Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 81 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #261
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Ik ben in Kissimmee ook een keer naar Angel Lobster Feast geweest. Erg goed! Onbeperkt lobster en ander eten van het buffet voor iets tussen $25-30 p.p. Zie ook http://www.chantalsweb.nl/verslag_2006.htm#2006-08-06

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #262
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando

    Persoonlijk ga ik in Nederland bijna nooit naar de chinees omdat ik het hier niet echt lekker vind (een uitzondering daar gelaten). Als ik in de VS ben dan zal ik echter nooit een bezoekje aan P.F. Chang's overslaan. Sterker nog, als ik naar een omgeving ga waar ik nog nooit ben geweest dan zal ik altijd even via Internet nagaan waar ik de P.F. Chang’s kan vinden. Helaas zit deze keten nog niet overal, maar gezien het succes in de plaatsen waar ze wel zitten is dat slechts een kwestie van tijd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-09 om 09:13. Reden: full quote eruit

  3. Top | #263
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Hoe is de golden corral eigenlijk?

    Wij zijn er niet binnengeraakt maar hoe zit dit in zen werk voorhand betalen en dan scheppen?

  4. Top | #264
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Ja, bij aankomst betalen per persoon + drank. Dan ga je zitten en kun je nemen wat je wilt. Drank wordt als ik me goed herinner ook bijgeschonken. Wij vonden het eten erg lekker.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #265
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Bij de meeste wordt alleen alcoholvrije drank bijgeschonken en moet je alcoholhoudende drankjes (bier/wijn) gewoon apart betalen per flesje.
    Knaapje

  6. Top | #266
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Voor zover mij bekend moet je wel voor elk drankje betalen bij Golden Corral. Maar de eerste cola was zo smerig met het chloorwater dat ik lang over 1 glas deed. Voor de rest is het eten goed te doen, de toetjes zijn op sommige dagen echt heerlijk. Ben er 2x wezen eten 's avonds.. een keertje in maart en september. Er was daar echt superlekkere bananenpudding... ze zijn ook heel snel met het wisselen van de borden. Maargoed, zoveel eet ik er ook weer niet, dus met 2x lopen heb ik het wel gehad.

    Toch eet ik bijv. liever wat bij Denny's, maarja, dat is weer geen buffetrestaurant.

  7. Top | #267
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Maar goed, zoveel eet ik er ook weer niet, dus met 2x lopen heb ik het wel gehad.
    Je moet dus zoals overal zelf achter je eten gaan?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-01-09 om 15:38. Reden: quote ingekort

  8. Top | #268
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Is dat niet het idee van een buffetrestaurant?... dat je langs buffet(ten) loopt en pakt/kiest wat je eten wilt?

  9. Top | #269
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Nou, je hoeft meestal niet alles zelf te halen. Bij o.a. Ponderosa en Sizler bestel je bij de kassa je vlees of vis, en dan ga je naar je tafel. Dat wat je hebt besteld wordt dan bereid en naar je tafel gebracht. Alle andere zaken ga je inderdaad zelf halen bij het buffet. De free refills van je frisdrank worden dan wel weer door de bediening aan tafel gebracht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #270
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Wij vonden de Golden Corral op zich wel goed. Inderdaad de drankjes waren minder lekker en smaakte naar chloor. De keuze is uitgebreid en het ziet er allemaal wel goed uit. De kinderen vonden het er heerlijk. Wij hebben er ook een keer ontbeten en ook dat was erg goed. Zelfs frites met biefstuk en dat 's morgens vroeg. Ik merkte wel dat het wel afhankelijk is van welke Golden Corral je bezoekt. Wij zelf gingen naar die op West Vine ST in Kissimmee. Hier was het een stuk rustiger. Maar goed het blijft een buffet. Hier in Nederland kies ik er zelf liever niet voor maar laat me liever lekker bedienen. Maar goed wij waren met zijn vieren 44 dollar kwijt en dat is geen geld. Maar ik begrijp dus dat je bij Ponderosa een stuk vlees kiest en daarna gebruik maakt van het buffet? Wij zijn er wel een keer binnen geweest maar het was er toen zo druk dat we maar iets anders hebben gezocht.

    Groetjes Monique



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •