Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 81 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #281
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar wij moeten niets van buffets weten.
    Daar kan ik me een heel eind in vinden, maar ik moet wel zeggen dat het verhaal van Guus, op de vorige bladzijde, van Texas de Brasil mij wel heel erg nieuwsgierig gemaakt heeft.

    Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\/
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-01-09 om 18:50. Reden: link toegevoegd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #282
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Nou Gerrit je hebt volkomen gelijk. Dat verhaal heeft mij zo nieuwsgierig gemaakt dat ik zeker in Oktober er ga eten. Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.
    Nou kan ik mij herinneren dat ik, denk ik, een Texas de Brasil op de I-Drive heb gezien tegenover Festival Bay Mall. Weet jij, of iemand anders natuurlijk, of dat klopt ?


  3. Top | #283
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Klopt! Heb het in oktober daar gezien.
    5259 I-Drive http://www.texasdebrazil.com/

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-09 om 20:34. Reden: full quote eruit

  4. Top | #284
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Nu is dat ook geen "ten dollar all you can eat" tent zo te horen, maar vlees wat zo van de spies op je tafel gehakt wordt, dat klinkt aanlokkelijk \\/
    Inderdaad geen $10, maar wel 'all you can eat'. Zoals ik al eerder aangaf kan ik deze keten zeer aanbevelen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaVerslaafde Bekijk Berichten
    Ik vind dat eigenlijk ook geen buffet eten.
    Het is op zich gewoon een buffet want om aan eten te komen moet je met je bordje langs een rijk gedekte tafel lopen. Alleen het vlees wordt elke keer, om begrijpelijke redenen, vers geserveerd. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het is geen veel en vet voor weinig concept.
    Laatst gewijzigd door Guus; 28-01-09 om 07:07.

  5. Top | #285
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Texas de Brazil is idd super , elke keer vraag ik me af waarom wij daar tijdens onze laatste vakantie voor het eerst gegeten hebben.
    Zelfs m'n vriendin , die een soort van part-time vegetariër is , vond het erg lekker.
    En zoals al een paar eerder zeiden , buffetrestaurants , vind ik echt te ranzig voor woorden .
    Maar ja smaken verschillen , voor de culinaire liefhebbers , kijk ook ff bij de capital grill op de I-drive

  6. Top | #286
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Het is alleen niet zo dat smaken verschillen, maar budgetten ook.
    Wat ik lekker vind staat niet gelijk aan waar ik ga eten, helaas.:cry: Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  7. Top | #287
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneefrankrijk Bekijk Berichten
    Bovendien, met zijn tweeën ergens gaan eten is ook weer anders dan met vijven ergens gaan eten (uit 1 inkomen). Helaas.:cry:
    Hoewel ik moet zeggen dat ik jouw situatie niet helemaal kan plaatsen neem ik toch aan dat dit deels een keuze is geweest waar je hopelijk nog steeds volledig achter staat?

  8. Top | #288
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Ik wil niet in details treden, maar door onze emigratie is er nogal wat veranderd. Het gaat ook niet om 3 kinderen hoor. En jazeker we staan volledig achter onze keuze.
    Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant.
    Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #289
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneefrankrijk Bekijk Berichten
    Maar het feit blijft dat je met meer mensen (we zullen de enige niet zijn) geen $ 45 per persoon gaat uitgeven in een restaurant. Je kunt heel veel doen met dat bedrag en dat heeft onze voorkeur.
    Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Ik wilde van mijn kant alleen aangeven dat er ook goede buffetrestaurants zijn. Ik heb er ook bewust de prijs bij vermeld zodat iedereen voor zich zelf een afweging kan maken of dit wel of niet acceptabel is. Overigens krijg je bij ‘Texas de Brazil’ een kaartje waarmee je bij het volgende bezoek 50% korting krijgt. Ik weet alleen niet of dit iets tijdelijk is of dat ze op deze manier meer klandizie willen binnenhalen. Het zijn tenslotte zware tijden voor de restaurants.

  10. Top | #290
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    de laatste keren hebben wij steeds bij de ponderosa ( int drive , bij wet 'n wild ) gegeten. vooral de jongens verheugen zich hier altijd weer op omdat ze dan zelf mogen pakken wat ze willen. Je koopt een menu voor een paar dollar en krijgt daar alle (fris) dranken bij. Toe nu toe steeds goed eten gehad.
    Dit jaar gaan we denk ik ook eens de Texas de brasil proberen ,ons als vleesgenieters kennende..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •