons in Sebring had ik ribs genomen, die maar heel matig van kwaliteit waren.

    Laatste keer, en dan ook echt de laatste, in Brandon, onderweg terug van een dagje Clearwater, weer rauwe kip. De pest was nog eens dat de ene poot niet en de andere wel gaar was en dat ik er te laat achter kwam dat ik een undercooked stuk kip zat te eten.

    Van rauwe kip kun je behoorlijk ziek worden en we waren die avond nog net op tijd thuis om een sprintje naar de pot te kunnen trekken.

  10. Top | #530
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Verwachten dat je bij 'all you can eat' toko's , kwaliteit voorgeschoteld krijgt , kom op zeg [-X
    Maar zo te lezen was het een leerzame ervaring
    Laatst gewijzigd door remon; 06-12-10 om 12:43.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •