Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 81 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #501
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Restaurant: Bamboo wok

    Geweldig de website van Bamboowok; gewoon de een foto van de menukaarten ingevoerd. Ik kon er "smakelijk" om lachen (en ga er zeker een keer wat te eten halen tijdens onze vakantie).
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  2. Top | #502
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurant: Bamboo wok

    Op tripadvisor krijgt het iig goede kritieken (ook al zijn het er maar 4 )

  3. Top | #503
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Ik wil dit jaar de Olive Garden gaan uitproberen. Ik neem aan dat dit echt Italiaans eten is. Dus niet z'n spaghetti wat je in de Footcourt krijgt? Dat smaakt echt naar Spaghetti met een klodder ketchup.

  4. Top | #504
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Olive Garden is zeker geen simpele Italiaan. Hier ga je heen om te GENIETEN! Dit is ook echt UIT eten \\/=D>:lol:

    Mijn favo's:

    Chicken Alfredo


    Chianti Braised Short Ribs


    Ga er alleen wel met goede honger heen of bestel anders alleen een hoofdgerecht. Want voor + hoofd + na past anders echt niet. Je krijgt bij je hoofdgerecht standaard ook een soep of een salade (en die krijg je al ruim voor je hoofdgerecht). En bovendien krijg je er heerlijke breadsticks.

    En het is toch zonde om dit over te slaan

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #505
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Deze week een keer gegeten bij Chinees Super Buffet op de 192 net voor de Publix bij de kruising met de 27.
    Veel keuze en eten was erg smakelijk. Prijzen: 10,99 + 1,99 drinken + Tax + tip.
    Grappig: Je krijgt een lepel en een vork. Messen kennen ze niet. Maar ieder geval beter dan stokjes.....

  6. Top | #506
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    @ Njit Dat ziet er echt super lekker uit!!! Water loopt me nu al in de mond!! Ik ga er zeker eten!

  7. Top | #507
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Wij eten in onze vakantie meestal ook wel een keer bij Olive Garden. Vooral het voorafje van gegratineerde champignons is bij ons favoriet maar dat delen wij altijd omdat de breadsticks en de salade ook erg lekker zijn naast de lekkere hoofdgerechten =P~

    Ik weet niet of hij al een keer genoemd is (zal vast wel eigenlijk) maar bij onze favoriete ketens staat The Cheesecake Factory nu op 1 samen met Outback Steakhouse. De hoofdgerechten zijn heel redelijk qua prijs in verhouding met de kwaliteit (héééél erg goed en lekker) en de hoeveelheid (grote porties). Ze hebben voor elk wat wils en het is een hele leuke tent qua aankleding.

    Probeer ook ruimte te houden voor een dessert want de toetjes (de cheesecakes :lol zijn overheerlijk!

    In Orlando zit er een filliaal in The Mall at Millenia.

    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #508
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Phó Saigon

    5100 W Colonial Drive. Op een plaza met uitsluitend Vietnamese bedrijven (in Orlando zit een grote Vietnamese gemeenschap) vind je naast een toko ter grootte van de gemiddelde Publix een klein restaurantje dat Phó Saigon heet. Daar kun je originele Vietnamese noedelsoep (phó) eten in diverse variëteiten: steak, kip, doorregen rundvlees, runderpens (dat moet je wel lusten). Het is een licht gekruide bouillon met vlees en rijstnoedels plus een schaaltje met 'thaise' basilicum, pepers en taugeh die je er naar smaak doorheen kan doen.
    Een kleine kom is een goede lunch, een grote kan ik niet op. Op de kaart ook andere Vietnamese specialiteiten die ik nooit geprobeerd heb: mijn vrouw en ik zijn helemaal verslingerd aan de phó. Het is er meestal gezellig druk, voor 2/3 aziaten (wat, naar ik heb begrepen een maat is voor hoe origineel aziatisch de keuken is) en eten doe je er met stokjes en een porceleinen lepel, wat garant staat voor voldoende lang eetplezier. ;-) Met z'n drietjes ben je voor twee tientjes (excl. tip) klaar. Nabij kruising Kirkman Road / Colonial; een paar mijl ten westen van I-4. Recensies van anderen: www.yelp.com/biz/pho-saigon-orlando
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 31-07-10 om 15:56. Reden: prijzen erbij gezet

  9. Top | #509
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Hmmm...dat klinkt allemaal lekker zeg. Nog een paar dagen, dan zullen we veel van de restaurants uit dit topic gaan uitproberen. Outback Steakhouse en TGI Friday zijn mijn favorieten, maar er zijn nog genoeg lekkere tentjes die we nog niet uitgeprobeerd hebben. Olive Garden, bijvoorbeeld en die Vietnamees lijken me ook erg lekker. :-)

  10. Top | #510
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Wij vonden Ponderosa wel gaan, geen culinair hoogstandje maar voor het geld oké, 2 keer geweest. Golden Coral vonden wij wel veel beter steaks waren malser en ik vond het buffet zelf ook beter, als we terug gaan zien ze ons zeker weer. Ook gegeten bij Outback pffttt... alleen het voorgerecht is voor mij al een hele maaltijd, maar wel erg lekker. Op nr 1 staat voor ons de Chili's! De buffetresto's gingen ons op het eind vervelen maar zijn wel een leuke afwisseling en het is toch wel fijn om eens even helemaal los te gaan (bij het toetjesbuffet warme fudge en hot caramel mmmm....)
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •