Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 81 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #31
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard

    Race Rock
    Bergamo's
    Dan Marino
    Bahama Breeze
    Don Pablo

  2. Top | #32
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Restaurant.

    Remon, liggen deze restaurants aan de I-Drive , want wij hebben daar een hotel en kunnen de i-Ride nemen. Want later vertoeven wij bij hardrock hotel en blijfen daar lekker relaxen. Geen auto nodig deze vakantie. Alhoewel we denken er wel steeds over om het toch te doen. Maar dat kan ook nog een week van te voren, als we toch besluiten.by by Marisca. :-$

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Charley's waar Jill op doelde heeft ook een website:
    http://www.charleyssteakhouse.com/
    Heel goed restaurant (wij zijn naar die in Kissimmee langs Highway 192 geweest) maar inderdaad prijzig en de bediening doet goed zijn best om classy te zijn wat natuurlijk wel grappig is als de namen van de wijnsoorten dan weer half verkracht worden 8)

  4. Top | #34
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurant.

    Ja ze liggen allemaal aan de I-drive (wij vertoeven daar ook altijd , zo een villa trekt ons niet )

    Bergamo's zit bij de Mercado , ook al heb je net zoals wij een hekel aan opera , het is toch een belevenis en het eten is super. ( www.bergamos.com )

    Don Pablo's zit ook bij de Mercado , erg goed alhoewel de tortillasoep niet meer dezelfde is zoals die eerst weas

    Race rock is echt top , de onion explosion is echt lekker.
    "NEW ORLEANS STYLE" CAJUN PASTA is ook aan te raden ( www.racerock.com )

    Dan Marino zit in dat winkelcentrum waar die grote speelgoedpop voor de speelgoedwinkel zat/zit (www.danmarinosrestaurant.com)
    Je kan daar ook bij Johnny Rockets de lekkerste milkshakes van de wereld drinken


    Oh ja neem nou gewoon een auto , je zult er geen spijt van krijgen


    oh ja bahama breez ligt ook aan de int. drive
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-11-08 om 20:18. Reden: full quote eruit

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Restaurant.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remon
    Race rock is echt top , de onion explosion is echt lekker.
    Die onion explosion, is dat een enorme ui die ze in stukken snijden en dan in frituutvet gooien zodat ie eruit komt als een soort bloem??
    Dit heeft mijn broer ook genomen bij Chili's, die dingen zjn enorm!! Hoe komen ze er trouwens op??? Het is lekker maar, meer dan 4 van die dingetjes moet ik niet eten anders word ik zooooo misselijk.

    Heb net ff op internet opgezocht en is idd hetgeen wat jij bedoelde. Het eten in Race Rock is trouwens heel lekker idd.
    Shoppen in Orlando is super!

  6. Top | #36
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Race Rock.

    Hebben ze nog die lekkere kippen soep bij Race Rock? Ik ben daar in 1996 voor het laatst geweest, Vorige jaar stonden we op het punt, maar kwam toen weer wat anders tussen. Jullie herkennen het vast. De tijd vliegt , en je wilt altijd van alles doen, zelfs 3 weken zijn te kort. Groetjes maris. ops:

  7. Top | #37
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard

    Als je de Chicken Noodle soup bedoeld , dan denk ik het wel.
    Het staat iig op de menukaart .
    Ik heb 'm zelf nog nooit geprobeerd , dit jaar maar eens proberen dan

  8. Top | #38
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Die onion explosion lijkt mij erg lekker, Die ga ik dit jaar ook zeker proberen. Deze keer gaan wij echt tijd maken voor Race rock, Dat zal onze zoon ook wel geweldig vinden . Al die auto's die in de lucht hangen en die Big-foot's buiten. En natuurlijk lekker smullen! En wat die auto betreft , Die gaat er nu toch echt komen! Dat kosten plaatje kan er ook nog wel bij . Veel geld gaat deze vakantie toch wel weer kosten. Groetjes marisca.

  9. Top | #39
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Kijk dit restaurant vinden wij de moeite waard, Hebben jullie er al eens gegeten ? Het zit pal naast Best Western movieland!! Jammie Jammie Dam Good steakes!! maris.


    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #40
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij vonden Sci-Fi Diner in Mgm ook helemaal geweldig. Het enige nadeel was dat wij na ons eten een Speeding ticket kregen.!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •