Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 81 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #141
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Universal City walk

    Ja zowel Universals city Walk als Downtown Disney zijn prima vertier voor 's avonds. Ook hoef je 's avonds bij beide geen parkeergeld te betalen.

  2. Top | #142

    Standaard Pizza in Orlando/Kissimee

    Hallo Allemaal,
    Voor diegenen onder jullie die nog een trip naar Orlando voor de boeg hebben; als je een restaurant zoekt waar je lekker Pizza kan eten kan ik je van harte Giordano's in Kissimee aanraden. Zij hebben echt overheerlijke Pizza's, gevuld met Kaas en ingredienten die je zelf wil (Stuffed Pizza) Echt zo waanzinnig lekker (je moet wel een Kaasfreak zijn hoor...) Adres kan je Googelen!\\/
    Eet smakelijk!!!!

  3. Top | #143
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    We wisselen al wel hotelervaringen uit op dit forum maar een apart topic over restaurantjes heb ik nog niet gezien. Misschien leuk om onze ervaringen uit te wisselen? Ik trap af en merk wel of ik iets over het hoofd zie, moderators stand by.

    Ta2Gerrit tipte ons in zijn reisverslag over Cracker Barrel. Wij tuffen al een aantal jaren rond in deze regio maar we hadden daar nog nooit gegeten. Sterker nog, we dachten dat het een soort Welkoop of BoerenBondwinkel was; er staat immers Old Country Store op het uithangbord! Dank voor de tip Gerrit, we hebben vandaag gelijk de proef op de som genomen; Steak een 9, shrimps een 7, bediening een dikke 8. Flinke porties, vlotte bediening. We zijn dus blij met de tip!

    Misschien kan ik zelf ook een (zuinige) duit in het zakje doen. Wij zagen in de afgelopen tijd de vestigingen van Cici’s Pizza, Pasta, Salad en Dessert buffet als paddenstoelen uit de grond schieten. Het menu bestaat uit 16 verschillende items, inclusief drie soorten salades en 2 desserts, en aanschuiven doe je als volwassene al voor $5.49. Kids eat their heart out voor slecht drie dollar something. Logisch dat wij eigenlijk tot nu toe besloten hadden om maar een deurtje verder te gaan. We hadden al wel eens binnen gekeken en het voelde alsof je met Koos Matroos van Zeeman of Hans Textiel himself uit eten ging. De sfeervolle TL lampen nodigden nu niet direct uit voor een gezellig etentje......

    Afgelopen woensdag (we waren echt door het dolle heen) zijn we toch eens binnengestapt op de 192 en….het viel eigenlijk helemaal niet tegen. Ok, je krijgt een plastic bordje (ook nog een yellow, je verzint het niet) en een plastic “glas” voor je soft drink.

    Het personeel is volgens mij (met succes) opgeleid volgens de Fish!Philosophy en dat maakte de tent bijzonder sfeervol. Als business slow is, entertainen de medewerkers de klanten die er wel zijn. Zodra het wat drukker wordt, pakken ze flink aan en daalt het entertainmentgehalte terwijl de klantvriendelijkheid gehandhaafd blijft. Toen wij bij Cici’s binnenstapten, things were slow. De medewerkers dolden met de klanten, alles op een leuke, respectvolle manier. Niemand voelde zich in de zXXk gezet. Terwijl wij net onze eerste pizzapuntjes uitzochten, werd er een buslading baseballdames gedropt. 40 klanten, kassa. Alsof het zo afgesproken was, stopten de medewerkers ( veel jongens van het type Ciske de Rat, ) met de gebbetjes en werd er hard gewerkt om alle dames zo snel mogelijk te bedienen. Druk of niet, het buffet bleef perfect gevuld, schoon en opgeruimd. Ook de “eetzaal” (ja sorry hoor) werd perfect onderhouden en de Manager himself (Ciske de Man?) informeerde persoonlijk bij ieder tafeltje of alles toch naar wens was. Niemand klaagde, want er was niets te klagen.

    De food was goed te knagen, maar het is natuurlijk geen haute cuisine. Uit principe eten wij geen pasta (zie vluchtverslag) maar de pizza ging er vlot in. Salades vers en knapperig, cinnamon buns helemaal niet verkeerd. Soft drinks machine goed afgesteld. Het publiek was zeer divers; de motorclub was er, de sportclub, de grijsgaatopreisclub en veel, veel (grand) parents met kids.

    Kortom, als je je eens lekker vol wil proppen voor weinig, zet je schroom opzij loop eens bij Cici’s binnen voor het All Day Buffet. Op de 192 heeft de buurman een box met couponboekjes buiten staan. 10 % off your Total Ticket! Wat was de koers van de dollar ook al weer? Ik vind het genant!

    The FISH! Philosophy emerged in 1998 from the film, FISH! Catch the Energy, Release the Potential. This film is about the Seattle's world-famous Pike Place Fish Market. What was captured and translated into film was that even in a workplace where fishmongers spent stinky, grueling 12-hour shifts stocking, selling and packing fish, remarkable results can occur when people accept the invitation to: 1) Be There for their coworkers and customers; 2) Play; 3) Make someone's day, and; 4) Choose their attitude about how they show up for work.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 07-03-08 om 07:26. Reden: lettertype standaard gemaakt



  4. Top | #144
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    Teleton, graag gedaan :grin:

    Volgens mij zijn er al wel vaak discussies geweest over de diverse restaurants,
    maar ik kon ze via de zoekfunctie niet zo snel terugvinden.
    Misschien dat de moderators het wat vinden en er een sticky van kunnen maken,
    ik vindt het i.i.g. een leuk idee.

    Ik heb nog wel wat tips;

    UIteraard - Fridays, en dan met name de Jack Daniels Grill specials, ongedwongen sfeertje

    - Cracker Barrel; goed en goedkoop country cooking, geen alcohol, boerensfeertje.

    - Carrabbera's; iets betere Italiaan dan Olive Garden (ook niet slecht), wel erg druk

    - JT's; 100 % steakhouse, beetje western stijl, gezellig en leuk personeel

    - Passage to India; zeer smakelijk Indiaas met scherpe chutney ](*,), en ik ben wel wat gewend

    Allen bij ons in de buurt (192 rond Milemarker 4 en 5), maar met diverse vestigingen in de omgeving.


    - Don Pablo's Mexican Kitchen aan de I-Drive, bij trolleystop 20, erg lekker Mexicaans eten

    - Tony Roma's famous for ribs, ook o.a. I-Drive ook bij trolley stop 20, Austrian Court

    Ach, en zo zijn er nog zo veel, voor evenzoveel smaken als portemonnee's, toch
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #145
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    Ik denk dat Gerrit dit topic bedoelde: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Moderator Mickey99:
    Ik heb de topics samengevoegd en Sticky gemaakt

    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 19:13.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #146
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    Mijn favoriet is en blijft .... Outback Steakhouse!! De beste steaks en voorl: de allerbeste en allerlekkerste hamburgers. Man, wat een lekkere burgers!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #147
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    En niet te vergeten de Blooming Onion. Wordt verkocht als voorgerecht maar daarna lust je eigenlijk alleen nog maar een toetje :-D

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #148
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    Die was ik nog vergeten, en zit nog wel op "loopafstand" van ons huis.....
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #149
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wat eten wij vandaag in de Disney area?

    Kijk dat zijn de tips waar we wat aan hebben. Sommige kenden we al, anderen zijn nieuw en het proberen waard. Ik krijg nu al trek........



  10. Top | #150
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Ahh, deze kon ik dus niet vinden! Zoekfunctie "restaurants' gebruikt maar de boodschap kwam niet door. Het laatste bericht is "van voor mijn tijd'. Ik ben van december 2007.......\\/

    D'r zitten veel bruikbare tips bij, als we in wat rustiger vaarwater zijn, (thuis) neem ik het hele topic eens onder de loep.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •